SK drar i Krig!

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
vi hade sammanlagt ca 4000anfall från er igår miffo hade2000^^

Jag vill börja med ett tack till J III för att ha gjort min natt helt UNDERBAR, om inte minst alla ni som anföll med dubbelkonton och KÖ konton emot mig, med ett snitt på 2000 inkommande och ont om trupper redan i början av kriget så är 2 byar det jag förlorat.

Det är marginella förluster och av alla anfall jag skickade emot er så har jag nog rensat mer trupper av er totalt än vad ni gjorde av mig, så tackar för er sponsring av min OB:)

/Miffo123
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Det kallas strategi att bjuda in spelare från fienden, det blir ju enklare då:p
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Hehe, kollade aldrig upp hans OB :p

Ja det var en ganska stor skillnad där. :p
 

DeletedUser

Guest
Att spelare lämnar och hugger sin egna stam i ryggen har inget med fegspel att göra. Det har med dålig lojalitet och missnöje att göra.

Det säger mer om stammen som blir rygghuggna av sina f.d. egna medlemmar än om fiende stammen.
 

DeletedUser

Guest
Och nu har även -TKOG- officiellt gått in på SK's sida .

Lycka till, allihop ! :)

Då får vi se hur det går i det här läget, blir relativt intressant :)
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Och nu har även -TKOG- officiellt gått in på SK's sida .

Lycka till, allihop ! :)

Då får vi se hur det går i det här läget, blir relativt intressant :)

Ja ni satte er själva i denna sits då ni anföll oss och försökte konspirera emot LAW med våra allierade och sånt;) Samt att ni ansåg att SK var rätt mål att slå ut för att stärka "alliansen" emot LAW:p

Att ni sedan anklagat oss för annat är bara komiskt att läsa:)

Lycka till på slagfältet:)
 

DeletedUser

Guest
Nja , jag vet inte om jag är benägen att hålla med om detta.

Men som du kanske vet så är jag inte en del av ledningen och har därför inte heller nöjet att diskutera med er om dessa små konflikter. Detta gör att jag inte eller är berättigad att diskutera det på forumet heller, tänker jag inte heller göra. Jag mest bara uppdaterar om vad som händer ;)

Kan däremot ställa upp på att diskutera stats och kvalitén av spelarna ;)
Förresten, av vilken anledning har er ledare lämnat ? ( Peson1 )
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Kan däremot ställa upp på att diskutera stats och kvalitén av spelarna ;)
Förresten, av vilken anledning har er ledare lämnat ? ( Peson1 )

Det får du fråga honom via IGM :)

Hehe ja era spelare är ju som de är:) Roligt att ni anfaller med KÖ konton och sånt, jag skulle säkert kunna få flera konton bannade om jag tagit mig tiden och orken att anmäla er för att synka med KÖ-konton och sånt...;)

Att ni inte lärt er läsa reglerna är ganska komiskt faktiskt:) Men jag ska med nöje vara med och adla ut er då ni inte verkar ha vett nog att skicka adlar utan bara dra över 2k fake konstant på mig...

Btw, va spelar du under för nick nu då?? Du kan ju gärna köra på mig om du vill, så har jag något vettigt motstånd i alla fall..hehe
 

DeletedUser

Guest
Synka med KÖ-konton, det är väl inte speciellt möjligt vad jag vet ? =)
Det får du ta och utveckla för att jag ska förstå ^^
Och om det är någon/några i vår stam som fuskar så föreslår jag att du anmäler det, jag är emot fusk av alla dess slag. Inte för att jag tror att de skulle fuska, men om det nu är så.

Och att du inte får några adels på dig tycker jag är tråkigt, får säga till dom där pyserna norrut :)
Jag orkar inte adla ngt där uppe, jag är längre ner, ganska långt söderut, har inte alltför många SK'are här nere, men de byarna som finns, de jobbar jag på :)
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Synka med KÖ-konton, det är väl inte speciellt möjligt vad jag vet ? =)
Det får du ta och utveckla för att jag ska förstå ^^
Och om det är någon/några i vår stam som fuskar så föreslår jag att du anmäler det, jag är emot fusk av alla dess slag. Inte för att jag tror att de skulle fuska, men om det nu är så.

Och att du inte får några adels på dig tycker jag är tråkigt, får säga till dom där pyserna norrut :)
Jag orkar inte adla ngt där uppe, jag är längre ner, ganska långt söderut, har inte alltför många SK'are här nere, men de byarna som finns, de jobbar jag på :)

Jag menade delad internetanslutning, med tanke på att spelarna i fråga erkänt att de delade internetanslutning och sånt så tycker jag att det är uppenbart fusk, men vem orkar sätta sig och skriva en supportanmälan?;) Får skylla på att oklarheten kom av sömnlösheten...

Hehe säg åt dem du så jag kan lägga ner V6 och fokusera på annat^^ Jag ska försöka undvika att försvara mig;)
 

DeletedUser

Guest
Haha, varför sluta nu när det börjar bli intressant ? ;)
Jag har ju kört lite halvseriöst och inte orkat plocka byar tidigare för att det varit för trångt, nu finns det ju hur mkt som helst att plocka av o man kan till och med få lite motstånd om man har tur. Underbart ju ! ;)
 
Topp