Skäms på er i SEREN som inte kan spela rent spel

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
En del tycker väl att detta är kul . Jag tycker bara att tråden är onödig och full av SKIT.
En massa tjafs om allting och ingenting. Orka. Om det är nån som whinar nu så är det jag.. Buhu..
 

DeletedUser

Guest
hahahaahhaha SEREN vill stänga tråden bara för att dom inte tål höra sanningen :p
 

DeletedUser

Guest
Danne, no offense, men nu börjar du faktiskt skämma ut dej ordentligt. :cool: Ta upp nivån och lägg upp lite argument istället för att snacka bs..
 

DeletedUser

Guest
hahahaahhaha SEREN vill stänga tråden bara för att dom inte tål höra sanningen :p

Vilken sanning menar du nu danne?

Jag har inte läst igenom den här tråden och tänker inte göra det, men måste säga att du skötte dig exemplariskt hos oss, tills någon sa åt dig, då valde du att gå din egen väg. Hade du haft förmågan att kommunicera hade du fortfarande varit med oss och allt hade varit frid och fröjd.

//SERETT
 

gizzur

Member
Reaktionspoäng
0
Haroo nickar inte du -Bannad_ på 11an? för i såna fall så garvar jag ännu mer. Du och Deathhunter bildar ju i såna fall det perfekta teamet.
 

DeletedUser

Guest
Eeh, säger bara epic fail på tråden. Allt jag ser är massa bortförklaringar och skitsnack, fast jag har ju inte kollat igenom tråden heller...

Keep it up! :awsm:
 

DeletedUser

Guest
men vilka va det som lekte mer eran farm på v11?

Jag såg allt er i skype chatten hur ni skröt att farmen hade långt över 40k i platser osv.
Kan man ha 40k farmplatser på denna världen?
Jävlar, man lär sig något nytt varje dag tror ja..
Hm.. Ja i CF finns det nåra som ej fejknickar. De lär du väl känna igen :) De andra får avslöja sig själva. Jag nickar -Bannad- i CF

I SEREN så tja.. Läs min sign :) Oowiie som inte står med i min sign spelar där oxå btw =)
Varför skulle man vilja veta vem du är liksom? :eek:
Och din sign.. Pinsam. Smutskastning om något..
Jag whinar inte, jag skriver bara meningslösa dryga inlägg :).
Du söker uppmärksamhet med andra ord..? :)
hahahaahhaha SEREN vill stänga tråden bara för att dom inte tål höra sanningen :p
Du startar en tråd för att få uppmärksamhet?

Skuggade nyss igenom tråden, såg flera som hade skrivit att de ville höra din verision.
Men jag ser inte din verision någonstans..?
Som jag fattar det:
Du vill ha uppmärksamhet och att alla ska tycka synd om dig..?
Men du lägger inte fram "din verision"?
 

DeletedUser

Guest
Hur kan det komma sig att vår kära danneboy med snygg frisyr inte svarat på mitt första inlägg?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp