Skäms på er i SEREN som inte kan spela rent spel

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Fast enligt döjagad eller va han nu heter, så tvingade keyser han att lämna stammen åt pepsi. Konstigt nog så är pepsi med oss igen.

Detta låter rimligt...eller?

Keyser har ej tvingat eller sakt något sådant till honom

Danneboy skulle inte du sova nu hahah?:awsm:
 

DeletedUser

Guest
Hörde att du bad kön o lämna stammen med ditt konto. sant eller falskt?


varför skulle jag säga något sånt ?

jag bad honom inte göra det han ville vara min kö för att se lite saker och då lämnar han stamen med mitt konto och skickar iväg trupperna samt så har han också läst mina pm och svarat på vissa pm på ett sätt som skulle kunna leda till banning
 

DeletedUser

Guest
Finns flera anledningar till varför någon skulle göra något sånt. Varför just du skulle göra det är ett mysterium för mig, kan inte tänka mig att du skulle göra det.
Men som sagt, finns massvis med anledningar till att någon skulle vilja göra det. Speciellt i den situation som efteråt uppstod.
 

DeletedUser

Guest
varför skulle jag säga något sånt ?

jag bad honom inte göra det han ville vara min kö för att se lite saker och då lämnar han stamen med mitt konto och skickar iväg trupperna samt så har han också läst mina pm och svarat på vissa pm på ett sätt som skulle kunna leda till banning

Bara frågar :)
 

vegas91

Member
Reaktionspoäng
0
"Vilken aktivitet" var ju ett år sedan sist! Jag har en fråga krig mellan CF och SEREN?, världen blir mycket intressantare. Go for it!
 

DeletedUser

Guest
DET VAR DANNE SOM BÖRJA!!!!!!! :'( :'( :'( Nu får inte du komma på mitt kalas.
 

DeletedUser

Guest
"Vilken aktivitet" var ju ett år sedan sist! Jag har en fråga krig mellan CF och SEREN?, världen blir mycket intressantare. Go for it!

Ser ingen anledning att starta ett krig för en spelares skull..

Vi hyser inget agg gentemot CF, dock mot Danneboy som inte klarade av att hålla sig från att börja bråka med oss.
 

fredgo

Member
Reaktionspoäng
0
Jag har inte spelat detta spel på kanske 1,5 år. Jag har missat många av de kända lirarna medan vissa gamla kommer man väl ihåg.
deathhunter, du måste väl ändå vara henrik338 från förr? Annars är ni bröder..

Sen undrar jag lite hur du Inte kan bevisa din oskuld för det finns på skypechatten och ej sparat medan du i senare inlägg menar att du faktiskt Kan bevisa din oskuld genom att det finns sparat på skypechatten.

Vissa rutor finns öppnade då kanske?

Något större bevisvärde tycker jag då ingen har..
 

DeletedUser

Guest
Danneboy har nu blivit kickad pga samma anledning som han alltid blir kickad från en stam, han blev intagen i hopp om att han hade förändrats vilket han visade tecken på men när det väl kom till noten så visade han sitt riktiga ja.

Kickningen får tolkas av er som ni vill, men anledningen står ovan.

För övrigt tycker jag att denna tråd är väldigt omogen och ett hänglås skulle väl sitta på sin plats? =)

//Outlaw
 

DeletedUser

Guest
Ser ingen anledning att starta ett krig för en spelares skull..

Vi hyser inget agg gentemot CF, dock mot Danneboy som inte klarade av att hålla sig från att börja bråka med oss.

Om ni inte hyser agg då var det väl onödigt att ni o cf bråkade i ryktes tråden så den blev låst? :p
Eller var det menat? Eller har ni löst det nu?
 

DeletedUser

Guest
Danneboy har nu blivit kickad pga samma anledning som han alltid blir kickad från en stam, han blev intagen i hopp om att han hade förändrats vilket han visade tecken på men när det väl kom till noten så visade han sitt riktiga ja.

Kickningen får tolkas av er som ni vill, men anledningen står ovan.

För övrigt tycker jag att denna tråd är väldigt omogen och ett hänglås skulle väl sitta på sin plats? =)

//Outlaw

Rekrytering - Öppen
(Vi söker extremt duktiga spelare med hög lojalitet samt vilja att samarbeta.)
"Kvalitet före kvantitet"

Tydligt att ledningen i CF inte erhåller samma lojalitet som dom vill att andra spelare ska ha. ;)
 

DeletedUser

Guest
Lojalitet och Beteende utåt, 2 helt olika betydelser Wallin.

Anser inte att det är någon lojalitet alls bakom erat beslut att kicka en spelare för att slippa ett krig med en annan stam men återigen är du ledaren för din stam och ni påstod även att ni "körde med rent mjöl i påsen" vilket Danneboy bevisade rätt tydligt att ni inte gjorde när han skrev att han spionerat på SEREN sedan starten åt CF.

Så vem vet.. ni kanske inte har någon lojalitet heller, låt oss hoppas ni åtminstone håller era diplomatiska löften. ;)
 

Apocalypsee

Member
Reaktionspoäng
0
Anser inte att det är någon lojalitet alls bakom erat beslut att kicka en spelare för att slippa ett krig med en annan stam men återigen är du ledaren för din stam och ni påstod även att ni "körde med rent mjöl i påsen" vilket Danneboy bevisade rätt tydligt att ni inte gjorde när han skrev att han spionerat på SEREN sedan starten åt CF.

Så vem vet.. ni kanske inte har någon lojalitet heller, låt oss hoppas ni åtminstone håller era diplomatiska löften. ;)

att slippa ett krig med seren är nog inevitable,

tror inte det var de han ville visa med det hela..
 

DeletedUser

Guest
Anser inte att det är någon lojalitet alls bakom erat beslut att kicka en spelare för att slippa ett krig med en annan stam men återigen är du ledaren för din stam och ni påstod även att ni "körde med rent mjöl i påsen" vilket Danneboy bevisade rätt tydligt att ni inte gjorde när han skrev att han spionerat på SEREN sedan starten åt CF.

Så vem vet.. ni kanske inte har någon lojalitet heller, låt oss hoppas ni åtminstone håller era diplomatiska löften. ;)

Det var inget krig på G pga av Danneboy. Det var för mkt tjafs helt enkelt.
Dessutom var han aldrig spion, det var bara BS.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp