Skäms på er i SEREN som inte kan spela rent spel

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
[2010-03-21 19:35:31] Purple / A Continent to Explore: keyser på 06.03. kl 19:52
Tjena cobra. sertolv här som kö=)

Vill börja med att säga att du ska ta det danneboy säger med en rejäl nypa salt hehe.
Både du och jag vet ju att mycket han säger e skit. Vi tog ju in honom mest för att andra stammar ska reta sig på honom.

En tänkare har han ju aldrig varit och kommer nog aldrig att bli. Om vi skulle vilja ta in någon ny är han den sista som skulle få veta något:)


Är väldigt viktigt att ni inte tar danneboy på orden, då ingen i våran stam tar honom på allvar. Eftersom han är jävligt lättretlig så låter vi han köra solo väldigt mycket o låter honom sköta sig själv bara.

Vi vill självklart inte att han ska kasta skit på stammen, men tror det är ganska omöjligt då ingen tar honom på för stort allvar. Ser helst att du tar saker han säger med mig (SERTOLV) eller SERETT

Hoppas inte du låter honom stå för din syn på Seren bara.:)


MVH SERTOLV



Hur kul är det att få veta en sån här sak? Och hur moget är det?

Neee tycker spelarna i seren borde verkligen skämmas...

Är ju en skam att spela under den ledningen iallafall...

Och ni som tror jag har fuskat så blev jag ordentligt i ditt satt.. Men är snart upplåst igen...

Tacka vet jag CF.. Dom är iallafall Mogna och har rent mjöl i påsarna och ser mig som en spelare och inget hat objekt
 

DeletedUser

Guest
Vad blev du bannad för om man får fråga?

Intressant att se ett krig mellan CF & SEREN redan.. trodde dom skulle vänta ett tag, guess not? ;)
 

DeletedUser

Guest
Skickat attacker, lämnat stam och skrivit pm från en annans konto. Alltså utnyttjat kontot.

Detta är inte för att diskutera enskild ban.

A) "sertolv här som kö=)" - där har vi en i Seren som skriver med övervakat konto.

B) Inte olagligt lämna en stam vad jag vet, kontoägaren kanske hade den önskan, annars ska man enligt reglerna spela kontot till dess egen fördel samt som det vore eget.

C) Skicka attacker är helt OK för den delen också.

Så uttrycka sig bättre om detta kan vara lite bättre?
 

DeletedUser

Guest
Vad jag vet så ska man iallafall inte föra över saker som hänt på andra världar till denna....

En helt nya värld och helt andra förutsättningar...

Men vissa spelare kan ju inte det.... Jag e bannad för livet för vissa spelare...

Men men Jag bryr mig inte.. Ville bara visa upp detta^^ Så får ni andra i världen göra er en egen uppfattning om seren men jag gillar inte sånt skit spel iallafall....
 

DeletedUser

Guest
SERTOLV borde ju oxå bli bannad då :p

Han skrev ifrån keysers konto och skrev till Outlaw.... Varför skrev han inte från sitt eget?

och dom säger att jag fuskar :p

Var ju inte ens meningen att skriva ifrån kungpepsi´s konto... Trodde jag satt på mitt eget konto och hade fått ett PM :p Jag var trött och min dotter va på o knuffade på mig... Och då blir jag bannad?

haha patetisk

Men men jag skulle då aldrig vilja bli en seren spelare igen... Alla där inne håller bara på med mygel :p
 

DeletedUser

Guest
Detta är inte för att diskutera enskild ban.

A) "sertolv här som kö=)" - där har vi en i Seren som skriver med övervakat konto.

B) Inte olagligt lämna en stam vad jag vet, kontoägaren kanske hade den önskan, annars ska man enligt reglerna spela kontot till dess egen fördel samt som det vore eget.

C) Skicka attacker är helt OK för den delen också.

Så uttrycka sig bättre om detta kan vara lite bättre?

Om ägare INTE hade den önskan, och kanske anmäler det... så är det ett missbruk - läs reglerna

Citering av §4
...Övervakare som med all mening förstör eller skadar ett konto som de övervakar, kommer att bli bestraffade..
 

gizzur

Member
Reaktionspoäng
0
Vad jag vet så ska man iallafall inte föra över saker som hänt på andra världar till denna....

En helt nya värld och helt andra förutsättningar...

Men vissa spelare kan ju inte det.... Jag e bannad för livet för vissa spelare...

Men men Jag bryr mig inte.. Ville bara visa upp detta^^ Så får ni andra i världen göra er en egen uppfattning om seren men jag gillar inte sånt skit spel iallafall....

Så din anledningen med den här tråden var med andra ord att smutskasta SEREN samt att gnälla lite. Vilken intressant tråd!
Om jag har förstått det hela rätt så är det här bara ett SPEL och då finns det ingen anledningen att bli så sur. Visst, en del spelare kanske tar spel lite väl seriöst, men herregud.... lägga upp en tråd enbart för att smutskasta en annan stam. Då har man nästan nått botten.
 

DeletedUser

Guest
Men men jag skulle då aldrig vilja bli en seren spelare igen... Alla där inne håller bara på med mygel :p

Så CF kör bara med rent mjöl i påsen? ;)

Så din anledningen med den här tråden var med andra ord att smutskasta SEREN samt att gnälla lite. Vilken intressant tråd!
Om jag har förstått det hela rätt så är det här bara ett SPEL och då finns det ingen anledningen att bli så sur. Visst, en del spelare kanske tar spel lite väl seriöst, men herregud.... lägga upp en tråd enbart för att smutskasta en annan stam. Då har man nästan nått botten.

Detta är ett forum för politik och propaganda och detta om något är väll ändå propaganda?
 

DeletedUser

Guest
Så din anledningen med den här tråden var med andra ord att smutskasta SEREN samt att gnälla lite. Vilken intressant tråd!
Om jag har förstått det hela rätt så är det här bara ett SPEL och då finns det ingen anledningen att bli så sur. Visst, en del spelare kanske tar spel lite väl seriöst, men herregud.... lägga upp en tråd enbart för att smutskasta en annan stam. Då har man nästan nått botten.

kan en hel stam smutskasta mig så kan jag smutskasta en hel stam tbx :p
 

DeletedUser

Guest
För att göra lite mer tillägg

Det mailat du citerar, har även svar från Outlaw som du inte visar.. som inte heller direkt "upphöjer" dig till skyarna...

Skall man köra med öppna kort, så visa allt...

Släng denna tråden nu, spam...
 

DeletedUser

Guest
För att göra lite mer tillägg

Det mailat du citerar, har även svar från Outlaw som du inte visar.. som inte heller direkt "upphöjer" dig till skyarna...

Skall man köra med öppna kort, så visa allt...

Släng denna tråden nu, spam...

klart du vill att den ska slängas...

Du skäms ju :p
 

DeletedUser

Guest
För att göra lite mer tillägg

Det mailat du citerar, har även svar från Outlaw som du inte visar.. som inte heller direkt "upphöjer" dig till skyarna...

Skall man köra med öppna kort, så visa allt...

Släng denna tråden nu, spam...

Du får gärna dela med dig utav den andra delen utav mailet.

Sedan tycker jag verkligen inte att denna tråd ska bort, kanske rensas på ett par inlägg men detta är det bästa detta forum haft på länge.. ;)
 

DeletedUser

Guest
klart du vill att den ska slängas...

Du skäms ju :p

Stå ditt kast och ta det som en man, eller pojk - vilket du vill och beroende på ålder.

1. Mailet kom till MIG först, sertolv svararade (inget regelbrott)
2. Gnäll kommer man ingenstans med, just nu är det bara ett Dallesskämt med alla trådar du gör
3. Jag kan skämmas för det JAG GÖR, och det vet folk som lirat med mig att jag står för mina misstag...

Over and out
 

DeletedUser

Guest
Om ägare INTE hade den önskan, och kanske anmäler det... så är det ett missbruk - läs reglerna

Citering av §4
...Övervakare som med all mening förstör eller skadar ett konto som de övervakar, kommer att bli bestraffade..

kan det vara ett missbruk, var lite mer noggrann med ordvalet för du, som admin, har nu dömt alla spelare på förhand.

Jag har inte sett några handlingar från Deathhunter som blivit gjorda med all mening och jag diskuterar aldrig enskilda bans på forumet.

Ska vi diskutera hur reglerna tolkas kanske det ska tas i en separat tråd med öppet kritiskt granskande av anställda för InnoGames och deras tolkningar av reglerna?

Till ämnet hör att reglerna även säger att världar inte ska blandas så om deathhunter/danneboy döms ut av andra pga detta är det regelbrott.
Men det vet du redan som admin, jag upplyste nu resten av communityn att inte blanda världar så ta inte åt dig.
 

DeletedUser

Guest
Punkrock det där har jag oxå undrat många gånger^^

Undrar hur många som borde bli bannade egentligen på varje ny värld som kommer... Eftersom dom fortsätter ogilla mig och trycka ner mig^^
 

DeletedUser

Guest
Kan inte nån förklara? så här har jag förstått o de låter lite skumt

1.) deathhunter är kö för någon i seren skickar ett pm och skickar ett anfall från de kontot på en spelare
2.) deathhunter blir missnöjd på serens ledning eftersom de tvingar honom att adla inom15*15
3.) deathhunter lämnar seren så han slipper serens ledning
4.) deathhunter frågar lite försiktigt efter en dag om han kan joina CF
5.) CF tar god tid på sig att bestämma om han ska få joina eller inte
6.) CF accepterar Deathhunter in i stammen
7.) Seren/kungpepesi (vet inte vem) skickar en ticket på deathhunter
8.) deathhunter blir bannad för att skickat ett pm o ett anfall ifrån ett kö konto från seren (1) som skedde flera dagar innan.

Är det de som hänt?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp