Skäms på er i SEREN som inte kan spela rent spel

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

WonderBoy

Member
Reaktionspoäng
0
kan det vara ett missbruk, var lite mer noggrann med ordvalet för du, som admin, har nu dömt alla spelare på förhand.

Jag har inte sett några handlingar från Deathhunter som blivit gjorda med all mening och jag diskuterar aldrig enskilda bans på forumet.

Ska vi diskutera hur reglerna tolkas kanske det ska tas i en separat tråd med öppet kritiskt granskande av anställda för InnoGames och deras tolkningar av reglerna?

Till ämnet hör att reglerna även säger att världar inte ska blandas så om deathhunter/danneboy döms ut av andra pga detta är det regelbrott.
Men det vet du redan som admin, jag upplyste nu resten av communityn att inte blanda världar så ta inte åt dig.

Att som kontoövervakare agera på ett sätt som inte är förenligt med det som ligger i linje med vad som är bäst för kontot ÄR ett regelbrott.
Har svårt att förstå hur man genom att se till att kontot blir stamlöst, kan påstå sig agera efter vad som är bäst för kontot?

Det är lätt att gapa och gaffla om rätt eller fel, fusk eller inte fusk, och linda reglerna runt lillfingret för att få dem att fylla det syfte man själv vill. Faktum kvarstår - oavsett vad ni kastar för skit fram och tillbaka här; Deathhunter är bannad på grund av regelbrott. Ingen i Seren är bannad.

Det är tur vi har dig som kan upplysa oss andra troglodyter om vad som är rätt och fel. Tack.
 

DeletedUser

Guest
Kan inte nån förklara? så här har jag förstått o de låter lite skumt

1.) deathhunter är kö för någon i seren skickar ett pm och skickar ett anfall från de kontot på en spelare
2.) deathhunter blir missnöjd på serens ledning eftersom de tvingar honom att adla inom15*15
3.) deathhunter lämnar seren så han slipper serens ledning
4.) deathhunter frågar lite försiktigt efter en dag om han kan joina CF
5.) CF tar god tid på sig att bestämma om han ska få joina eller inte
6.) CF accepterar Deathhunter in i stammen
7.) Seren/kungpepesi (vet inte vem) skickar en ticket på deathhunter
8.) deathhunter blir bannad för att skickat ett pm o ett anfall ifrån ett kö konto från seren (1) som skedde flera dagar innan.

Är det de som hänt?

Jaa precis... Fast jag farmade åt Kungpepsi... hans farms så inget anfall
 

DeletedUser

Guest
Kan inte nån förklara? så här har jag förstått o de låter lite skumt

1.) deathhunter är kö för någon i seren skickar ett pm och skickar ett anfall från de kontot på en spelare
2.) deathhunter blir missnöjd på serens ledning eftersom de tvingar honom att adla inom15*15
3.) deathhunter lämnar seren så han slipper serens ledning
4.) deathhunter frågar lite försiktigt efter en dag om han kan joina CF
5.) CF tar god tid på sig att bestämma om han ska få joina eller inte
6.) CF accepterar Deathhunter in i stammen
7.) Seren/kungpepesi (vet inte vem) skickar en ticket på deathhunter
8.) deathhunter blir bannad för att skickat ett pm o ett anfall ifrån ett kö konto från seren (1) som skedde flera dagar innan.

Är det de som hänt?

för det första var det flera anfall för det andra hände detta när Deathhunter vad med Seren sen så gick han ur stamen med mitt konto fast han visste att han inte fick det allt han gjorde hade jag sakt till honom att ej göra men han gjorde det endå samma dag skickade jag in en ticket som tog lite tid att bearbeta
 

DeletedUser

Guest
Men men jag skulle då aldrig vilja bli en seren spelare igen... Alla där inne håller bara på med mygel :p
Tror ingen i seren vill ha dig tillbaka, så oroa dig inte :)
kan en hel stam smutskasta mig så kan jag smutskasta en hel stam tbx :p
Har aldrig smutskastat dig, nu börjar jag undra varför jag inte har gjort det.
klart du vill att den ska slängas...

Du skäms ju :p
Tror det är du som skäms.. Att starta en tråd och söka uppmärksamhet på annat håll kan inte betyda mycket annat.
Tröttnade för 2-3 veckor sen, för att Seren spelar sånt ful spel.
Troligt :)
 

DeletedUser

Guest
du vet mkt väl varför jag lämnade stammen!!!

Och du sa att jag fick göra vad jag ville med kontot...

tyvärr så är det skrivet på skype så jag kan inte bevisa det...

Men det är sanningen...

Samt att keyser beodrade mig!!!

Och skickade endast anfall på barbs.. DVS Farms...
 

DeletedUser

Guest
Jaa precis... Fast jag farmade åt Kungpepsi... hans farms så inget anfall


Om du nu säger du gjort så, kvarstår väl frågan...?

Varför är bannad? Om du inte vet det själv, föreslår jag att du tar reda på det?

Sen kan du gärna berätta för oss alla här anledningen till varför, om du känner för det..

Tror ingen i seren tar åt sig, vad någon av er skriver här, så fortsätt ni...era tangenter som får ta stryk, :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Att som kontoövervakare agera på ett sätt som inte är förenligt med det som ligger i linje med vad som är bäst för kontot ÄR ett regelbrott.
Har svårt att förstå hur man genom att se till att kontot blir stamlöst, kan påstå sig agera efter vad som är bäst för kontot?

Det är lätt att gapa och gaffla om rätt eller fel, fusk eller inte fusk, och linda reglerna runt lillfingret för att få dem att fylla det syfte man själv vill. Faktum kvarstår - oavsett vad ni kastar för skit fram och tillbaka här; Deathhunter är bannad på grund av regelbrott. Ingen i Seren är bannad.

Det är tur vi har dig som kan upplysa oss andra troglodyter om vad som är rätt och fel. Tack.

Försöker någon dölja sig bakom nytt forum-nick nu? ^^

Vem är bäst på att avgöra vad som är bäst för kontot?
a) Den som övervakar kontot på begäran av ägaren och lämnar stammen så stammens regler om att övervakare utanför stam-regeln inte bryts istället för att personen blir internadlad/söndermosad eller
b) någon i stammen/ngn tomte på allmänna forumet?

Deathhunter är bannad på grund av misstanke för regelbrott. Noob.

@ Gugroj - Noob är inte en svordom så låt bli att censurera det.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
för det första var det flera anfall för det andra hände detta när Deathhunter vad med Seren sen så gick han ur stamen med mitt konto fast han visste att han inte fick det allt han gjorde hade jag sakt till honom att ej göra men han gjorde det endå samma dag skickade jag in en ticket som tog lite tid att bearbeta

jaaa lögner går ju^^

Tyvärr tog vi det på skype och jag blev ditsatt...

Bad luck for me i guess...
 

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
jaaa lögner går ju^^

Tyvärr tog vi det på skype och jag blev ditsatt...

Bad luck for me i guess...

Du följde order? Som KÖ åtar du dig att spela för kontots bästa.
Anser du att det är för ett kontos bästa att gå ur en stam och då öppna upp för anfall från alla möjliga?

Dessutom håller inte det du säger, varför skulle Keyser be dig att lämna stammen med Pepsis konto? Eller har Keyser glömt bort hur man avlägsnar folk?
 

DeletedUser

Guest
Kommer ihåg citat som "Detta är den bästa stam jag varit i" och "Jag är glad att jag inte gick med i CF". Antar att det är tvärt om nu när du inte får vara med oss längre ;)?

Punkrock, du om någon borde inte säga något om att dölja sig bakom ett annat nick.
 

DeletedUser

Guest
Du följde order? Som KÖ åtar du dig att spela för kontots bästa.
Anser du att det är för ett kontos bästa att gå ur en stam och då öppna upp för anfall från alla möjliga?

Dessutom håller inte det du säger, varför skulle Keyser be dig att lämna stammen med Pepsis konto? Eller har Keyser glömt bort hur man avlägsnar folk?

Vad har stamtillhörighet för betydelse för anfall från alla möjliga?
Se på Harry Pothead och mig, vi är i samma stam - ser du att Harry har 2 byar nu och jag var tvungen att starta om för jag bliv noblad?

Bra. Nuff said.

Edit:
@ Sertre - dom som behöver veta ett av mina vanliga nick vet det, många andra kan räkna ut det genom att läsa vad jag skriver (väldigt många som brukar göra Öppen riktad kritik-trådar på forumet...).
Resten får väl bli förvånade över att jag har tillåtelse att skriva på forumet även om ett av mina gamla forumkonton är bannat (det blev bannat för att jag mordhotade, yihaaa, here it comes ->> danneboy/deathhunter för jag tröttnade på honom, på riktigt)
Ingen idé du skickar en rapport om det, det är redan skickat och omhändertaget sedan länge.
 
Senast redigerad av en moderator:

WonderBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Försöker någon dölja sig bakom nytt forum-nick nu? ^^

Vem är bäst på att avgöra vad som är bäst för kontot?
a) Den som övervakar kontot på begäran av ägaren och lämnar stammen så stammens regler om att övervakare utanför stam-regeln inte bryts istället för att personen blir internadlad/söndermosad eller
b) någon i stammen/ngn tomte på allmänna forumet?

Deathhunter är bannad på grund av misstanke för regelbrott, jefla noob.

Jag, till skillnad från vissa andra har inget behov att dölja något, lille vän.

Om du övervakar konto, som det skett i det här fallet, var så väl konto som kontoövervakare medlemmar i stammen, vilket gör att det inte skulle varit något problem ens om denna interna regel existerat.

Sen om du väljer att kalla dig tomte, det är helt upp till dig. Där intellekt och argument tar slut, tar humöret och förolämpningarna vid.
 

DeletedUser

Guest
Kan inte nån förklara? så här har jag förstått o de låter lite skumt

1.) deathhunter är kö för någon i seren skickar ett pm och skickar ett anfall från de kontot på en spelare
2.) deathhunter blir missnöjd på serens ledning eftersom de tvingar honom att adla inom15*15
3.) deathhunter lämnar seren så han slipper serens ledning
4.) deathhunter frågar lite försiktigt efter en dag om han kan joina CF
5.) CF tar god tid på sig att bestämma om han ska få joina eller inte
6.) CF accepterar Deathhunter in i stammen
7.) Seren/kungpepesi (vet inte vem) skickar en ticket på deathhunter
8.) deathhunter blir bannad för att skickat ett pm o ett anfall ifrån ett kö konto från seren (1) som skedde flera dagar innan.

Är det de som hänt?


Var väl mer såhär.
1.) deathhunter är k.ö för någon i seren, han lämnar stammen med kontot skickar iväg trupperna och skriver pm.
2.) deathhunter mår dåligt av att han gjort detta och ber om ursäkt te mig
3.) deathhunter känner sig ej respekterad av seren
3.) deathhunter får inte adla en by som är ganska långt ifrån honom, men nära andra seren
4.) ledningen vill ej att det ska bli trångt, att han skulle adla mot dom.
5.) deathhunter lämnar seren
6.) deathhunter vill komma tillbax till seren
7.) deathhunter söker till ATH
8.) deathhunter kommer inte med ATH för att han verka vara en seriös lirar, och ATH är inte en seriös stam
9.) deathhunter väntar på att tiden ska ticka till en viss tid, om seren ej svarar söker han till cf
10.) deathhunter är med i CF
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Spioner? for example :)
Dessutom att få danne bannad är dessutom ett tecken på att ni är rädda för oss. Jag skulle t.ex. kunna banna 2 spelare i eran stam =). Har skickat in ticket på en av dem atm btw!
 

DeletedUser

Guest
Spioner? for example :)
Dessutom att få danne bannad är dessutom ett tecken på att ni är rädda för oss. Jag skulle t.ex. kunna banna 2 spelare i eran stam =). Har skickat in ticket på en av dem atm btw!

Okej bra för dig :p

Men tycker twstats talar för sig själv bra utav vem man ska vara "räddför"

CF --> http://www.twstats.se/sv11/index.php?page=tribe&mode=members&id=391

SEREN --> http://www.twstats.se/sv11/index.php?page=tribe&mode=members&id=85
 

DeletedUser

Guest
men vilka va det som lekte mer eran farm på v11?

Jag såg allt er i skype chatten hur ni skröt att farmen hade långt över 40k i platser osv.
 

DeletedUser

Guest
har det på skype som bevis oxå^^

Och varför skulle jag ljuga??

klart ni skrattar så som ni fuskar.. ni kan ju inte göra nå annat
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp