Självuppdaterande kartor

DeletedUser

Guest
Enda tråden som inte ballat ur för att man är borta och bygger knäckstensmurar en tag? Bra.

Måste säga att topp 15 ser jättesöt ut med sina 15 prickar i olika färger. ;)
 

DeletedUser

Guest
bara ja som tycker att färgerna på Stammar som adlat mest det senaste dygnet kartan är väldigt lika? svårt att urskillja vilka som är vilka
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
bara ja som tycker att färgerna på Stammar som adlat mest det senaste dygnet kartan är väldigt lika? svårt att urskillja vilka som är vilka

Det blir bättre sen när stammarna väl har börjat adla, då kommer det bli lite bättre färger.

Nu har man ju ändå ingen nytta utav den kartan..?
 

DeletedUser

Guest
Jag är så glad över att tekniken går framåt. Kommer ihåg när min stam påbörjade såna kartor för eget bruk (förra omgången jag spelade för typ 9 månader sedan om int mer). Fy vad jobbigt det var :eek:
 

paul-philip

New Member
Reaktionspoäng
0
nu ligger vi där (viuu) men snart kanske vi försvinner för en stund ska se till så att de oaktiva försvinner... Men får väll hoppas att alla klarar sig :)
 

DeletedUser

Guest
vi i [RK] ser ganska lustiga ut på kartan :D
först utspirdda prickar i 2 kontinenter och sen en liten böj längst ut.
 

DeletedUser

Guest
Vad vi kan börja utläsa nu:

Det finns flest top15-stammar i K55 medans där är flest top15-spelare i k44 och i K54 finns ingen spelare alls som är med på top 15
 

DeletedUser

Guest
Vad vi kan börja utläsa nu:

Det finns flest top15-stammar i K55 medans där är flest top15-spelare i k44 och i K54 finns ingen spelare alls som är med på top 15

Finns andra sätt att utläsa det på också... Som att få riktigt bra stammar har 70 medlemmar samt ligger på top 15 atm :)
 

DeletedUser

Guest
Oj mitt meddelande kunde nog misstolkas där ja..

Håller med dig Pure. Men jag la bara upp en kommentar för att vi ska kunna titta tillbaka på hur världen utvecklats ;)
 

DeletedUser

Guest
inte helt säker på att jag läst alla inlägg men hittar ingenstans där det står vilken tid kartorna uppdateras kanske inte jättespännande nu men det blir det senare. har sett att det är lite olika tider på olika servrar
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
inte helt säker på att jag läst alla inlägg men hittar ingenstans där det står vilken tid kartorna uppdateras kanske inte jättespännande nu men det blir det senare. har sett att det är lite olika tider på olika servrar

17.00

Har jag för mig att det är
 

DeletedUser

Guest
ok det var vad jag tänkte om man kollar när de båda adlade sina byar verkar det som om det är då eller möjligen 18 men men tack ska du ha
 
Topp