Självuppdaterande kartor

DeletedUser

Guest
hur många medlemmar behöver man för att vara med på högst snitt poäng?
Hörde att det var 5 förut men det var det ju tydligen inte :S
 

DeletedUser

Guest
Varför posta kartan här igen när den alltid finns på första sidan?

Förstår inte riktigt vad du menar med detta :(
 

DeletedUser

Guest
Varför posta kartan här igen när den alltid finns på första sidan?

Förstår inte riktigt vad du menar med detta :(

True story. Nu när jag städat så får ni bemöda er att trycka "First" för att titta på den och "Last" för att kommentera den. Raderar kopian.
 

DeletedUser

Guest
lever fortfarande PBL ? haha överaskande, trodde de gick under när typ SK, EDT, PBT, MT, TFS och många mer gick under hehe
 

DeletedUser

Guest
haha gött xD

Tog Sprit er eller?

Nej, det va ett ganska långt krig emot T:V:W som vi till slut förlorade... Vi va mindre men lyckades rätt bra tills orken försvann och våran ledare blev utadlad sen tappade resten motivationen och dom som ville fortsätta blev erbjudna en plats i Amox.
 

cooldog

New Member
Reaktionspoäng
0
Nej, det va ett ganska långt krig emot T:V:W som vi till slut förlorade... Vi va mindre men lyckades rätt bra tills orken försvann och våran ledare blev utadlad sen tappade resten motivationen och dom som ville fortsätta blev erbjudna en plats i Amox.

Men stammen finns ju fortfarande kvar. Det gör inte T:V:W. Så PBL vann trots allt det kriget, eller hur?
 

DeletedUser

Guest
Men stammen finns ju fortfarande kvar. Det gör inte T:V:W. Så PBL vann trots allt det kriget, eller hur?

Nej, det vore kraftigt orättvist att säga att T:V:W förlorade bara för att jag är så förbålt envis att jag startade om (och det långt bort). Dock så måste jag säga att jag blev lite sur när de mergade stort med de som var här uppe, så jag stal en del byar av dem i retur när det hände.
 
Topp