Självuppdaterande kartor

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Lite tidigt för att lägga upp dessa då de inte ger så mycket information än. Men jag har sett att vissa vill ha upp dem så de kommer nu.
Om några veckor ser det bättre ut.

Tack till Nickjer som har gjort detta möjligt! Fler kartor finns på http://map.k-io.com/index.php

De stora familjestammarna kan höra av sig till mig så lägger jag ihop deras stammar

Dominanskarta stammar, kräver minst 10000 poäng
topktribes.png


Top 15 stammar
toptribes.png


Stammar som adlat mest det senaste dygnet
topnoblers.png


Genomsnitt per spelare
topavgtribes.png
 
Senast redigerad av en moderator:

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Dominanskarta spelare, kräver minst 1000 poäng
topkplayers.png


Top 15 spelare
topplayers.png


Spelare som adlat flest byar per dag
fastnoblers.png


Spelare, opponenter besegrade som anfallare
topkaplayers.png
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fint, men överdrivet tidigt med Spelarna, vi vet ju ändå att alla har varsin by :)
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Sant. Men det är lättast att lägga upp dem nu också, annars måste vi göra om hela tråden sen när det är dags för dem att läggas upp.
 

DeletedUser

Guest
Lite söta kartor i alla fall.. som tur är blir set bättre snart. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
den som håller i kartan ber jag sänka Dominanskarta spelare och stam till kanske 50 k elr nått sånt så slipper vi vänta 1 månad innan någon dyker upp där annars :p
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
den som håller i kartan ber jag sänka Dominanskarta spelare och stam till kanske 50 k elr nått sånt så slipper vi vänta 1 månad innan någon dyker upp där annars :p

Jag hade för mig att jag gjorde det. Tydligen inte.. Men det ändras på uppdateringen i morgon då
 

DeletedUser

Guest
den som håller i kartan ber jag sänka Dominanskarta spelare och stam till kanske 50 k elr nått sånt så slipper vi vänta 1 månad innan någon dyker upp där annars :p

dominanskarta spelare kräver 1000 poäng och stam 10000, vadå sänka till 50k?
och vadå vänta i en månad? :confused:
 

DeletedUser

Guest
spelare som adlat flest byar:

raggen -1 villages? va sjutton betyder det?
 

DeletedUser

Guest
spelare som adlat flest byar:

raggen -1 villages? va sjutton betyder det?

Antagligen så tänker jag helt fel nu:

det är inte såhär att antalet byar man adlat räknas ut via en formel som x+y där X är antalet byar du har ifrån början.. Då vi inte adlar något by så blir kanske X-den byn vi har?

Äsch vafan det blev no fel ändå
 

DeletedUser

Guest
Antagligen så tänker jag helt fel nu:

det är inte såhär att antalet byar man adlat räknas ut via en formel som x+y där X är antalet byar du har ifrån början.. Då vi inte adlar något by så blir kanske X-den byn vi har?

Äsch vafan det blev no fel ändå

jag tror det

det verkar ju helt knäppt eller hur?:(
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
jag skulle vänta på svar från admin för att säga säkert, men min gissning är att spelaren av någon andledning blivit ifråntagen sin by av admin.
men som sagt detta är bara en gissning
 
Topp