Shadow går in i världskriget

DeletedUser

Guest
Och så återgår vi till topic i denna tråd oxå...
Skärpning nu!
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Shadow
Players:

Side 2:
Tribes: FTW!
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 12
Sida 2: 4
Skillnad: 8

image.php



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 101,549
Sida 2: 36,162
Skillnad: 65,387

image.php



Har vi en Horden vs LAW situation på G här måntro?

Dvs att det whinas whinas å whinas om att det kommer vända, mem det har gått en bra stund nu :D
 

DeletedUser

Guest
Inte spec. mkt kvar av forna LAW. Tror personligen att Horden kommer ta över kont. 55 och ner detta har inträffat så är FTW körda.
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Side 1:
Tribes: Shadow
Players:

Side 2:
Tribes: FTW!
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 7
Sida 2: 30
Skillnad: 23

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 13
Skillnad: 9

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 47,018
Sida 2: 277,047
Skillnad: 230,029

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 36,534
Sida 2: 125,233
Skillnad: 88,699
 

DeletedUser

Guest
Våra prioriteringar har ändrats samt en medlem som förlorat en del byar till FTW! pga inaktivitet. Det kallar inte jag en vändning, men men.

Själv har jag också ett par FTW!:are som kommer över på kaffe och kakor snart. :)
 

DeletedUser

Guest
Våra prioriteringar har ändrats samt en medlem som förlorat en del byar till FTW! pga inaktivitet. Det kallar inte jag en vändning, men men.

Själv har jag också ett par FTW!:are som kommer över på kaffe och kakor snart. :)

Du ska nog också få dina bullar varma snart!

För övrigt Tryffel var inte inaktiv när vi anföll honom. Han blev inaktiv när han insåg att han var körd.
 

Blutoni

Member
Reaktionspoäng
0
Våra prioriteringar har ändrats samt en medlem som förlorat en del byar till FTW! pga inaktivitet. Det kallar inte jag en vändning, men men.

Själv har jag också ett par FTW!:are som kommer över på kaffe och kakor snart. :)

Om du tänker på tryffel så är la han ganska aktiv, men kanske blivit mer inaktiv efter att han förlorat en del byar?

Sen så kan ju inte ni påstå att ni har plockat byar från bara aktiva spelare? Zombie tror jag inte har varit så aktiv?
 

DeletedUser

Guest
Kommenterar inte om detta rör tryffel eller annan i stammen, ni är ute och naffsar i kanterna till vårt kluster. Tar tillbaka lite byar här och där. När ni slår er in i vårt huvudkluster fyllda med deff-byar kan vi börja prata. :)
 

Blutoni

Member
Reaktionspoäng
0
Känns om att erat blitzkrig har vänt, tog stopp vid Moskva :p
Nu är det bara å vänta tills Berlin faller :rolleyes:
 
Topp