Shadow går in i världskriget

DeletedUser

Guest
kul att shadow kan ta byar iaf, men 6 mot 0 säger inte mycket, FTW! kommer nog börja piska er snart men tycker det är modigt det ni gör:)
 

Blutoni

Member
Reaktionspoäng
0
Mmm... Lite respekt är det, men tycker bara att det är lite dumt :rolleyes:
Man har ju sett hur det har gått för DM. och yyigys så varför gå samma väg?
 

DeletedUser

Guest
men om FTW vinner kriget kommer det döda världen,
kanske SB också jag har ingen aning om hur bra relation ni har.
men FTW! skulle efter världskrigets slut enkelt krossa er om de ville.
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Jo det kanske du gjorde:D

Och nej, vi komemr inte bakcstabba SB om du tror det, jag är nästan förälskad i dom <3
 

DeletedUser

Guest
men om FTW vinner kriget kommer det döda världen,
kanske SB också jag har ingen aning om hur bra relation ni har.
men FTW! skulle efter världskrigets slut enkelt krossa er om de ville.

Hmm.. är det samma resonemang som ni i Cry hade?
 

Blutoni

Member
Reaktionspoäng
0
Tjaa, hunden ska ju vara människans bäste vän, och lydigare voffsing än SB får man nog leta efter ett bra tag :D

Det är ju bra att Hordens ledare påstår att SB som är allierade med FTW! är deras hundar. Då måste ju du mena att alla som är på eran sida är era hundar? Era allierade måste känna sig stolta (Y) ;)
 

DeletedUser

Guest
Det är ju bra att Hordens ledare påstår att SB som är allierade med FTW! är deras hundar. Då måste ju du mena att alla som är på eran sida är era hundar? Era allierade måste känna sig stolta (Y) ;)

Huhu, är ju lite skillnad :D

SB har varit en menlös existens sedan V6 startades, allt för fega för att kriga på riktigt.
 

DeletedUser

Guest
Exakt som du päronsoda som inte adlar annat är barbarbyar och internadlingar. :rolleyes::rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jupp, precis så, min existens har varit totalt menlös och inget jag gjort har påverkat V6 det minsta :D

Men Hordens taktik verkar ju vara att hitta menlösa allierade som ska fungera som slagpåsar i hopp om att dom ska uppehålla FTW!s trupper på andra håll.

Och Päronsodan du kan inte säga något annat då vi har svart på vitt? Nämn en allierad som varit till eran nytta/fördel? ( av dom som fortfarande finns kvar):rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Lite brist på respekt i den här tråden. Respektera era fiender, tror det här spelet är rätt fattigt att spela själv, inte sant? :)

Alla påståenden så som internadlare etc är menlösa och går att finna hos båda sidor... Oftast rätt framstående hos dem som ligger långt från fronten. Tough shit, men det går inte att göra mycket åt det.

Sen för att hålla mig från offtopic-trenden som funnits de två senaste sidorna får jag väl säga:

GL och HF Shadow, även om den engelska varianten av den termen enbart används när vi vill lägga till - you're gonna need it. ;)
 
Topp