Shadow går in i världskriget

DeletedUser

Guest
Ärade krigare tillhörande v.6!

Jag tänker hålla detta kort då inte mycket finns att säga om det. Vi har en tid kallats simcity-stammen som agerat i det dolda, haft mindre dispyter och krig, men aldrig tagit ställning till det världskrig som pågår för fullt.

Anledningen till detta är helt enkelt att vi rustat upp och förberett oss för vad komma skall. Nu när vi hittat en allierad vi arbetar väldigt bra tillsammans med känns det givet att bryta den neutralitet vi haft gentemot Horden, yyigys med mera sedan stammens begynnelse.

Vi har valt sida, trupperna är redan mobiliserade, målen noga valda och en fin deff-mur uppsatt.

Ännu en anledning till att bryta neutraliteten gentemot bla yyigys är att småattacker, spaningar med mera hela tiden faller på spelare i vår stam. Bland annat har en av de största stammarna i kriget spanat av hela vår front för att se om vi deffat upp. Det roliga med det var dock att vi fick förvarning av den som spejade själv att denne skulle speja, vilket resulterade i att vi självklart såg till att lägga trupperna i andra byar under tiden.

Men nu med dem på plats igen, off-trupperna redo och neutraliteten gentemot yyigys bruten förklarar vi krig mot FTW! och ingår en tät allians med yyigys.

Vänligen,
RobertRoos - Diplomat och viceledare för Shadow
 

DeletedUser

Guest
Vänta, så ni går in i en stark allians med yyigys efter en del tjafs er emellan ?

Aja, /care egentligen. Ha så kul mot FTW! , synd att jag inte ligger nere hos er SC-peeps.

Aja, lite halvt fail på det här måste jag säga.
 

DeletedUser

Guest
Vänta, så ni går in i en stark allians med yyigys efter en del tjafs er emellan ?

Vilket tjafs? Vi två har alltid kommit ytterst väl överens, om du missuppfattat krigsförklaringen så var det alltså FTW! som spanat vår front samt skickat småattacker.
 

DeletedUser

Guest
Vilket tjafs? Vi två har alltid kommit ytterst väl överens, om du missuppfattat krigsförklaringen så var det alltså FTW! som spanat vår front samt skickat småattacker.

Okej, missförstånd. Jag menade det även som fråga , men faktumet att det tog en halvtimme att posta gjorde nog att det blev felformulerat :)

Mudnor klarar inte av att läsa mellan raderna i skugg-texten.

Vad jag klarar av och inte klarar av har inte med saken att göra, anser du att jag inte förstått saken så rekommenderar jag att du förklarar istället för att försöka idiotförklara mig, för det kommer bara starta en diskussion du inte vill ge dig in i. okej?
 

DeletedUser

Guest
Kul timing, alla fetton på K54 är och hälsar på hos Simon Wiberg med sina offtrupper nu :D

Hare sköj och lycka till :)
 

DeletedUser

Guest
Haha, osäkert ända intill sista raderna vem ni syftade på, i alla fall för mig. Välkomna in i värmen/hetluften =)
 

DeletedUser

Guest
Får önska stammen jag var med i innan jag la v6 på hyllan lycka till...!
 

DeletedUser

Guest
Precis som de flesta var jag tvungen att läsa krigsförklaringen två gånger innan jag förstod vad du menade. Trodde att ni skulle kriga mot Yyigys först :p

Jag måste säga att detta var bland det modigaste jag sett en stam göra i
min TW karriär. De flesta brukar gå in på den vinnande sidan..
Dock finns det de som skulle kalla detta dumdristigt...
Det faktiskt somliga som skulle kalla detta drag för självmord...

GL skuggorna
You'll need it.
 

DeletedUser

Guest
Helt rätt agerat enligt mig. Hade gjort precis likadant själv. :)
 
Topp