Shadow går in i världskriget

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Shadow Falls 3:30:41
Shadow Falls 5:48:57
Shadow Falls 7:01:54
Shadow Falls 7:02:13
Shadow Falls 7:02:24
Shadow Falls 7:02:35


Mycket bra;)
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Däremot kommer Shadow ta en 20-40 byar i början då de har överraskningsmomentet på sida.
 

DeletedUser

Guest
Bara undrar en sak, hur ställer sig shadow till SB då?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Jag säger som vår kära stadsminister Per Albin Hansson sa.

"Vår beredskap är god". :D
 

DeletedUser

Guest
Snälla robert, jag är trött, sur och allmänt irriterad på världen(riktiga världen:D), ge mig ett rakt svar bara för jag fattar ingenting:D
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Shadow
Players:

Side 2:
Tribes: FTW!
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6
Sida 2: 0
Skillnad: 6

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 53,625
Sida 2: 0
Skillnad: 53,625

image.php


Är ny på denna värld håller till på V3 och 4 men jag har aldrig sett en sådan märklig värld.
FTW! är nog den sämsta stam jag har sätt på länge.
Jag har spejat en del byar och alla är tomma eller har väldigt dålig deff i.
Bara bågskyttar nästan :) skickade 3 offbyar och rensade en by med lite drygt 30000 bågskyttar i.
Detta kommer att bli värre än slakten av LCN på V3 :) :)
 

DeletedUser

Guest
Är du säker på att du snackar om rätt värld? För jag kan säga att jag fattar itne vart f*n du fick syn på några bågskyttar ?

Fast, kan ha att göra med att det var lördagkväll och söndagmorgon ? :)
 

DeletedUser

Guest
kan också bero på at de haft sin front någon helt annan stans och deffat
 

DeletedUser

Guest
Är ny på denna värld håller till på V3 och 4 men jag har aldrig sett en sådan märklig värld.
FTW! är nog den sämsta stam jag har sätt på länge.
Jag har spejat en del byar och alla är tomma eller har väldigt dålig deff i.
Bara bågskyttar nästan :) skickade 3 offbyar och rensade en by med lite drygt 30000 bågskyttar i.
Detta kommer att bli värre än slakten av LCN på V3 :) :)

Jag avhåller mig från att kommentera denna typ av bedömningar baserat på spejarrapporter från första dygnet av krig.

Jag kommer kommentera saken om en månad istället.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
antondahlback sa:
Är ny på denna värld håller till på V3 och 4 men jag har aldrig sett en sådan märklig värld.
FTW! är nog den sämsta stam jag har sätt på länge.
Jag har spejat en del byar och alla är tomma eller har väldigt dålig deff i.
Bara bågskyttar nästan skickade 3 offbyar och rensade en by med lite drygt 30000 bågskyttar i.
Detta kommer att bli värre än slakten av LCN på V3

Jag har spelat V6 ett tag nu och har aldrig sett en så bra spelare som rensade ut 3000 bågskyttar ur en by. Jag har aldrig i hela min karriär lyckats med det i V6.
Grattis du är speciell :rolleyes:
Och FTW! suger verkligen, just därför dom ligger på första plats och har 10k byar sammanlagt..
Sen med dina 79 poäng tror jag inte du ens har ett stall i din by.. gör om gör rätt grabben.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Bäst av lycka för Shadow, modigt av er.



Nu får vi hoppas att JIII och borg hoppar in i leken.
 

DeletedUser

Guest
Jag har spelat V6 ett tag nu och har aldrig sett en så bra spelare som rensade ut 3000 bågskyttar ur en by. Jag har aldrig i hela min karriär lyckats med det i V6.
Grattis du är speciell :rolleyes:
Och FTW! suger verkligen, just därför dom ligger på första plats och har 10k byar sammanlagt..

Vill förtydliga att antondahlback inte är med i Shadow ens, han får stå för sina egna åsikter utan att få det att låta som något officiellt från vår sida.
 

DeletedUser

Guest
Vill förtydliga att antondahlback inte är med i Shadow ens, han får stå för sina egna åsikter utan att få det att låta som något officiellt från vår sida.

I det här inlägget nämnde jag inget om shadow. eller du kanske läser på ett speciellt sätt??
Såg nu att han spelar i en annan stam och ber om ursäkt för det inlägget i den andra tråden.
 

DeletedUser

Guest
I det här inlägget nämnde jag inget om shadow. eller du kanske läser på ett speciellt sätt??
Såg nu att han spelar i en annan stam och ber om ursäkt för det inlägget i den andra tråden.

Påstår jag det? Drog upp det innan diskussionen fortsatte helt enkelt, värst vad någon verkar ha vaknat på fel sida idag.
 

DeletedUser

Guest
Tror verkligen någon fuskar. Den som spejade några byar till oss har 79 poäng och har bara haft 1 by..

Tycker att admins ska kolla upp denna antondahlback.
 
Topp