"Sagan om Lady Nova" Tillägnad Lufsen75

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
måste sluta nu så du är siste man på bryggan... iaf för stunden...:D
 

DeletedUser

Guest
oj Lufsen är vaken...:D

Det är inte precis jag... Kom precis hem från ett skolläger... Sov ca: 2 timmar. från 05:00 till 07:00. Vi har en redigt hyperaktiv kille i vår klass... På dan så sprang han hela tiden runt och busade och hoppade i sin säng. På kvällen dansade han. Då trodde jag att han skulle sova gott. Men nedå han börjar hoppa i sin säng och prata för fulla livet ända tills kl 5 på natten :S och inte nog med det... I bussen på hemvägen sitter han och sjunger. Och sen när vi kommer fram så frågar han en kompis om han vill in till stan och malmöfestivalen direkt när de lämnat väskorna :eek: Jag tror seriöst att han blivit född på ett kärnkraftverk:D
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Det är inte precis jag... Kom precis hem från ett skolläger... Sov ca: 2 timmar. från 05:00 till 07:00. Vi har en redigt hyperaktiv kille i vår klass... På dan så sprang han hela tiden runt och busade och hoppade i sin säng. På kvällen dansade han. Då trodde jag att han skulle sova gott. Men nedå han börjar hoppa i sin säng och prata för fulla livet ända tills kl 5 på natten :S och inte nog med det... I bussen på hemvägen sitter han och sjunger. Och sen när vi kommer fram så frågar han en kompis om han vill in till stan och malmöfestivalen direkt när de lämnat väskorna :eek: Jag tror seriöst att han blivit född på ett kärnkraftverk:D
trött swansniff mao...:D
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
"Ers Majestät! Jag ger Er min rustning, mitt svärd ....
När får Nova tillbaka sitt svärd och rustning????? :(
Vill bli Lady Nova även här i v1 igen....
 

DeletedUser

Guest
"Ers Majestät! Jag ger Er min rustning, mitt svärd ....
När får Nova tillbaka sitt svärd och rustning????? :(
Vill bli Lady Nova även här i v1 igen....

Härmed dubbas du till riddare av utkanten av Värld1. duger det. du har gjort det som förväntas.
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Härmed dubbas du till riddare av utkanten av Värld1. duger det. du har gjort det som förväntas.

vad har jag gjort då??? :confused::confused:... iaf inte som jag förväntade mig och ville... och du borde väl veta att det inte fungerar på detta sätt..jag är ju som "Robin Hood" just nu...klanlös...fredlös...
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
vad har jag gjort då??? :confused::confused:... iaf inte som jag förväntade mig och ville... och du borde väl veta att det inte fungerar på detta sätt..jag är ju som "Robin Hood" just nu...klanlös...fredlös...

du har gjort det som förväntas. dvs att du håller din linje oavsett vad som händer och genom det visat att du är värdig din rustning igen.
 

DeletedUser

Guest
bara krig och krig och krgi för att TDF vill det. de startade, vi avslutar det i sinom tid.

jag var typ den enda i TDF som inte ville ha krig xD
i alla fall så stämmer inte den historien, vi rensade dina byar på några attacker, var bara det att ingen hade adelsmän så vi kunde nite nobla
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
jag var typ den enda i TDF som inte ville ha krig xD
i alla fall så stämmer inte den historien, vi rensade dina byar på några attacker, var bara det att ingen hade adelsmän så vi kunde nite nobla
Anledningen till att BFH förklarade krig mot SFE:

Tjarls samlar ett antal personer som är trötta på att vara med i noobtribes som bara är ute för poäng(TMD, SFE, och FFA främst) och massrekrytering och skapar Bishops From Hell. Han invitar de han anser är värda att vara med och de skapar en stam av kvalitet, inte kvantitet.

När sen den stammen är skapad så tar flera av då medlemmar i SFE och anfaller BFH medlemmar, undertecknad inkluderad. Efter ett par veckors uppbyggnad av trupper och nobles så förklarar vi krig mot SFE då de har anfallit oss konstant under hela denna tiden.

Kriget går som smort, SFE tar bokstavligen veckor på sig att omorganisera sig och då är det för sent. Ungefär 30 noblingar senare så försöker en av de två dåvarande hertigarna, Spartan Warrior, gå över till SFE. Han kontaktar mig, då Tjarls har slutat med spelet och gett mig och Lufsen75 hertigdöme över BFH, varav jag tar och vidarebefodrar konversationen till hela SFEs ledarskap och top10.

Om man ville se resultat så blev man inte missnöjd. Över 20 personer lämnade stammen inom ett dygn och mer följde i de efterföljande dagarna. Spartan Warrior lämnar stammen och försöker gå med i ett flertal stammar, inklusive TMD och -BA-, men jag kontaktade ledarna i varje stam han gick med och de följaktligen slängde ut honom. Till slut så skapade han en egen SFE med två medlemmar, en hade 150 poäng, innan han av någon idiotisk anledning blev välkommen tillbaka till SFE, nu kallat TDF.

Kriget har nu fortsatt och vi har fortfarande inte förlorat en enda aktiv by medans vi är uppe i över 80 noblingar och jobbar oss kvikt mot maktcentret i TDF där vi skall utplåna allt som kämpar emot.

Så jo, detta är ett försvarskrig. Vi var anfallna och slog tillbaka. Det va detsamma emot VoS(nu också en del av TDF) där de vägrade upphålla den inofficiella IAP vi hade och därmed utplånade vi dem totalt.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp