"Sagan om Lady Nova" Tillägnad Lufsen75

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
låg profil???!!! du??? nä inte ett dugg då skulle du inte vilja synas här....:rolleyes:

Haha jag menar mer att jag inte vill skapa onödiga fiender och bli ett hot mot er:p Då kanske ni känner er tvungna att adla mig;) Jag hade innan en kompis som bodde ganska nära mig men som slutade... han var medlem i yukazö och var inte så poppis i sitt område och när han slutade så fick jag hans by och efter det blev jag väldigt poppis bland alla hans fiender:D
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Haha jag menar mer att jag inte vill skapa onödiga fiender och bli ett hot mot er:p Då kanske ni känner er tvungna att adla mig;) Jag hade innan en kompis som bodde ganska nära mig men som slutade... han var medlem i yukazö och var inte så poppis i sitt område och när han slutade så fick jag hans by och efter det blev jag väldigt poppis bland alla hans fiender:D[/QUOTE


du är inte ett hot mot mig iaf...jag är så liten så....:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Och jag hade inte heller tänkt attackera dig. Så länge inte du attackerar mig;)
 

DeletedUser

Guest
Haha:D Jag oroar mig inte riktigt än faktist;) Men jag lovar ändå att vara snäll:eek:
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
:D tack grabbar...blir så glad...finns en liten historieberättare i alla tror jag
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
näe bara fantasin ger tillräckligt med inspiration, iaf mig..den har ju inga gränser mer än dom man sätter själv
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp