Rykten som går.

DeletedUser

Guest
OMG! jag måste faktist medge att ni äger :p Och fearme (detta är extremt svårt och säga) även du är... ehh... bra :eek:
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
finns nog inget mer att säga om det... mer än att jag är lite ledsen över att det är jag som gör det... känns inte speciellt kul... må jag säga...:(
 

DeletedUser

Guest
Jag lovar. det satt riktigt djupt;) Förästen... när VoS är borta kommer ni då nova och dem lungt starta om och bilda nya stammar eller kommer ni att pressa dem så att det inte är lönt att spela längre?
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
jag kör stamlöst...är för dålig lojalitet och för mycket spela för mig själv... vill ha samarbete och skoj med de andra i stammen... är nog inte fel tänkt från mig... eller???
 

DeletedUser

Guest
jag kör stamlöst...är för dålig lojalitet och för mycket spela för mig själv... vill ha samarbete och skoj med de andra i stammen... är nog inte fel tänkt från mig... eller???

absolut inte och till swansniff kan jag säga att när spelare är långt borta har det de lugnt från oss iallafall. fråga Nova. Vi ahr annat att tänka på än att jaga samma personer hela tiden. vi har fortfarande rött i vårt område.
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
absolut inte och till swansniff kan jag säga att när spelare är långt borta har det de lugnt från oss iallafall. fråga Nova. Vi ahr annat att tänka på än att jaga samma personer hela tiden. vi har fortfarande rött i vårt område.
ja gud sååååå tråkigt jag har det här det lång ut på vischan... sällskap önskas:eek:
 

DeletedUser

Guest
Haha. om några månader så är du ganska central igen kan jag lova;)
 

DeletedUser

Guest
Haha sure... om allt går väl så kommer troligen jag vara bäst på servern när du når mina nuvarande poäng:D men då ska det gå väldigt väl:D
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
oj det är till att flyga högt... desto hårdare tar du mark... synd om dig då....fallskärm kanske... det kanske vi andra kan skramla ihop till...:p
 

DeletedUser

Guest
men jag sa faktist om allting går väldigt väl. troligen kommer kriget med WAM! slita ut mig lite... men man vet alldrig;)
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
då får vi sköta om dig lite extra... fixar fallskärm iaf jag....:D
 

DeletedUser

Guest
Haha jag skojade förståss om att jag kommer komma 1a på highscore... men vem vet?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
bara och bara. jag besegrade ca: 1000 trupper i försvar när jag hade ca: 300 poäng. då blev jag nästan under top 300 tror jag i opponenter i försvar :) Jag har faktist turligt nog inte fått ett enda normalt anfall sen dess :D bara lite små scout attacker. kanske beror på att jag är bland de starkaste i mitt område:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Rykten säger att R-E-X inte gjort mycket de senaste dagarna. han har visst tagit ledigt från att ge sina mannar order att attackera mig.
 
Topp