Rykten som går.

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att kanske lugnet lägrar sig på det externa/allmänna efter att den mest infekterade o äldsta världen släcker ljusen efter sig
Ryktas att jag kommer sakna alla som man krigat mot-med, alla som man svurit sig blå över, alla som bidragit till allt helvete o glädje på denna värld.
Ryktas att nu blir det dricka sig packad utan o glo in i en skärm med en byöversikt o skit på.
Ryktas att jag önskar alla lycka till som nånsin spelat på V1. OBS ALLA! :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag hållit mig borta från efterspelet av både praktiska (datortid) och andra skäl. Ryktas att jag kunnat bidra till ett antal sanningar och osanningar om spelet i spelet från ett förstahandsperspektiv. Ryktas att nyttan med det hade varit begränsad då det troligen inte hade släckt några bränder, snarare tvärtom men skulle det dyka upp en diskussion runt det som varit i off topic så kommer jag gärna och hälsar på.

Ryktas att det varit en stor glädje och en stor sorg att spela detta spel. Att man lärt känna människors olika sidor och att man sett både det bästa och värsta av dem. Ingen av dem skulle jag vilja ha varit utan och hoppas att, om jag möter någon av dem och jag känner igen dem att man utbyter hälsningsfraser och inte roundkicks.

Jag har fått vänner för livet här inne. Riktiga vänner, som man har kul med även utan dator och som gör det vänner gör när man har en bad hairday eller mår piss av olika anledningar. Jag har även träffat folk som utgett sig för att vara vänner för att sedan visa sig vara något annat. Det lär man sig också saker på.

Till mina bröder i Knight (ni vet vilka ni är och inte är) som stretat på i 5 år vill skänker jag en alldeles särskild tanke. Ni är BÄST!

Till övriga vänner, fiender, kollegor, förståsigpåare, bryrmiginteettskitare, och allmänna flameare önskar jag lycka till i fortsättningen i eller utanför spelet. Krux, kanske kommer jag förbi och provianterar i sommar. Eventuellt styr jag och familjen husvagnskosan åt ditt håll i sommar. :) Skall jag vinka eller låtsas att jag inte är där om det skulle falla sig så? ;)

Om inte övertalningsprocessen för att jag skall ta ett konto på Casual lyckas önskar jag alla en trevlig sommar. Gå ut i solen - om ni hittar den.

//Humlan
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag hade kul som fan på V1. Särskilt när jag tog över Knass kontot och dumpade Sture kontot på min n00b till brorson.
Frontkrig är det roligaste som finns, och nog fan låg man i fronten hela tiden!

Ryktas att det var en del sjukt vassa spelare i -SK- (Ingen nämnd och ingen glömd för ni var för många för att göra en hel lista på)

Ryktas att DH hade en del trevliga och duktiga spelare också, dessvärre fanns det en del riktigt fega och mindre värdiga spelare också (ingen namn nämnda, ni vet själva vilka ni är. Och på eran sida har ni säkert samma åsikter om mig och spelarna i gamla -SK-)

Ryktas att jag inte fattade hur en stam som försöker stänga världen kan låta en del spelare/stammar adla barbarer i tusental innan man straffar dom. Varje adlad barbar drog ut på tiden för seger.

Ryktas att diplomatin på V1 funkade precis som på V3. Man är allierad och kämpar sida vid sida bara precis så länge man kan för att få ett bra läge att hugga yxan i ryggen på sin "bäste vän".

Ryktas att jag inte kan historien helt igenom från V1, men slutklämmen var den samma åtminstone.

Ryktas att sommaren är i antågande som ett adelståg med millisekunders landningstid.

Stäng av datorerna, köp en kasse "förfriskningar" och njut av livet utan en massa soldater uppbyggda av ettor och nollor!

P.s. Jag bara MÅSTE ge SFFN, Brazze, Eggeh, EGP, OneRonna, Ebolas, Mubben m.fl. stora eloger för att dom var duktiga spelare och flertalet av dom var riktigt trevliga också.

Mycket av det som ryktas är inte rykten utan ren och skär sanning. Men det ryktas att man kan få fan om man skriver saker som inte är rykten!
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att jag önskar alla spelare på v1 ett stort lycka till IRL framöver och mycket dötid att ta igen på annat sätt än och tagga incs etc.. :)

Med vänliga hälsningar!
Start
 

DeletedUser

Guest
heder? Kommer verkligen från rätt mun tycker jag...

Ryktas att ibland får man gå en hel månad tillbaka i tiden för att hitta något att banka i huvudet på någon annan vilket framstår som rätt lamt då världen är stängd och till och med de elakaste fiender har tackat för god match och gått vidare.

Lite som att sitta kvar på läktaren och skrika "Hata <motståndarlaget>!!!" och upptäcka att man sitter kvar ensam och tittar på en tom plan. Spelarbussarna har åkt. Matchen är över. Att provocera igång en ny sväng hat genom att citera poster där bäst föredatum gått ut för länge sedan visar egentligen bara vad du är ute efter.

God lycka i ditt fortsatta värv på TW. Jag är övertygad om att du kommer att hitta någon annan att bråka med. :)
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att ibland får man gå en hel månad tillbaka i tiden för att hitta något att banka i huvudet på någon annan vilket framstår som rätt lamt då världen är stängd och till och med de elakaste fiender har tackat för god match och gått vidare.

Lite som att sitta kvar på läktaren och skrika "Hata <motståndarlaget>!!!" och upptäcka att man sitter kvar ensam och tittar på en tom plan. Spelarbussarna har åkt. Matchen är över. Att provocera igång en ny sväng hat genom att citera poster där bäst föredatum gått ut för länge sedan visar egentligen bara vad du är ute efter.

God lycka i ditt fortsatta värv på TW. Jag är övertygad om att du kommer att hitta någon annan att bråka med. :)

Tack för visat intresse!
 

DeletedUser

Guest
ryktas att det är med lite vemod man ser denna världen stängas, kommer definitivt sakna både mina vänner och fiender från denna världen, nu när ni äntligen slipper v1 ta då chansen att njuta av sommaren ;)
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
ryktas att det är med lite vemod man ser denna världen stängas, kommer definitivt sakna både mina vänner och fiender från denna världen, nu när ni äntligen slipper v1 ta då chansen att njuta av sommaren ;)

Bekräftas.

Men stor saknad av alla spelare i DH och även de i AAK.
 
Topp