Rykten som går.

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Ingen poäng att anstränga sig för att förlöjliga en stam som gör det så bra själva. =)
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
synd om dig ...

ingen här som är det... mest synd om dig, som tycker det... å andra sidan så finns "fårskallar" överallt... du vet: man kan inte älska alla... :cool:
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
aha då förstår jag...hann inte riktigt m där... tog slut lite för fort... =)
 

DeletedUser

Guest
Hahaha... Varför gör ni inte en långfilm. borde inte vara för svårt att klippa ihop klippen... Då får ni börja från början med att SFE börjar attackera O.S.V

Hoppas ni fattar :p
 

DeletedUser

Guest
Hahaha... Varför gör ni inte en långfilm. borde inte vara för svårt att klippa ihop klippen... Då får ni börja från början med att SFE börjar attackera O.S.V

Hoppas ni fattar :p

För att vi inte har tid att göra långfilm när vi spelar detta spel. Men små korta gillar vi. de har sina poänger. och Nova, Nu är jag tillbaka efter en dag borta på konferens på Lastberget. Det kanske du vet var det ligger?
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
För att vi inte har tid att göra långfilm när vi spelar detta spel. Men små korta gillar vi. de har sina poänger. och Nova, Nu är jag tillbaka efter en dag borta på konferens på Lastberget. Det kanske du vet var det ligger?

Får jag gissa var det ligger?
 

DeletedUser

Guest
hm den har sina poäng ... men en royal var väl att ta i...;)

vad menar du. jag har ju alla kort som krävs för royal.
Hjärter
Ess= Tar Valon (en klippa på att hjälpa till)
Kung= Lufsen75 (som ledare av stammen BFH (om ni minns den))
Dam= Modesty (förklaring onödig. skulle kunnat vara Nova men då hade det inte blivit en Royal då du är med i annan stam)
Knekt= Arasario (våran härliga general)
10= bjogus (rankad tia inom stammen i poäng just nu)
 

DeletedUser

Guest
D'oh det var det svaret jag inte ville ha ju:(:D Me jaja jag kan försöka kanske. Men tänk på att jag inte är så insatt och vet inte riktigt vilka huvudpersonerna borde vara och liknande.
 

Arasario

New Member
Reaktionspoäng
0
lufsen är nyckel figuren i de flesta filmerna, inte sant o du store ledare=)

*edit*
känner nästan för att lägga upp en till film där alla får veta hur smart lufsen är=)
lufsen du vet säkert vilken jag menar o du store ledare
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
hej på dig, lufsen

känner så väl igen namnet men kan inte komma på var det ligger..:confused:... jag bråkar min hjärna men det enda jag som kommer upp är S-tälje..men nu är jag helt nog ute å cyklar... skoj att du är tebax iaf... :)
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
*suck*

vad menar du. jag har ju alla kort som krävs för royal.
Hjärter
Ess= Tar Valon (en klippa på att hjälpa till)
Kung= Lufsen75 (som ledare av stammen BFH (om ni minns den))
Dam= Modesty (förklaring onödig. skulle kunnat vara Nova men då hade det inte blivit en Royal då du är med i annan stam)
Knekt= Arasario (våran härliga general)
10= bjogus (rankad tia inom stammen i poäng just nu)

:( :(
huga vilken royal... :eek:
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Film till Lufsen

kolla din mail på messenger, ska väl inte vara så svårt du addade mig igår......har skickat en film snutt till dig...;) driver lite m mig själv... upp till dig om du lägger in den här...
 
Topp