Rykten som går.

DeletedUser

Guest
Det går rykten om att VoS ska slår ihop med TDF och bli en ännu större stam.
är detta sant? kan någon bekräfta eller dementera.

är det så att det är sant. gick förhandlingarna till så här?

TDF+VoS=sant?
 

DeletedUser

Guest
Inte bara du som har hört det tycker det går en massa rykten om flertalet ihopslagningar och namnbytten
 

DeletedUser

Guest
VoS + TDF + ... +... but it wont help :D

go Milka! go
 
Senast redigerad av en moderator:

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
hej alla i BFh..... jag DEMENTERAR

det går rykten om att vi + TDF ska slå oss ihop och att det har gått ut på massmail!!!??? VAR är då mitt mail???? :confused: om det är fel eller rätt
kan någon isf uppdatera mig vilket datum det skickades och ev av vem... ni vet ju tydligen mer än vad jag vet...då är det frågan om/ har vi spioner i VoS,eller??? Nova
 

DeletedUser

Guest
det går rykten om att vi + TDF ska slå oss ihop och att det har gått ut på massmail!!!??? VAR är då mitt mail???? :confused: om det är fel eller rätt
kan någon isf uppdatera mig vilket datum det skickades och ev av vem... ni vet ju tydligen mer än vad jag vet...då är det frågan om/ har vi spioner i VoS,eller??? Nova

Jag undrar ver du får det ifrån Nova. vi skulle väl aldrig hålla oss med spioner. :rolleyes: hur skulle i så fall världen se ut. Vi kör med ren offensiv och attacklusta som du själv sett prov på. :cool: Dessutom filmades ju övertagandet som du kanske minns.

Liten film om hur vi skänker bort nya hem.

Så ger vi bort nya hem
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Jag undrar ver du får det ifrån Nova. vi skulle väl aldrig hålla oss med spioner. :rolleyes: hur skulle i så fall världen se ut. Vi kör med ren offensiv och attacklusta som du själv sett prov på. :cool: Dessutom filmades ju övertagandet som du kanske minns.

Liten film om hur vi skänker bort nya hem.

Så ger vi bort nya hem

du är skojig du :eek: men jag är inte så godtrogen så att jag inte tror att inte "skvallerbyttor" finns överallt... behöver väl inte vara hos er de är,eller hur? nu ska jag kolla filmsnutten... har STORA förväntningar på den må jag säga :D
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
jaha det var det....

trodde det var en ny.... icke sa nicke.... ni gör som tv: repriser... :D :D
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Varför tar de inte bara och kallar sig PAB - Piskade Av Bishops, för det är det enda som håller dem ihop; gemenskapen i skammen.
 

DeletedUser

Guest
hehe :) , PAB, perfekt namn för en stam som endast finns pga att de mergar med stam efter stam för att försöka rädda sig själva.
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Tappat???

hej boys!!! ;) har ni tappat stinget? inte ett enda svar idag eller en "rolig" film att titta på... *suck*... :D
 
Topp