Rykten på värld 9

DeletedUser

Guest
Ryktas om att jag skrev det innan Julfreden började(tror det var i onsdags^^).

Självklart, varmt kaffe och pepparkakor finns att hämta:)

Ja det kanske stämmer men dock är jag inte så aktiv här på v9's forum då det inte brukar skrivas så värst mkt här...

Ja va trevligt då kommer jag gärna på besök :)
Synd bara att jag inte orkar hålla så stor koll på vilka som spelar på vilka konton så vet faktiskt inte vad du nickar :thinking:
 

Wwhjip

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att ryktet stämmer, ryktas vidare att mina hestar är borta igen:crybaby::crybaby::crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag saknar Tistel <3 ;/ när dom dog vann SPRIT världen enligt mig xP
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Ryktas vidare att TISTEL är borta från värld 9;)

In other breaking news:

motivator346379387ad46b.jpg
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att amox kommer få känna på det riktiga sprit de närmsta dagarna. Vi blev tvungna att ta itu med -ng-, eftersom de gjorde mer motstånd än amox, vilket egentligen inte säger så mycket.

Nåja, lycka till att stå emot detta nu Amox-grabbar och flickor. Er tid är kommen.
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Jag kan rykta om att ni bör ta en titt på självuppdaterande kartor dom kommande 2 dagarna.

150 tåg ute från fireside och det är bara början...
 

bibliofobi

New Member
Reaktionspoäng
0
går rykten om att sippo fick lite för mycket sprit i sig och att han e helt bort stämmer detta ?

drick lagom nästa gång :)
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
går rykten om att sippo fick lite för mycket sprit i sig och att han e helt bort stämmer detta ?

drick lagom nästa gång :)

Ja, det kan bekräftas. Fireside hade lite Sprit över. Han bjöd sippo på en smutt eller två, men han kunde inte hantera't :(

poäng -10,232 -28,753 -55,209 -194,307 -3,085,499 -789,509 -575,448
byar 0 0 -3 -17 -324 -79 -66

image.php



From the last 5 daysRank Spelare Förlorade Byar
1 sippo65 501
2 Retep2008 191
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag har börjat om på v9 bara för att jäklas med sprit så dom får ta en by med låg moral :) (dock inte de jag körde med tistel dårå)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att resultatet av över 200 skarpa på uttågning är 1 inkommande.
 
Topp