Rykten på värld 9

DeletedUser

Guest
Ryktas att FJ är sur över att Sprit kommer vinna världen

Ryktas även att inte heller FJ har 100% i någon kontinent

Nej jag är snarare glad över att ni vinner imorgon för då kommer jag en dag närmare dagen då man kan lägga ned spelande, och att jag inte har 100% som spelare stämmer bra :D

Dock så har vi som stam 100% i någon kontinent ;)

Edit: såg nu att det inte stämde.. Dock så kommer det att vara fixat om några dagar ;)
 
Senast redigerad av en moderator:
Reaktionspoäng
0
Nej jag är snarare glad över att ni vinner imorgon för då kommer jag en dag närmare dagen då man kan lägga ned spelande, och att jag inte har 100% som spelare stämmer bra :D

Dock så har vi som stam 100% i någon kontinent ;)

Vilken då?

topktribes.png

Inte för att det spelar någon roll. Jag orkar i varje fall inte jaga rätt på alla spelare som valt att starta om "mitt i stammen". Förstår att inte ni heller gjort det. Ni har ju dock gott om tid kvar ;D
 

DeletedUser

Guest
Vilken då?

topktribes.png

Edit: såg nu att det inte stämde.. Dock så kommer det att vara fixat om några dagar ;)


Inte för att det spelar någon roll. Jag orkar i varje fall inte jaga rätt på alla spelare som valt att starta om "mitt i stammen". Förstår att inte ni heller gjort det. Ni har ju dock gott om tid kvar ;D[/QOUTE]

Det är ju det, vi har inte fått ha vårat end game ännu ;)
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
FJ, gå å lägg dig. Inte en jävel bryr sig om 100% i en kontinent. Vi har plockat bort alla hoten och det är det som räknas, tackhej.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag bara är tvungen att hoppa in här och slå v5arna och v12arna på näsan!

Först lite data om diverse världar, hur länge världarna har varit uppe, hur många medlemmar diverse stam har + hur hög OBT varje stam har. All data har samlats via .se´s statistiksida sida för varje specifik värld (v5, v9, v12).

1 Sprit! 4.270,52 Mio. 28 medlemmar, på en värld som har hållt på i 650 dagar.
1 The Yawning Trees 1.229,27 Mio. 51 medlemmar, på en värld som har hållt på i 316 dagar.
1 DEMONS 3.689,32 Mio. 80(!) medlemmar, på en värld som har hållt på i 1000 dagar.

Ryktas att man på ovanstående data kan se vilken stam som har krigat överlägset mest, och vilka som stått för barbaradling och simcity-lir!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag bara är tvungen att hoppa in här och slå v5arna och v12arna på näsan!

Först lite data om diverse världar, hur länge världarna har varit uppe, hur många medlemmar diverse stam har + hur hög OBT varje stam har. All data har samlats via .se´s statistiksida sida för varje specifik värld (v5, v9, v12).

1 Sprit! 4.270,52 Mio. 28 medlemmar, på en värld som har hållt på i 650 dagar.
1 The Yawning Trees 1.229,27 Mio. 51 medlemmar, på en värld som har hållt på i 316 dagar.
1 DEMONS 3.689,32 Mio. 80(!) medlemmar, på en värld som har hållt på i 1000 dagar.

Ryktas att man på ovanstående data kan se vilken stam som har krigat överlägset mest, och vilka som stått för barbaradling och simcity-lir!

Tycker inte du ska jämföra Ica med Bauhaus. Nu tar vi det lilla lugna här ;)

Se till storleken på världarna. Se till motståndet. Se till det faktum att det är mycket som spelar roll för att kunna dra sådana slutsatser som du gör.
 

DeletedUser

Guest
Tycker inte du ska jämföra Ica med Bauhaus. Nu tar vi det lilla lugna här ;)

Se till storleken på världarna. Se till motståndet. Se till det faktum att det är mycket som spelar roll för att kunna dra sådana slutsatser som du gör.

Ja, då ligger v12 bra långt efter i alla avseenden.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det är slut nu, och lugnet lägger sig. Tack för denna tiden, alla som gjort den rolig, frustrerande och ibland till och med medryckande.

Ha ett bra liv.
 
Topp