Rykten på värld 9

DeletedUser

Guest
Den tidgare tråden har blivit låst och tagit bort så då kan vi lika gärna göra en ny :)

Det ryktas att SPRIT leder OB A nu :)
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
För att denna tråden ska hålla ber jag er strunta i obefintliga rykten och att inte hålla sin dagbok här.

Såsom det rykte ovan är mer en skrytsam kommentar än ett rykte.
Därav sätter jag min syn för en startpunkt av rykten genom att skriva.



Ryktas att DSA och [BKOS] är allierade.
 

DeletedUser

Guest
Den tidgare tråden har blivit låst och tagit bort så då kan vi lika gärna göra en ny :)

Det ryktas att SPRIT leder OB A nu :)

Ryktet bekräftat, ryktas att Söt_Ni "ber" om en iap med FMS efter FMS har adlat ett par byar av Söt_Ni... Stämmer detta?

För att denna tråden ska hålla ber jag er strunta i obefintliga rykten och att inte hålla sin dagbok här.

Såsom det rykte ovan är mer en skrytsam kommentar än ett rykte.
Därav sätter jag min syn för en startpunkt av rykten genom att skriva.



Ryktas att DSA och [BKOS] är allierade.

Hört samma rykte ? :)
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Ryktas att även Wolf har allians med [BKOS] ?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag är ovanligt grinig idag. Finns de som inte riktigt har koll på vad som är okej och inte. Har aldrig behövt radera trådar tidigare och nu blev det två på samma dag. Ber er sköta denna nu för stubinen är oerhört kort just nu, liksom tålamodet.

Ryktas det som sagt... ;)
 

sacker

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktet säger att K54 kommer bli en krigszon under slutet på denna månaden. Flera stammar förbereder sig för detta.
 

DeletedUser

Guest
ryktas att wemil är rädd för humbleswe och vill ogärna bli fiende med han.... :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ryktet säger att K54 kommer bli en krigszon under slutet på denna månaden. Flera stammar förbereder sig för detta.

Ryktet säger att Viuu första offensiv i detta krig åkte på stor däng och att de på väg att förlora mot några små stammar.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet säger att Viuu första offensiv i detta krig åkte på stor däng och att de på väg att förlora mot några små stammar.

Ryktas att många redan visste om det mesta om denna offensiv och att den därför inte var så svår att avvärja.
 

DeletedUser

Guest
det rycktas att många tycker HumbleSwede är bland det bästa som hänt forums världen. :)
 

DeletedUser

Guest
säg vad du vill, tycker ändå det är imponerande av en stam att skicka iväg över 100 anfall med def trupper.

Ryktet bekräftat, kallas för fejks. (har hittat ETT fall av ca 20 attacker som det har innehållit TK)

Det ryktas att Twe har fallit totalt som förutspått ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktet bekräftat, kallas för fejks. (har hittat ETT fall av ca 20 attacker som det har innehållit TK)

Det ryktas att Twe har fallit totalt som förutspått ;)

Ok, Vad jag har hört så skickades det anfall av typpen 500 spjut och 500 svärd, men om du kallar det fake så visst.

Skulle också vilja ha såna trupper att offra.
 

DeletedUser

Guest
Riktiga fejks består av fulla off byar ffs ;)

Nee... Men för att gå on topic, går rykten att i kväll adlas det ett ex antal byar från DM's sida....
 
Topp