Rykten på värld 9

DeletedUser

Guest
Yes Box ugabug han backstabba mig ja backstabbar han:cool:.

Ja de va ju du som sluta skriva bunny. Våga du inte skriva mer påhopp längre?
 

DeletedUser

Guest
Åh du är ju verkligen kass, ja har inte blockat dig. Ja har bara rappoterat dig
 

DeletedUser

Guest
Stog tydligt och klart att du blockat mig, nu har du förmodligen tagit bort blocken. Blä :(
 

DeletedUser

Guest
Coolt då blockade ja dig automatiskt när ja rapporterade dig.
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Kan ni håller er on topic så vi slipper att denna tråd också låses?

Håll er dagbok för er själva.


On topic:Ryktas att ett storkrig kommer utbryta på V9 snart.
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Det gäller V9 i helhet, more i don't know ;)


Ryktas att ett flertal spelare avslutade sitt konto under veckan.
 

lord Snö

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att DSA kommer att bli mosad:D Hoppas att det är sant^^

Ryktas att en pluttstam har gett sig på en alltför bra spelare som de kommer att få sota för inom en snar framtid :cool: Och att ledaren där är feg :)
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Ryktas att DSA kommer att bli mosad:D Hoppas att det är sant^^

Ryktas att en pluttstam har gett sig på en alltför bra spelare som de kommer att få sota för inom en snar framtid :cool: Och att ledaren där är feg :)

Dsa senast jag kollade hade flera väldigt bra spelare !
även om det är mig emot att säga det
 

DeletedUser

Guest
Ryktet säger att DSA gör av med mer off än vad de hinner bygga upp... ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att ett visst gäng spelare får ta ut sin ilska på allmänna forumet för att de inte klarar av att ta ut sin ilska i spelet
 

DeletedUser

Guest
Nejdå...men om offen dör snabbare än den byggs upp så har ju fienden som har båda delar kvar ett övertag ;)

Samt att någon skickade ganska mycket deff med sina byar...en skickade 4 adlar tillsamans med 200 svärd i varje. 4x200=800svärd till graven :) (rensen dog ju som flugor som flyger in i en bil på motorvägen!)
 

DeletedUser

Guest
Nejdå...men om offen dör snabbare än den byggs upp så har ju fienden som har båda delar kvar ett övertag ;)

Samt att någon skickade ganska mycket deff med sina byar...en skickade 4 adlar tillsamans med 200 svärd i varje. 4x200=800svärd till graven :) (rensen dog ju som flugor som flyger in i en bil på motorvägen!)

Ska vi visa vad ni håller på med?. själv sitter du på 1000 spjut å 1000 svärd i din by. det är ju ganska mkt för en som började från början. själv har man mer än så i alla deff byar och bygger OFF också. lär dig spela istället för a grinna på forumet, som om någon bryr sig? detta är ett spel. men det verkar ditt liv och du suger ju endå på det.

Ryktas att UT tror dom är bra
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Kan ni vara vänliga och sluta spamma tråden som en dagbok?!

Ryktas att en diplomatisk anknytning mellan top 10 bröts för 2 minuter sen.
 
Topp