Rykten i V3

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Caf spelarna har inte samma kvalite overall som övriga stammar i sydalliansen. Han hade inte gått + mot en spelare i LCN/ST2 eller Elite, är nästan 100% säker på det.

Jag tycker att alla i söder är lika bra spelare. Visst , det finns små tjälskott i alla stammar , men med lite sol blir det gräs i år också, det gäller bara att vattna, tillräckligt:)

Heja CAF//Cribba
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker att alla i söder är lika bra spelare. Visst , det finns små tjälskott i alla stammar , men med lite sol blir det gräs i år också, det gäller bara att vattna, tillräckligt:)

Heja CAF//Cribba

Jo, såklart finns det "glidare" i varje stam. Men har bara fått uppfattningen om att det finns fler såna i Caf än vad det finns i övriga sydstatsstammar.

Men självklart så finns det skickliga spelare i Caf också. 140 är inget man bara får så.
 

DeletedUser

Guest
fråga lldem vad han vill göra med min by men lätt ska han inte ah de iaf :p
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att "lldem" kommer att göra allt för att få en by som är under 4.000p :confused:
 

DeletedUser

Guest
De ryktas att superglassen har fel ang gråbyarna, dock ryktas det att norra frontspelare får ett par dagars andrum medans det fylls på resurser i skyddade sydspelares byar :)
 
Topp