Rykten i V3

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Stämmer fint de, dom mergar till vinst :D

Henrik, du har aldrig förstått detta spelet och hur man gör för att tillhöra en vinnande stam, somna om eller lär dig spela rätt, för en gångs skull:confused:
Du har ju försökt i snart alla världar, men inte lyckats ännu, kanske dags att spela med mig så skall vi nog lära upp dig:)
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att jag har en större förtoendekvot än vissa andra..


Då får du visa att du har stammens förtroende nu och ledarskapet för att förtjäna förtroendet, då alla era andra ledare redan lagt av.

Men jag tror att du har förmågan att fixa det, KattRag
 
Senast ändrad:

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Då får du visa att du har stammens förtroende nu och ledarskapet för att förtjäna förtroendet, då alla era andra ledare andra lagt av.

Men jag tror att du har förmågan att fixa det, KattRag

Ryktet säger att cribba inte har hela sanningen..
har inte sett några nakna ledare i min stam..
för det var väl lagt av kläderna som ryktet talade om??O_O
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag undrat om:

Hur många av topp 20-spelarna skulle behöva gråas över en natt för skapa ett krigsstillestånd pga av gråadling?

Eller skulle stridstupparna bara strunta i dem köra på mot varandra oavsett storlek på grå-havet?

Om jag hade fortsatt spela hade jag ignorerat gråbyarna, bortsett från de som låg strategiskt i fronten.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
St2

ni ni undrar varför vi är ''dåliga'' och går ner 24mille på 4veckor glömmde säga alla stammarnas stam som är på oss.. Elite, ST2, LCN, CAF2 4 toppstammar mot oss, NW1? .. de klart att vi sjunger ner.. ^^.. vi tar våra barbar för de är i vår klust och ingen ska ta vår klust så vi stänger det. inget ide, att folk ska flytta till våra egna klust. ^^.. vi har massa kluster som vi äger , genom att ha tagit barbar. ^^.. som vi bygger upp våra trupper, och väntar på fiendes attack. de finns några kontinenter som är säker som tillhör NW3 och Corian och NW1, .. de är stort krig.. ^^..
 

DeletedUser

Guest
ni ni undrar varför vi är ''dåliga'' och går ner 24mille på 4veckor glömmde säga alla stammarnas stam som är på oss.. Elite, ST2, LCN, CAF2 4 toppstammar mot oss, NW1? .. de klart att vi sjunger ner.. ^^.. vi tar våra barbar för de är i vår klust och ingen ska ta vår klust så vi stänger det. inget ide, att folk ska flytta till våra egna klust. ^^.. vi har massa kluster som vi äger , genom att ha tagit barbar. ^^.. som vi bygger upp våra trupper, och väntar på fiendes attack. de finns några kontinenter som är säker som tillhör NW3 och Corian och NW1, .. de är stort krig.. ^^..

Problemet är att när en av era spelare gråar sig så adlar ni upp byarna, men sen slutar ni adla när dom är slut. Just nu kan ni bara adla barbarer, jag vet inte om ni inte har skillsen för att adla byar nån försvarar eller om ni bara är lata.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
;P

Haha säger en gång till där fick du mig.. men vi ger lite motstånd.. ^^.. för att ST2 , attackerar massa spelare av oss, som har 2,6mille som ccsp blir attackerat nån som har typ 8-10mille.. ^^.. .. vi har tappat flera tusen tals byar.. ^^.. men vi får se vad som händer.. man vet vad alderig kan hända. ^^.. vi har tagit några dagarna lite byar av LCN och CAF2 , inte så mycket några bara..
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att mesut29 har rätt, enligt säkra källor så har norra alliansen tagit en by från LCN dom senaste två veckorna.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Turnisse vs Birkafelt

birkafelt är bra spelare och turnisse och han krigar mot varandra, .. och turnisse har tagit runt 50-60byar av Birkafelt.. och birkafelt runt 15, .. så Turnisse leder stort, ..
 

DeletedUser

Guest
birkafelt är bra spelare och turnisse och han krigar mot varandra, .. och turnisse har tagit runt 50-60byar av Birkafelt.. och birkafelt runt 15, .. så Turnisse leder stort, ..

Caf spelarna har inte samma kvalite overall som övriga stammar i sydalliansen. Han hade inte gått + mot en spelare i LCN/ST2 eller Elite, är nästan 100% säker på det.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.. ;p

vi tar byar nära våra egna fiende.. jag räknade lite, de va 2 spelare han tog byar av , men mest birkafelt. runt 76 byar sammanlagt av de 2 spelarena på 10 dagar.. ^^..
 

superglass

Member
Reaktionspoäng
0
Nissen går på CAF för att han vill komma ner och mysa med elite igen ;) Ryktas de iaf!

Saknar dig min vän!
 
Topp