Rykten i V3

DeletedUser

Guest
Ryktas att en fågel viskade i mitt öra att C0tton och Hebbe fintar upp Nw's ledning på läktaren genom sin lilla "sluta" scene.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas atten vilsen själ har återuppstått om så bara för att sprida glädje...
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att man inte kan lita på att det går rätt till när bann delas ut... Där var 2 år av ens liv bortslängt.

Skitspel.

Ryktas att jag inte fattar varför vi betalar för något som laggar mer än vad det funkar okej...
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att kattrag tagit över som ledare för NW1 då resterande ledning är för inaktiv:p
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att jag undrat om:

Hur många av topp 20-spelarna skulle behöva gråas över en natt för skapa ett krigsstillestånd pga av gråadling?

Eller skulle stridstupparna bara strunta i dem köra på mot varandra oavsett storlek på grå-havet?
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag undrat om:

Hur många av topp 20-spelarna skulle behöva gråas över en natt för skapa ett krigsstillestånd pga av gråadling?

Eller skulle stridstupparna bara strunta i dem köra på mot varandra oavsett storlek på grå-havet?

För ST2 sida tror jag att det skulle variera. Vissa skulle plocka barbarer. Hur som helst skulle det börja adlas mindre fiendebyar av båda sidorna, dock vet jag inte om NW1 har tillräkligt bra ledning för att samtidigt som man plockar en del barbarer fortsätta kötta mot fienden. ST2 tror jag skulle adla färre NW byar, dock tror jag inte att det skulle hindra som från att anordna offensiver.

Sito<3
 

DeletedUser

Guest
Det krävs antagligen att gråbyarna är spridda över hela fronten för att kriget ska avstanna, annars finns det någon stridstupp som får för sig att adla 100 byar över natten när det ändå är lugnt...
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att man snart kan växa sig större på det enklare sättet.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det finns fina frontbyar i k34/35/45 för syd att plocka;) bara adla på nu innan nw tar dom:)
 
Topp