Rykten i V3

DeletedUser

Guest
Rytas att det är dags att starta en tråd för dagen bittra gnäll :awsm:

Ryktas också att turnisse tog den lätta vägen och gick till den absolut största stammen i v3 ,ryktas också att turnisse trodde att denna stam skulle vinna v3 och är bitter för stammen faller sammans.
 

DeletedUser

Guest
Mycket snack om att syd fuskar men ett rykte säger att ledare i NW uppmuntrar spelarna att fuska ...med hjälp av mobilt bredband O_O


Mycket snack om spelare som byter stam mitt i kriget men många glömer att wcwka/gow/nw tog in Hebbe mitt i ett brinnande krig med hans gamla stam ...ett rykte eller?


Mycket snack om ärligspel från NW sida men är det ärligtspel när ni låter spelare lämna tillfälligt för att anfalla och adla alliradebyar ? sen ta in dom i stammen igen och skydda dom ...NEJ vi skulle aldrig tillåta sånt fegspel ...och detta är inget rykte .

Mycket snack om att syd är större blablabla ...men detta krig är absolut det mest jämna krig i v3 ...i början var det iaf men ni tappar ju stort ,vi tappar byar och ni tappar kontinenter ,i alla andra krig har NW/WCW varit med har fienden varit i underläge....men detta är kanske bara ett rykte :rolleyes:

Mycket snack om spioner hit och spioner dit men alla stammar har varit med det innan och det ingår i spelet ,även NW hade spioner i andra stammar ,det är tjänstefel att vägra läsa brev från mindre lojala fiendespelare ...och vi druknar i brev från era spelare.....fortfarande :awsm:


Ingen av våra spelare har lämnat till en fiendestam ,inte ens när vi var gangbangade av flera stammar .... har ni frågat er själva varför spelare lämnar NW ?

Vi/ni får den värld vi förtjänar så sluta gnälla !!
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
för det första, vem richard är har jag inte en aning om, min föregångare hette rasmus, och originalet hette jerry, och du, jag gick plus en lång tid innan jag lämnade, så påstå inte att jag flydde , till skillnad från dig kan jag kriga, i egenskap av högste ledare kanske det vore en bra ide att göra nåt annat än adla barbs?

Tror jag gjorde mer förr NW under min tid där än du nånsin gjort/kommer göra , sen att jag pajjade duktigt för er när ja stack är ju en helt annan sak ;)

Rasmus är rätt, men så är det ibland, även min mor byter namn på oss barn och att leda en stam är mer än att adla. Fråga Cribba55, tror inte han sitter i ett hörn och bara skickar mot fienden inte..
 

Turnisse

Member
Reaktionspoäng
0
Rytas att det är dags att starta en tråd för dagen bittra gnäll :awsm:

Ryktas också att turnisse tog den lätta vägen och gick till den absolut största stammen i v3 ,ryktas också att turnisse trodde att denna stam skulle vinna v3 och är bitter för stammen faller sammans.


Det ryktas att man inte tar den lätta vägen när man väljer att gå till den stamen som ligger på andra sidan världen!

Så tänker man lite längre än vad näsan räcker så är det den svåra vägen!

För det har ju varit ganska klart att vissa stamar har hängt ihop långt innan stribe gick i graven!
Och för övrigt så blev jag Stribare genom en merg som jag inte hade något inflytande över.

Innan dess vad jag i DC som man knappast kan kalla för en säker väg;-) Men jag har aldrig lämnat en skuta även om den har sjunkit!!!

Och det är inte gnäll när man är emot att man myglar till sig konton för att sedan byta stam! Det är sunt förnuft om man har lite klass.............
 

Turnisse

Member
Reaktionspoäng
0
Mycket snack om att syd fuskar men ett rykte säger att ledare i NW uppmuntrar spelarna att fuska ...med hjälp av mobilt bredband O_O


Mycket snack om spelare som byter stam mitt i kriget men många glömer att wcwka/gow/nw tog in Hebbe mitt i ett brinnande krig med hans gamla stam ...ett rykte eller?


Mycket snack om ärligspel från NW sida men är det ärligtspel när ni låter spelare lämna tillfälligt för att anfalla och adla alliradebyar ? sen ta in dom i stammen igen och skydda dom ...NEJ vi skulle aldrig tillåta sånt fegspel ...och detta är inget rykte .

Mycket snack om att syd är större blablabla ...men detta krig är absolut det mest jämna krig i v3 ...i början var det iaf men ni tappar ju stort ,vi tappar byar och ni tappar kontinenter ,i alla andra krig har NW/WCW varit med har fienden varit i underläge....men detta är kanske bara ett rykte :rolleyes:

Mycket snack om spioner hit och spioner dit men alla stammar har varit med det innan och det ingår i spelet ,även NW hade spioner i andra stammar ,det är tjänstefel att vägra läsa brev från mindre lojala fiendespelare ...och vi druknar i brev från era spelare.....fortfarande :awsm:


Ingen av våra spelare har lämnat till en fiendestam ,inte ens när vi var gangbangade av flera stammar .... har ni frågat er själva varför spelare lämnar NW ?

Vi/ni får den värld vi förtjänar så sluta gnälla !!


Jag kan säga att jag är mot allt sådant "fusk" vilken stam som än gör det........ Men man kan ju bara tala för sig själv och för sina egna handlingar!!

Men när man sitter och försvarar sådant spel så är man redan en förlorad själ!!!

Tycker att det är synd att det finns spelare som tycker att det är tjänstefel att inte spionera! Och jag har mycket svårt att tänka mig att spelare helt utan påverkan börjar skicka info till fienden! Det känns snarare som om det kan vara lite yngre spelare med dåligt omdömme som utnyttjas av spelare som kan påverka dom att göra dåliga beslut! Vilket är mycket sorgligt om så är fallet!
Jag vet ju inte om det är fallet, är det på det sättet så är det ju bara sorgligt att vissa spelare vill förstöra för andra på det sättet........

Och att inga av era spelare lämnat kanske beror på att ingen har försökt få över dom, vissa stamar spelar faktiskt så :rolleyes:


Men än en gång, det jag stör mig på är alla konton som bytt ägare för att sedan dyka upp i syd..........

Det kan ni säga vad ni vill om!!! men jag tycker att det är det ynkligaste man kan göra och det färgar tyvärr alla ärliga spelare i syd också!!
Och ännu en gång, det är dom spelarna som borde göra en Tjejkan som ni brukar ta upp hela tiden! Så skulle dom få tillbaka lite värdighet......

Men det kanske är så spelat ska gå till? man skickar in någon kompis i fiende stamen för att spionera och ta över ett stort konto för att sedan byta sida????

Och vad det gäller alla gamla händelser i nord så har jag ingen koll på dom!
Jag är bara en gamal fot soldat från DC som blev tvingad till Stribe! Och som efter Stribes lednings beslut att gråa sig hade haft lite kontakt med GoW i nord för att försöka rädda våra spelare från gamla DC som var kvar i norr, och som Stribes ledning struntade i......

Så det blev naturligt att söka till GoW, men hade jag valt det säkra valet så hade jag naturligt vis sökt till mash som hade legat klart bättre till för mig!
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Mycket snack om att syd fuskar men ett rykte säger att ledare i NW uppmuntrar spelarna att fuska ...med hjälp av mobilt bredband O_O


Mycket snack om spelare som byter stam mitt i kriget men många glömer att wcwka/gow/nw tog in Hebbe mitt i ett brinnande krig med hans gamla stam ...ett rykte eller?


Mycket snack om ärligspel från NW sida men är det ärligtspel när ni låter spelare lämna tillfälligt för att anfalla och adla alliradebyar ? sen ta in dom i stammen igen och skydda dom ...NEJ vi skulle aldrig tillåta sånt fegspel ...och detta är inget rykte .

Mycket snack om att syd är större blablabla ...men detta krig är absolut det mest jämna krig i v3 ...i början var det iaf men ni tappar ju stort ,vi tappar byar och ni tappar kontinenter ,i alla andra krig har NW/WCW varit med har fienden varit i underläge....men detta är kanske bara ett rykte :rolleyes:

Mycket snack om spioner hit och spioner dit men alla stammar har varit med det innan och det ingår i spelet ,även NW hade spioner i andra stammar ,det är tjänstefel att vägra läsa brev från mindre lojala fiendespelare ...och vi druknar i brev från era spelare.....fortfarande :awsm:


Ingen av våra spelare har lämnat till en fiendestam ,inte ens när vi var gangbangade av flera stammar .... har ni frågat er själva varför spelare lämnar NW ?

Vi/ni får den värld vi förtjänar så sluta gnälla !!
Bara en rättning nWCW-k och dotterstam NwcwKa
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Gissa;-)

Men som jag skrev, alla är olika! vissa viker ner sig och andra kör på!!!

Inga spel eller idrotter skulle vara rolig om alla bara hängde på dom som var i ledningen..... Då kan ju alla stamar merga på en gång så kan ju alla bli glada segrare, typ som syd har gjort!!!! Jag gillar mer risk där det kan svänga lite fram och till baka! Och inte alla mot en taktiken! men det är viktigare för mig med ett kul spel än att vinna till varje pris......... Och med alla medel!!!

Lite komiskt att du tycker söder merge:at på ett felaktigt sätt medan norr har präglats av flera merge och i precis lika lång utsträckning som söder. Tydligen är det inte samma sak, ni mergar för att inte tappa poäng, sätter alla dåliga/mindre/inaktiva i en stam och har dem som ligger långt ifrån fronten i huvudstammen. Söder flyttar inaktiva spelare och sätter dem aktiva och som vill kriga vidare i samma för att enklare kommunicera och få igång stammen mer istället för att ha två halvaktiva så är det en aktiv och en för dem som vill vila/ta en paus.

Ser du likheten?
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Lite komiskt att du tycker söder merge:at på ett felaktigt sätt medan norr har präglats av flera merge och i precis lika lång utsträckning som söder. Tydligen är det inte samma sak, ni mergar för att inte tappa poäng, sätter alla dåliga/mindre/inaktiva i en stam och har dem som ligger långt ifrån fronten i huvudstammen. Söder flyttar inaktiva spelare och sätter dem aktiva och som vill kriga vidare i samma för att enklare kommunicera och få igång stammen mer istället för att ha två halvaktiva så är det en aktiv och en för dem som vill vila/ta en paus.

Ser du likheten?
Ryktet säger att det går att ha gemensamt forum..
Käre MacBengt som spelat i wcw och med annat konto i DVH och st2, så du borde veta!
Men eloge till dig är att jag upplevt dig renhårig!
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Orkano!
Ryktet säger, kasta ej sten i glashus, vi läser statwstiken, ser spelares taktik och kan enligt ryktet se både det ena och det andra!

Du skickar ju ingame med en massa historier hit och dit, skulle hälften vara sant..
 

andreas1001

Member
Reaktionspoäng
3
Lite komiskt att du tycker söder merge:at på ett felaktigt sätt medan norr har präglats av flera merge och i precis lika lång utsträckning som söder. Tydligen är det inte samma sak, ni mergar för att inte tappa poäng, sätter alla dåliga/mindre/inaktiva i en stam och har dem som ligger långt ifrån fronten i huvudstammen. Söder flyttar inaktiva spelare och sätter dem aktiva och som vill kriga vidare i samma för att enklare kommunicera och få igång stammen mer istället för att ha två halvaktiva så är det en aktiv och en för dem som vill vila/ta en paus.

Ser du likheten?

håller med ovanstående.

Varför allt tjat om att vi mergar för att vinna världen? Det har v3 allt gjort, men när -ST2- gör det så blir det bara gnäll. -ST2-, LCN, MASH och Elite har alltid samarbetat precis som ni gjort och så hör man klagomål och oschysst spel för att vi mergar. Om man ser på er. Hur många stammar bestog WCW av? om jag minns rätt så är det drygt 7 st bara WCW. Sen försvann massa spelare och många blev internadlade osv. nWCW, NwcwMA, nWCW-b, nWCW-K, nWCW-Ka, Kb, kc. vet inte mer dock vet jag att det är väldigt många spelare som varit med er. över 500 st. Hur ska man kunna hålla koll på alla dessa? Klart det finns spioner när man inte kan kontrollera sina stammar. Det är sådant som händer. Sen mergade ni även med DVH som också bestod av flera stammar. Tycker vi alla spelar lika schysst spel. Ja, jag vet att jag varit med i WCW och? Jag stannade kvar för att jag ville fortsätta spela på V3. Otroligt nog gick jag till DVH för dem låg närmast och dem var då fiender med före detta nWCW-K. Men DVH var så otacksamma att ta in en flykting som mig. Och här klagar ni på att vi tar in flyktingar. Så därför gick jag till -ST2- för oavsett vem man är så är man välkommen. Om man inte är någon från fienden som man ej kan lita på ;)

Men jag beundrar alla NW:are som fortfarande kämpar.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Ryktas om att det är lätt att "peka finger" och skrika "stulna konton" så fort en missnöjd spelare lämnar. Oftast får man se över sitt eget hus först och främst, och ta reda på varför spelarna är missnöjda.

Ryktas om att det är ledningens uppgift att se till att alla får uppmuntran och taggas till att stanna i stammen. Trivsel och sammanhållning kommer inte av sig själv.
 

DeletedUser

Guest
Jag kan säga att jag är mot allt sådant "fusk" vilken stam som än gör det........ Men man kan ju bara tala för sig själv och för sina egna handlingar!!

Men när man sitter och försvarar sådant spel så är man redan en förlorad själ!!!

Du vet att det fuskas i din egen stam ,du är en del av stammen och har rättigheter i stammen ...du kan inte skylla bort det på andra.

En ärligspelare med en droppe sunt förnuft och liiite klass skulle lämna stammen ,gråa sig osv .... hur har du agerat ? ju du tjatar och gnäller om fusk och feg/ärligspel i den externa :rolleyes:

Du väljer att stoppa huvudet i sanden ...det är den lättaste vägen ^_^ ett rykte kanske?

Tycker att det är synd att det finns spelare som tycker att det är tjänstefel att inte spionera! Och jag har mycket svårt att tänka mig att spelare helt utan påverkan börjar skicka info till fienden! Det känns snarare som om det kan vara lite yngre spelare med dåligt omdömme som utnyttjas av spelare som kan påverka dom att göra dåliga beslut! Vilket är mycket sorgligt om så är fallet!
Läs om ...läs rätt ,jag skrev att det är tjänstefel att vägra läsa brev från fienden ....

Vi har inte frågat någon att spionera åt oss ,NI gör dom till spioner ....missnöjdspelare = Potentiell spion....har ni inte fattat detta efter 4 år spelande då vet jag inte hur ni tänker...eller om ni tänker överhuvudtaget.

Det var/är inga unga spelare som du verkar tro utan vuxna ...18+ .

Ta hebbe tex ,han ville komma till oss redan i början av er krig med mash ....varje gång vi körde en liten offensiv på hebbe kom det en ny ansökan och mer info ;)

Ett annat exempel var en spelare i nWCW-K som blev sur när en av ledarna kallade en 10-11årig spelare för en jävla skit unge ,tror det handlade om adlingskrock eller att den lilla spelare adlade en by som var bokad av denna ledare ,ledaren slängde ut den stackars spelaren och gav order att adla bort han ....en och annan tog illa upp för ledarens agerande och vi fick massa info ....jag fick tom KÖ på nätterna då o då i några månader och ingen såg/misstänkte nåt :cool:

Det var kul att läsa forumet ...inget solidaritet och ingen stamkänsla ...mycket gnäll och hot .....och en och annan spelarn dunka varndra i ryggen och gratulerar varandra för OB , rank och för någon by man tog från fienden när wcwMA blödde byar ... 100tals per dygn :confused: men detta är säkert ett rykte ...eller?


Och att inga av era spelare lämnat kanske beror på att ingen har försökt få över dom, vissa stamar spelar faktiskt så :rolleyes:
Okej ,tror du verkligen på det ? be my guest ....what ever makes you happy :D
man skickar in någon kompis i fiende stamen för att spionera och ta över ett stort konto för att sedan byta sida????

Du gör det igen , pekar finger på syd ,det finns två sorter människor/spelare
1- den som skyller alla problem ,misslyckande och motgångar på andra (IRL eller online) ...det är ALLTID andras fel !!!

2- den som granskar sig själv ,familjen , förtaget eller stammen först .... fundrar på vad man har gjorde för fel ,vilka misstag och hur förbättra det .

Den 1a brukar vara förlorare och gnällspikar ,den 2a brukar vara vinnare och lyckas i livet ..... IRL och online.


Men det ryktas att ju längre ni väljer stoppa huvudet i sanden dessto bättre går det för oss :p

Jag är inte den som skriver här mycket men ni förstör den roliga ryktestråden med massa gnäll ,starta en gnälltråd TACK!

Ni får den stam ni förtjänar så sluta gnälla !!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag flabbade ihjäl mig när jag läste denna tråden. :D
 

DeletedUser

Guest
Nån har fått en uppenbarelse......

Ja du afrodite..
eller ska vi kalla dig Nettan41
Jag upptäckte det i medlemslistan på min mobil på jourrummet mitt i natten..
så var det uträttat och inget ryckte Nettan41

Kontoövervakare Start
nettan41 den 02.07.2011 kl 22.23


Uppenbart........eller?
 

Turnisse

Member
Reaktionspoäng
0
Du vet att det fuskas i din egen stam ,du är en del av stammen och har rättigheter i stammen ...du kan inte skylla bort det på andra.

En ärligspelare med en droppe sunt förnuft och liiite klass skulle lämna stammen ,gråa sig osv .... hur har du agerat ? ju du tjatar och gnäller om fusk och feg/ärligspel i den externa :rolleyes:

Du väljer att stoppa huvudet i sanden ...det är den lättaste vägen ^_^ ett rykte kanske?


Läs om ...läs rätt ,jag skrev att det är tjänstefel att vägra läsa brev från fienden ....

Vi har inte frågat någon att spionera åt oss ,NI gör dom till spioner ....missnöjdspelare = Potentiell spion....har ni inte fattat detta efter 4 år spelande då vet jag inte hur ni tänker...eller om ni tänker överhuvudtaget.

Det var/är inga unga spelare som du verkar tro utan vuxna ...18+ .

Ta hebbe tex ,han ville komma till oss redan i början av er krig med mash ....varje gång vi körde en liten offensiv på hebbe kom det en ny ansökan och mer info ;)

Ett annat exempel var en spelare i nWCW-K som blev sur när en av ledarna kallade en 10-11årig spelare för en jävla skit unge ,tror det handlade om adlingskrock eller att den lilla spelare adlade en by som var bokad av denna ledare ,ledaren slängde ut den stackars spelaren och gav order att adla bort han ....en och annan tog illa upp för ledarens agerande och vi fick massa info ....jag fick tom KÖ på nätterna då o då i några månader och ingen såg/misstänkte nåt :cool:

Det var kul att läsa forumet ...inget solidaritet och ingen stamkänsla ...mycket gnäll och hot .....och en och annan spelarn dunka varndra i ryggen och gratulerar varandra för OB , rank och för någon by man tog från fienden när wcwMA blödde byar ... 100tals per dygn :confused: men detta är säkert ett rykte ...eller?



Okej ,tror du verkligen på det ? be my guest ....what ever makes you happy :D


Du gör det igen , pekar finger på syd ,det finns två sorter människor/spelare
1- den som skyller alla problem ,misslyckande och motgångar på andra (IRL eller online) ...det är ALLTID andras fel !!!

2- den som granskar sig själv ,familjen , förtaget eller stammen först .... fundrar på vad man har gjorde för fel ,vilka misstag och hur förbättra det .

Den 1a brukar vara förlorare och gnällspikar ,den 2a brukar vara vinnare och lyckas i livet ..... IRL och online.


Men det ryktas att ju längre ni väljer stoppa huvudet i sanden dessto bättre går det för oss :p

Jag är inte den som skriver här mycket men ni förstör den roliga ryktestråden med massa gnäll ,starta en gnälltråd TACK!

Ni får den stam ni förtjänar så sluta gnälla !!


Jag håller med dig i mycket!!

Och du ska veta att jag har gjort mitt bästa för att alla stamar jag har varit med i skall vara så trivsamma som möjligt! Och jag tror inte jag har skrivit något taskigt till sågon spelare fiende som allierad......

Och jag skulle aldrig kicka någon spelare för en adelskrock eller någon annan skit sak!

Men sedan tycker jag att det är riktigt fegt och rent av fusk att ta över konton och byta stam med dom!!! Och det är inte gnäll det är en sak jag tycker och står för.......... Och som jag skrev innan, jag skulle aldrig göra en sådan sak för då förlorar man der roliga med spelet!!!!!

Så fort man skriver sin uppfattning i den frågan så är man gnällig! Men det kanske är enklare att försvara sitt agerande i konto flyttar på det sättet än att inse att det är fel att göra på det sättet!!!

Att spelare som Hebbe vill hoppa runt bland en massa stamar som passar bäst för tillfället är ju bara sorgligt och spelare som slänger över kö till fienden är ju lika dåligt det.... Och vad det beror på kan man ju undra? Det finns nog lika många anledningar som spelare som gör det!
Men det får ju stå för dom spelarna som gör det...... Sedan kan ju vissa spelare som utnyttjat dessa lägen och tagit över konton tycka att det är bra, men samma sak där jag skulle tackat nej till sådana erbjudanden!!!


Sedan kan man ju bara gratulera till att ni har skött eran diplomati bättre och har aktivare spelare och kommer vinna detta.....
Och uppdelningen norr mot söder har ju varit klar ganska länge, och inget fel i det! Det går ju ut på att vinna...... Men det hade varit roligar för spelet om caf hade haft viljan att hänga på oss i kriget så att ni hade fått lite tuffare motstånd!

Men så blev ju tyvärr inte fallet:-(

Och man kan ju inte klandra dom för det, dom får ju en betydligt enklare resa nu!

Och att att gråa sig är att ta den lätta vägen! Inte att kämpa på och skriva vad man tycker!
Även om det hade varit smidigare om ingen sa något när dom tycker att något är fel...... Men var hade vi hamnat då???


Så trevlig sommar på er nu alla och sitt inte framför datorn hela sommaren;-)
 

DeletedUser

Guest
Refererar lite snabbt och smidigt till min rosa regelbok. Vanligtvis är det Danney, men nu för tiden är det reglerna tydligen. =)

...Det är förbjudet att anklaga/påstå eller antyda till fusk riktat mot en särskild spelare eller stam, rapportera spelaren till supporten istället och skriv utförligt vad som är fel.

Tycktes skumma igenom något som antydde på det, vilket inte är så trevligt. Undvik sådant är ni snälla.

Tackar på förhand.
 
Topp