Rawr! Vs P.R.O

DeletedUser

Guest
Lite uppdatering behövs! Hur går kriget och vilka krigar mot varandra?
 

DeletedUser

Guest
grejen som händer är väl att Rawr! har hämtat sina spring pojkar!!

Som Rawr! inte vågar kriga själva när man leder en värld med 10 mille ner till 2.......
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Har haft max 10 incs detta kriget tror jag. Bra jobbat!
 

DeletedUser

Guest
vi vet om inget och vilka är detta ''spring pojkar''?

vet du inte vilka det är ? antagligen era allianser eller iap NbNp och UPP!!

bör ni inte klara av själva att plocka 5-10 små stammar själva?
(vet inte hur många ni är i krig mot)
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
vet du inte vilka det är ? antagligen era allianser eller iap NbNp och UPP!!

bör ni inte klara av själva att plocka 5-10 små stammar själva?
(vet inte hur många ni är i krig mot)

dock har vi faktiskt inte fått hjälp idag titta jag på tw-stats och såg att nbnp börja adla nbow fast ingen av oss visste & bad om det. de kanske vill också ha lite byar att adla? :confused:
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
vet du inte vilka det är ? antagligen era allianser eller iap NbNp och UPP!!

bör ni inte klara av själva att plocka 5-10 små stammar själva?
(vet inte hur många ni är i krig mot)

ja för ni är ju så hemskt svåra och möta.

5 incs på hela kriget... -.- herregud säger jag bara. snart dör man av tristess här.
 

DeletedUser

Guest
ja för ni är ju så hemskt svåra och möta.

5 incs på hela kriget... -.- herregud säger jag bara. snart dör man av tristess här.


men start du borde ju inte snacka om kriget då du redan har förlorat mot rawr! på värden... och sen att du får spela med dom är en annan sak...
 

DeletedUser

Guest
dock har vi faktiskt inte fått hjälp idag titta jag på tw-stats och såg att nbnp börja adla nbow fast ingen av oss visste & bad om det. de kanske vill också ha lite byar att adla? :confused:

nej men ni bör ju säga till dom att det är era byar ?? fast det är väl roligare och ta dom mindre stammarna först...
 

DeletedUser

Guest
ALLA borde väl begripa vi det här laget att det är RawR som skall bekämpas, möjligen undantaget NbNp som ju kan vara smarta o dra fördel av att RawR får kriga mot hela världen o sedan blir ett (lätt) byte.... om inte toppspelarna i NbNp tänker merga till vinst, vilket väl inte är helt otänkbart med tanke på hur det sett ut på dom senaste världarna.
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
men start du borde ju inte snacka om kriget då du redan har förlorat mot rawr! på värden... och sen att du får spela med dom är en annan sak...

Jag har har fått flera erbjudanden och söka mig til lrawr även när jag var med i gnägg. men tyvärr så är jag ingen svikare och spelar med min stam till slutet.

problemet är ju dock att jag är utsedd till general och baron i rawr nu ;) och det har jag varit sedan en tid tillbaka nu.

bäst och vänja sig kanske?

Mvh
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
går på motståndare med en femtedel av sina poäng, klagar på motståndet
 

DeletedUser

Guest
Jag har har fått flera erbjudanden och söka mig til lrawr även när jag var med i gnägg. men tyvärr så är jag ingen svikare och spelar med min stam till slutet.

problemet är ju dock att jag är utsedd till general och baron i rawr nu ;) och det har jag varit sedan en tid tillbaka nu.

bäst och vänja sig kanske?

Mvh



frågan är ju hur många gånger du har tagit över andras konton ?
 

DeletedUser

Guest
Vad är det annars man ska göra? Alla försöker vinna världen, så måste man gå på de man vill gå på för va få fler byar att försvara sig själv :)
vad annars man ska göra än att whina på forumet om att de inte blir tillräckligt motstånd?
jag vet inte fixa ett motstånd isåfall ? men vet att nbnp e för fega för att attackera er o ni vet att ifall ni attackerar dem så får dem helt plötsligt en chans för då är det alla utom UPP emot er mer eller mindre
 

DeletedUser

Guest
2.

detta har jag inte tagit över utan jag hjälper två vänner. något du inte hade gjort kanske?

så vart vill du komma?


Att du inte ska vara så kaxig mot folk... och sluta gnäll på dina fiender..

vill du ha motstånd skicka attacker på nbnp och upp...
men det vågar ni väl inte så om ni antagligen är en tönt stam !!
 

DeletedUser

Guest
Östrogen nivåerna är på tok för höga.

Langa upp lite stats istället.
 
Topp