Rawr! Vs P.R.O

zackeikw

Member
Reaktionspoäng
0
Stora frågan är ju om herr kontohoppare är rätt person att säga "Vi kommer vinna, lätt." ;) Men det är bara min reflektion.

Så du menar bara för han fick ett konto i Rawr! för han är skicklig så är han en Kontohoppare? :confused: Så om vi skulle erbjuda dig ett konto skulle du tackat nej elr?:sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Så du menar bara för han fick ett konto i Rawr! för han är skicklig så är han en Kontohoppare? :confused: Så om vi skulle erbjuda dig ett konto skulle du tackat nej elr?:sneaky:

Med tanke på att jag vet mognadsnivån på majoriteten utav er och det faktum att det bara finns ett fåtal sköna individer kvar, absolut att jag hade tackat nej. Han är en kontohoppare, absolut.
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Med tanke på att jag vet mognadsnivån på majoriteten utav er och det faktum att det bara finns ett fåtal sköna individer kvar, absolut att jag hade tackat nej. Han är en kontohoppare, absolut.

Kalla mig det om du vill, det gör mig inte sämre som spelare. Om du vill motbevisa det kan du väl försöka adla ut mig.
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Kanske inte det, men opålitlig och illojal som vänder kappan efter vinden och tror gräset är grönare på andra sidan

Vha. Jag började inte spela i Rawr! förräns Gnägg redan var en död stam. Jag spelar för att ha skoj nu och kommer inte se mig som en vinnare av världen när den är slut, får det dig att känna dig bättre kanske?
 

DeletedUser

Guest
Skulle ja ej tro men vi säger så ;)

Hahaha, varför skulle jag vilja spela med folk som dig, wwhijp, mesut m.fl.? Mesut kan i alla fall vara underhållande, men de andra gör bara intrycket av att vara omogna och dryga. 99% utav originalen hade kunnat få vara kvar, undantaget wadman/nico - då hade det kanske varit värt att överväga. Nu finner jag er bara som en skara omogna pajaser som tror sig vara gud för att ni lyckats på en värld.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Hahaha, varför skulle jag vilja spela med folk som dig, wwhijp, mesut m.fl.? Mesut kan i alla fall vara underhållande, men de andra gör bara intrycket av att vara omogna och dryga. 99% utav originalen hade kunnat få vara kvar, undantaget wadman/nico - då hade det kanske varit värt att överväga. Nu finner jag er bara som en skara omogna pajaser som tror sig vara gud för att ni lyckats på en värld.

Det värmer min hjärta att höra det , jag förstår hur du känner dig. :)
 

DeletedUser

Guest
Verkar som bananen är ledsen för att han aldrig hade platsat i rawr.. Istället är det pajkasting mot Lawliet i stället ;)
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, varför skulle jag vilja spela med folk som dig, wwhijp, mesut m.fl.? Mesut kan i alla fall vara underhållande, men de andra gör bara intrycket av att vara omogna och dryga. 99% utav originalen hade kunnat få vara kvar, undantaget wadman/nico - då hade det kanske varit värt att överväga. Nu finner jag er bara som en skara omogna pajaser som tror sig vara gud för att ni lyckats på en värld.

Finns många orginal spelare kvar och många som lyckas på tidigare världar, folk tror att Rawr! har tapat kvalitet då en dell orginal har slutat men äfter vi krigat ett tag mot gnägg och fåt ordning på stamen och fåt ordning på alla konton så är det mycket mer fart i den nu en det va innan,
Svårt att säga om det 'är bättre spelare som har komit in men det är aktivare och det som är huvudsaken i deta spel
 
Senast redigerad av en moderator:

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Finns många orginal spelare kvar och många som lyckas på tidigare världar, folk tror att Rawr! har tapat kvalitet då en dell orginal har slutat men äfter vi krigat ett tag mot gnägg och fåt ordning på stamen och fåt ordning på alla konton så är det mycket mer fart i den nu en det va innan,
Svårt att säga om det 'är bättre spelare som har komit in men det är aktivare och det som är huvudsaken i deta spel

Jag är en av de sämre tyvärr... O_O
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Hahaha, varför skulle jag vilja spela med folk som dig, wwhijp, mesut m.fl.? Mesut kan i alla fall vara underhållande, men de andra gör bara intrycket av att vara omogna och dryga. 99% utav originalen hade kunnat få vara kvar, undantaget wadman/nico - då hade det kanske varit värt att överväga. Nu finner jag er bara som en skara omogna pajaser som tror sig vara gud för att ni lyckats på en värld.


hahaha hade vi varit kvar hade du fått se på fan. Sluta va ledsen för att vi adlat upp dig och möt mig ingame istället för att gnälla på forumet så alla andra bebisar,
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Det är inte för att jag co-spelar med en spelare på w65 som jag får vara med och spela med rawr! såvitt jag vet. Men ja, det är väl en möjlighet.

Dock dementerar jag direkt påståendet om att jag avslutade mitt konto för att spela med de, det var inte min plan alls från början.


vart tog ni vägen på w65?
 

DeletedUser

Guest
hahaha hade vi varit kvar hade du fått se på fan. Sluta va ledsen för att vi adlat upp dig och möt mig ingame istället för att gnälla på forumet så alla andra bebisar,

Adlat upp mig? Ser ingenstans i statsen att ni adlat mig. Så i dunno what you talkin 'bout?
 
Topp