För att undvika en massa påhopp på min skrivstil/stavning ska jag göra klart att jag er en invandra pokje, men skulle jag ta det på Holländska skulle ännu mindre av er fattar vad jag skriver. Så tack för överseende.
Denna krig kommer blir svårt för oss, som det ser ut idag kommer vi även med våran allierade inte att klara det i längden tror jag, det är bara att ta fram kulram och räkna. även med allierade är Rawr dubbelt så stor som vi är i alliansen desutom har dom inte den problem med att sammordna som vi har. Ni vet väll själva hur det är.
Jag undrar bara hur stammar som "UPP" och "NbNP" tänker.
"Upp" joinar en krig som "EoJ" har med "SoF" som är allierad med oss och vi i "Pro" hade gärna sätt att "SoF" kunde vara med fullt ut, men nej du, "EoJ" måste ta hjälp av "UPP" även om dom är dubbelt så stor än "SoF". Vilken fars.
Tillkommer att (deras diplomat egna ord) vi spela feg!
"NbNp" har läst mina pm för att joina vårt krig med "Rawr" men ingen svar förutom en utallande via en annan stam. Dom håller sig fortfarrande undan, tror ni i "NbNp" att ni sitter säkert om ni håller er vid sidlinje eller? Om vi inte kan vinna det här tror jag att denna värld är klappat och klart för ni blir dessert efter det här.
Nu utmannar jag både "UPP" och "NbNp" att joina kriget på vår sida för ni kan väll inte tror att feghet och passivitet kan rädda er i framtiden. "Rawr" kommer att växa ytterliga och kommer att soppa banan med er när dom är klar med oss.
Du kan naturligt hoppas på eran diplomati men jag lovar er att (med visa undantag) majoriteten i Rawr inte går att lita på, "Discosven" stabbade sin egen stam i ryggen, "GB" hoppar rund som han vill idag ica imorn coop, "Zackeikw" går absolut inte att lita på vad han säger, detta kan beror på att han har olika co och kö bla. "gutarhero3". och det är bara en axelplock.
Så för eran stams framtid join oss i kriget och återställ balansen på V20 eller bli dessert när dom är klara med oss.
Vi ska ge dom allt vi har men det kommer inte att räcka
ricky67 ledare för P.R.O och vik. diplomat för sista alliansen.