Rawr! Vs P.R.O

ricky67

New Member
Reaktionspoäng
0
Tror de flesta vet att du slutade på ditt acc för att du fick ett konto i rawr. Varför du fick de, jo för att du co spelar med en (vill inte nämna vem) på w65.

Vad har detta med kriget att göra, lägg sånt under det ryktas. Har du inget annat för dig i livet än att hackar på spelare.
Om han skulle köra 2 eller 3 konto som sakengrejjen aka gutarhero3 aka Palalas aka JMN-rocky gör var det en annan sak.
 

ricky67

New Member
Reaktionspoäng
0
För att undvika en massa påhopp på min skrivstil/stavning ska jag göra klart att jag er en invandra pokje, men skulle jag ta det på Holländska skulle ännu mindre av er fattar vad jag skriver. Så tack för överseende.

Denna krig kommer blir svårt för oss, som det ser ut idag kommer vi även med våran allierade inte att klara det i längden tror jag, det är bara att ta fram kulram och räkna. även med allierade är Rawr dubbelt så stor som vi är i alliansen desutom har dom inte den problem med att sammordna som vi har. Ni vet väll själva hur det är.

Jag undrar bara hur stammar som "UPP" och "NbNP" tänker.

"Upp" joinar en krig som "EoJ" har med "SoF" som är allierad med oss och vi i "Pro" hade gärna sätt att "SoF" kunde vara med fullt ut, men nej du, "EoJ" måste ta hjälp av "UPP" även om dom är dubbelt så stor än "SoF". Vilken fars.
Tillkommer att (deras diplomat egna ord) vi spela feg!

"NbNp" har läst mina pm för att joina vårt krig med "Rawr" men ingen svar förutom en utallande via en annan stam. Dom håller sig fortfarrande undan, tror ni i "NbNp" att ni sitter säkert om ni håller er vid sidlinje eller? Om vi inte kan vinna det här tror jag att denna värld är klappat och klart för ni blir dessert efter det här.

Nu utmannar jag både "UPP" och "NbNp" att joina kriget på vår sida för ni kan väll inte tror att feghet och passivitet kan rädda er i framtiden. "Rawr" kommer att växa ytterliga och kommer att soppa banan med er när dom är klar med oss.
Du kan naturligt hoppas på eran diplomati men jag lovar er att (med visa undantag) majoriteten i Rawr inte går att lita på, "Discosven" stabbade sin egen stam i ryggen, "GB" hoppar rund som han vill idag ica imorn coop, "Zackeikw" går absolut inte att lita på vad han säger, detta kan beror på att han har olika co och kö bla. "gutarhero3". och det är bara en axelplock.

Så för eran stams framtid join oss i kriget och återställ balansen på V20 eller bli dessert när dom är klara med oss.

Vi ska ge dom allt vi har men det kommer inte att räcka

ricky67 ledare för P.R.O och vik. diplomat för sista alliansen.
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Eftersom Rawr! har färgat hela kartan ljusblå och lila så kan ni inte räkna med nån hjälp mot dem. Kommer bli att de avslutar en relation i taget för att "städa bort" och sen fortsätter det så tills allt är blått eller att de har fått tag i hela uppsättningen av helmligheter.
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Tror de flesta vet att du slutade på ditt acc för att du fick ett konto i rawr. Varför du fick de, jo för att du co spelar med en (vill inte nämna vem) på w65.

Det är inte för att jag co-spelar med en spelare på w65 som jag får vara med och spela med rawr! såvitt jag vet. Men ja, det är väl en möjlighet.

Dock dementerar jag direkt påståendet om att jag avslutade mitt konto för att spela med de, det var inte min plan alls från början.
 

DeletedUser

Guest
Vore nice om NbNp inser att de e typ enda chansen dem har att ta ut rawr, och kanske skaffar sig lite balls ?
 

DeletedUser

Guest
Vad jag som åskådare kan se och vad jag hört är att rawr har en så kallad "uppsägningstid" på sina iap och allianser. Så ifall deras allierade ska gå med i kriget och göra det på ett hederligt sätt så bör det nog ta ett tag innan vi ser det i någon statistik, ifall de inte vill gå ut med det öppet att de avslutar avtalet.

Själv tycker jag att de stammar som finns kvar bör ta sitt huvud ur rawr!s röv och sluta slicka dem där! De bör dock inse att de nu fått en extra chans att kunna ta ner rawr! och bör ta den nu medans det fortfarande är aktuellt!

Kan samtidigt säga att det är ganska taktiskt smart av rawr! att bli allierade eller ha iap med många stammar i världen då det ger dom själv stor kontroll. Som i nu läget där de får välja vilka de ska ta ut en i taget. Detta krig har också varit självklart och själv blev jag inte förvånad att rawr! vände sig åt det hållet efter att gnägg blev uppätna. Hela deras taktik går nästintill att avläsa helt och bara folk med viljan kan sabba för dem och till och med lyckas ta ner dem ifall de är tillräckligt många!

Hälsningar/ Goofy1 ;)
 

DeletedUser

Guest
Lycka till allesammans! Verkar dock som att Pro är desperata med att få med flera stammar :O Men dock bara roligare för oss ;)
 

DeletedUser

Guest
Alliansen ca 10.000.000 mot RawR:s 19.000.000, e väl inte så konstigt om dom försöker få med fler, eller hur..??
 

ricky67

New Member
Reaktionspoäng
0
@ mesut29, tack äntligen någon som fattar.

Och så kom V21. Då kan vi stoppa den här världen i målpåse för från och med 26 oktober kommer fokus för en stor del spelare att ligger där.

@ sakengrejjen, Jag vet att du läser här, försök nu för en gång skull att hålla dig til en konto, det blir svårt jag vet men för guds skull var nån gång hederligt om du kommer ihåg hur det är!
 

DeletedUser

Guest
Eftersom Rawr! har färgat hela kartan ljusblå och lila så kan ni inte räkna med nån hjälp mot dem. Kommer bli att de avslutar en relation i taget för att "städa bort" och sen fortsätter det så tills allt är blått eller att de har fått tag i hela uppsättningen av helmligheter.

Mörkblå*** ;)
 

DeletedUser

Guest
2012-10-22_2334.png


Känns faktiskt väldigt mörkblått.
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Det är väl en fjärde/tredjedel av hela kartan.
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Skulle säga 50% och lägger du då till alla ally/iap så blir det inget rött kvar^_^
 

DeletedUser

Guest
Då har du missat att vi har krig mot:
P.R.O
NBoW
BRO
SITS
CaL
SoF
etc.?
Missade jag någon eller skrev någon som vi inte krigar mot ber jag om ursäkt.....
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Haha.. du menar noobsen i sydöstra hörnan som inte vet hur man varken bygger byar eller trupper än mindre hur man anfaller. Och det lär inte vara många av dem som ni ens kan anfalla, så att kalla det kriga är till att ta i.
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Haha.. du menar noobsen i sydöstra hörnan som inte vet hur man varken bygger byar eller trupper än mindre hur man anfaller. Och det lär inte vara många av dem som ni ens kan anfalla, så att kalla det kriga är till att ta i.

Kan väl säga det du vill höra då... Vi kommer vinna, lätt.
 
Topp