Rawr! Vs P.R.O

Wwhjip

Member
Reaktionspoäng
0
Jag klargör att det här och med nu är kännbart på externa att det sedan 20.00 ikväll har pågått ett krig mellan "Rawr!" och "P.R.O" varför detta sker har sina anledningar.

Krigsförklaringen lyder såhär:
"Efter massa bevis har vi kommit fram till att ni planera mot oss. I och med detta så anser vi inte avtalet vi hade håller. Kämpa väl o må bästa stam vinna ;)"

Så åter igen, till alla som deltar i kriget, lycka till och visa att kämparglöden finns hos er alla:]

Mvh// Rawr Official Community
 

ricky67

New Member
Reaktionspoäng
0
Det är riktigt synd bara att en så stor stam inte kan hålla en enkelt avtal. Vem har sagt att vi skulle attackera er innan vi hade sagt upp avtall. Till detta kommer att det ena spelare i eran klubb säger att det är uppsagt för en vecka sen medans den andra säger att han vill hålla avtal men blev bortröstat. (lördag den 20 oktober).

På en dagis ha dom bätre moral, det mesta skit som skrivs om er i det ryktas stämmer nog bra det.

Men vi ska kämpa med heder.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Kan bara instämma. Höll på att dö utav skratt när Zackeikw skriver och säger att ni hedrade avtalet och sa upp IAP'n för 7 dagar sen och att det finns "bevis" om att vi skulle velat kriga emot er, med en allians i ryggen. Samtidigt som Frälsning sitter och säger att han blev nedröstad för att han faktiskt ville hedra avtalet med 7 dagars uppsägningstid. Således är anledningarna till kriget från er sida helt och hållet taget ur luften.

Tragiskt att ni inte kan hålla avtalen som var satta, utan måste kriga tidigare. Kriget kan jag förstå, men anledningarna var de sämsta jag hört och sättet ni väljer att kriga på, förkastligt. Nu är ju ingen utav er vidare känd för att ha en ryggrad och kunna kriga hederligt, så det var inget oväntat.

Kul ska det bli med krig i alla fall, må bästa stam vinna.

Vänligen,
*SeanBanan*
 

DeletedUser

Guest
Kriget är väl helt logiskt, återstår bara o se hur många som joinar P.R.O o tar fighten med RawR innan det är försent.

Kan tänka mig att vissa har IAP eller kanske tom Ally med RawR, och tror sig vara skyddade i o med det, men då e de dax att tänka om.

Det är således direkt korkat att gömma sig bakom en IAP/Ally som bara gäller så länge RawR vill det. RawR kan liknas vid en stor vit haj som simmar runt i en liten pöl o äter småfisk, en här o en där, småfisk som om dom samarbetade skulle kunna bli en STOR fisk o erbjuda vithajen lite motstånd, men det lär som sagt inte hända.
Mitt tips blir således att RAWr plockar hem världen ganska enkelt.

Vi andra får satsa på v 21.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Hoppas det blir rolig krig ^_^ för de finns många bra spelare i P.R.O dock har det hänt med massa stammar att de inte följer avtalet m.m tidigare världar alltså. Ha nu en trevlig Söndag! :)
 
Senast ändrad:

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Ni kunde inte krigat medans vi på slinkan fortfarande hade rawrs fokus? (facepalm)
 

DeletedUser

Guest
Lite stats äfter första dygnet

Sida 1:
Stammar: Rawr!
Sida 2:
Stammar: P.R.O

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 25
Sida 2: 0
Skillnad: 25

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 224,722
Sida 2: 0
Skillnad: 224,722

chart
 

DeletedUser

Guest
Lite stats äfter första dygnet

Sida 1:
Stammar: Rawr!
Sida 2:
Stammar: P.R.O

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 25
Sida 2: 0
Skillnad: 25

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 224,722
Sida 2: 0
Skillnad: 224,722

chart

Alltså rawr, vilka chefer ger sig på stammar en fjärdedel av deras poäng. Skryter på forum.
 

DeletedUser

Guest
Alltså rawr, vilka chefer ger sig på stammar en fjärdedel av deras poäng. Skryter på forum.

Ta inte deta som nå skryt då det va mesut som ville nån skule lägga upp det, vet inte om det är det från hans sida men det är inte det från min
Sen se ser jag externa för en plats som ska ha informationen från världen, genom att lägga upp stats så åskådare får det lät att hålla koll på världen

vet själv på världar man har koll på är lite små drygt när ingen postar stats,
 

pain90

New Member
Reaktionspoäng
0
Rawr vet inte

Det rawr inte vet är att 5 stor stammar har lagt sig i .....:sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Hade kunnat varit så om det fanns ytterligare fem stora stammar, men det gör det inte. Dock kan det väl tänka sig att några mindre äntligen har insett att detta kan vara sista chansen.
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Lycka till allihopa, det ska bli riktigt skoj!

/ Back from the dead.
 
Topp