RAWR! GNÄGG mm

DeletedUser

Guest
Det vet jag om, men man kan vara patetisk i ett spel

osv så visa istället att du inte är det genom att uppföra dig? visa mognad etc.. ingen ide att hålla på så där? inget av det du gör här på externa kommer ändra det som du anser är patetiskt i spelet så finns ingen poäng med att hålla på.
 

DeletedUser

Guest
osv så visa istället att du inte är det genom att uppföra dig? visa mognad etc.. ingen ide att hålla på så där? inget av det du gör här på externa kommer ändra det som du anser är patetiskt i spelet så finns ingen poäng med att hålla på.

Klart det kan göra, och här kommer svaret

Hej!

Jag tänkte försöka ställa en enkel fråga om vi kunde få fred med er? Vi skulle hemskt gärna vilja få dunka på NbNp ensamma ett tag och särskilt Grundbulten som kastar skit på oss i mängd på externa forumen.

cheers,
Buckingham
Hertig och Diplomat i Gnägg


Postar det med anledning till att bevisa vilken skit stam gnägg är, förs försöker dom få hela världen att gå på en stam, men det sket sig totalt, och vart i stälet gämnt på båda sidarna, och det är mer rättvist,
Någar stamar va va på gnäggs sida vart mossade ganska snappt och vi va lite små inaktiva så gnägg gick + mot våran sida och va lite kägtiga om att dom skule vinna,
Nu har vi fåt ordning på stamarna och och offensiverna knappt börjat och direkt så vill dom ha fred, tror ni på deta själva ?

Så gnägg har alltså offrat x antal stamar och sedan vill dom ha fred, jag hoppas att ni som stläde upp på vad gnägg sa läser det och även er gnägg tjatar på att ni ska va med i kriget läser deta,


Och ni som säger att Buckingham är en bra diplomat, tycker jag fan syn om dom


Jag hoppas ni står upp hela vägen av kriget som ni startat

Ha en bra kväl
 

DeletedUser

Guest
Dempa kära du. Ska du inte sluta leka allan ballan och göra vettiga saker för en gångs skull? Det hade gjort mig gladare än ditt trams i forumet.
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Väldigt oprofessionellt och omoget uppförande. Oh well, du får väl bete dig precis som du vill dempa.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Lawliet det är så med maktgalna folk. Trycker ner andra för att vara högre upp än dem. Finns sådana personer överallt, tyvärr.
 

DeletedUser

Guest
Nenenen ni har fell som jag sa till dig lawliet så är externa en plats för folk att se vad som händer på världen, och jag vill bara bevisa vilket skit som fins i den stamen, :D
 

DeletedUser

Guest
Dempa kära du. Ska du inte sluta leka allan ballan och göra vettiga saker för en gångs skull? Det hade gjort mig gladare än ditt trams i forumet.


Vad är vettigt, Xubi min gud.

Med tanke på att du sitter här och läser samt skriver. Så antar jag att du tycker att det är vettigt o driva ett konto på tw. Dempa driver ett konto, ett av dom största kontona som finns på denna världen.

Sååååååå, innan du uttalar dig om vettighet så kan du väl försöka jobba dig upp till hans "vettighetsnivå"?
 
Topp