RAWR! GNÄGG mm

DeletedUser

Guest
Klart det kan göra, och här kommer svaret




Postar det med anledning till att bevisa vilken skit stam gnägg är, förs försöker dom få hela världen att gå på en stam, men det sket sig totalt, och vart i stälet gämnt på båda sidarna, och det är mer rättvist,
Någar stamar va va på gnäggs sida vart mossade ganska snappt och vi va lite små inaktiva så gnägg gick + mot våran sida och va lite kägtiga om att dom skule vinna,
Nu har vi fåt ordning på stamarna och och offensiverna knappt börjat och direkt så vill dom ha fred, tror ni på deta själva ?

Så gnägg har alltså offrat x antal stamar och sedan vill dom ha fred, jag hoppas att ni som stläde upp på vad gnägg sa läser det och även er gnägg tjatar på att ni ska va med i kriget läser deta,


Och ni som säger att Buckingham är en bra diplomat, tycker jag fan syn om dom


Jag hoppas ni står upp hela vägen av kriget som ni startat

Ha en bra kväl

dempa inget av det där har något med det jag skrev och göra..som sagt osv vad som händer i världen och va du anser är patetiskt så kan väl du visa dig bättre om du nu anser det än att sitta här o upplysa folk om vilken skit som händer, och kasta smuts på andra? det räcker redan med dom personerna som vägrar sluta förstöra trådar vi har.
 

DeletedUser

Guest
Nej Dempap gör fel, men där ifrån att klaga på någons stavning är fel och kränkande.

Sen har ni ingen som helst aning om vem jag är, men det får ni inte veta heller. Så innan dess, va tyst :)
 

DeletedUser

Guest
Dempa kära du. Ska du inte sluta leka allan ballan och göra vettiga saker för en gångs skull? Det hade gjort mig gladare än ditt trams i forumet.

Eftersom du är här ute och glappar med truten idag kanske det är på sin plats att publicera en lite brevväxling dig och mig emellan idag.

Xubi sep 05,2012 10:36
Rawr kommer att ta er när dem är klara med gnägg, så varför går ni inte på gnäggs sida?

Grundbulten sep 05,2012 11:22
för att dom är oärliga sktstövlaar.

Xubi sep 05,2012 11:27
Stå på egna ben då? Att gå med rawr gör bara så ni går under snart

Grundbulten sep 05,2012 11:29
det var ett jävla tjat på dig.

knip igen

Grundbulten sep 05,2012 16:39
Vi startar krig mot Gnägg, två veckor senare förkarar dom krig mot rawr! varför i helvete skulle vi göra annat än att fortsätta banka skiten ur gnägg.

Jag ber om ursäkt för mina svordomar men då det är en qoute så lämnade jag det orört.

Även Timm fick ett liknande brev av nämnda spelare.

och Dempap.. visst känns det som lite av desperation från stallet's sida.
 
Senast redigerad av en moderator:

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Eftersom du är här ute och glappar med truten idag kanske det är på sin plats att publicera en lite brevväxling dig och mig emellan idag.



Jag ber om ursäkt för mina svordomar men då det är en qoute så lämnade jag det orört.

Även Timm fick ett liknande brev av nämnda spelare.

och Dempap.. visst känns det som lite av desperation från stallet's sida.

Du får vara hur stolt du vill, vi vet alla ändå att ni hade varit förlorarna om vi inte hade gjort som vi gjorde, en chansning.
 

DeletedUser

Guest
Nej grundbulten på spelet är det en annan spelare och på forumet en annan. Det är viktigt och veta.
 

DeletedUser

Guest
Du får vara hur stolt du vill, vi vet alla ändå att ni hade varit förlorarna om vi inte hade gjort som vi gjorde, en chansning.

Vet inte var du baserar den drömmen på. men visst den chansen fanns, då ni hade era supportstammar redan innan ni valde att gå i krig mot RAWR!. så vad är det du försöker skryta över att ni hade kunnat ta ner en stam hälften så stor som ni bara ni hade fått använda TR och DEA som deffstammar (ni hade säkert ett par andra mindre deffstammar med) Är det det då försöker skryta om här. Föga imponerande. Föga upphetsande

Eller är du bitter över att ni gapat över mycket och mist hela stycket?

Tycker dock inte lawliet ska behöva vara så bitter. Det är ju bara ett spel.

Puss och kram
från
GB
 

DeletedUser

Guest
Nej grundbulten på spelet är det en annan spelare och på forumet en annan. Det är viktigt och veta.

Vad som kanske är viktigt för dig att veta är att du kan inte skapa ett konto på externa utan att ha skapat ett konto ingame.

Så ska du fara med osanning. gör det lite snyggare.

Så nog tusan är det samma spelare alltid.

puss
 

DeletedUser

Guest
Grundbulten, jag vill inte blanda min i ert skitsnack. Men jag måste få ut mig det.

Du påstår dig vara mogen och allt det goda. Men du är inte så perfekt själv, att svära och håna folk är inte moget, inte för fem öre. Att sedan leka värsta allan ballan överallt och tro du kan köra över allt och alla, nej tack den storyn får du själv tro på. Du må vara bästa spelaren och haft andra bra kontot, men du skrämmer ingen med dina ord. Det är ett spel, så du kan ju sluta hota folk och vara en, rent ut sagt idiot mot alla som inte gillar dig.
 

DeletedUser

Guest
Grundbulten, jag vill inte blanda min i ert skitsnack. Men jag måste få ut mig det.

Du påstår dig vara mogen och allt det goda. Men du är inte så perfekt själv, att svära och håna folk är inte moget, inte för fem öre. Att sedan leka värsta allan ballan överallt och tro du kan köra över allt och alla, nej tack den storyn får du själv tro på. Du må vara bästa spelaren och haft andra bra kontot, men du skrämmer ingen med dina ord. Det är ett spel, så du kan ju sluta hota folk och vara en, rent ut sagt idiot mot alla som inte gillar dig.

Vem har jag hotat?

något exempel kanske ?

Jag har aldrig påstått att jag är mogen. värsta p12an här. :D Du behöver inte vara så ledsen över att jag inte tog ditt brev till hjärtat och genast skapade fred med gnägg bara för att du önskade så..

puss
 

DeletedUser

Guest
Grundbulten för andra gången, säg till om jag ska upprepa mig igen. För hjärtkontoret verkar inte vara på just nu.

Spelaren i spelet är en annan än jag i forumet. Men det verkar inte gå in i Mr.Bäst hjärna idag.
 

DeletedUser

Guest
Vem har jag hotat?

något exempel kanske ?

Jag har aldrig påstått att jag är mogen. värsta p12an här. :D Du behöver inte vara så ledsen över att jag inte tog ditt brev till hjärtat och genast skapade fred med gnägg bara för att du önskade så..

puss

Jag vill också ha många pussar gb avblockera mig så kan vi gosa
 

DeletedUser

Guest
Juste Grundbulten. Hörde att du blockade min polare på kontot, sen tar bort blockeringen för att skriva ännu en gång. Sen blockar.
Härligt spel.

Tummen upp!
 

DeletedUser

Guest
Juste Grundbulten. Hörde att du blockade min polare på kontot, sen tar bort blockeringen för att skriva ännu en gång. Sen blockar.
Härligt spel.

Tummen upp!

lite information.

Jag kan fortfarande skriva till dig även om jag har blockerat dig. För att hindra min post så får du blockera mig.
 

DeletedUser

Guest
Grundbulten, det är inte jag. Tredje gången nu, har du druckit lite? Eller är åldern inte inne?

Sen tror jag inte att varken jag eller han skulle blockera dig, det visar ju bara på feghet att inte kunna stå för det man säger. Inte sant?
 

DeletedUser

Guest
Grundbulten för andra gången, säg till om jag ska upprepa mig igen. För hjärtkontoret verkar inte vara på just nu.

Spelaren i spelet är en annan än jag i forumet. Men det verkar inte gå in i Mr.Bäst hjärna idag.

Kontot ingame är den som skapat kontot på externa. Då kontot på externa är skapat nu i augusti, så är det ganska uppenbart att det är spelaren på v20 som har skapat det. Om du sen kör på ett annat nick ingame OCKSÅ och bara loggar in på xubi kontot från skolan eller whatever för att skriva pm ifrån ett andra konto, det låter jag vara osagt.
 

DeletedUser

Guest
Grundbulten, det är inte jag. Tredje gången nu, har du druckit lite? Eller är åldern inte inne?

Sen tror jag inte att varken jag eller han skulle blockera dig, det visar ju bara på feghet att inte kunna stå för det man säger. Inte sant?

Att blockera någon är väl för att slippa mass trams i pm från spelare man inte vill slösa tid på, som dig

och hade jag nu inte stått för det jag sagt, då hade jag kanske inte publicerat vår konversation.
 

DeletedUser

Guest
Grundbulten, det är inte jag. Tredje gången nu, har du druckit lite? Eller är åldern inte inne?

Sen tror jag inte att varken jag eller han skulle blockera dig, det visar ju bara på feghet att inte kunna stå för det man säger. Inte sant?

blockerar jag någon så är det för att personen ifråga är korkad eller inte vill fatta det man skriver till honom/henne. Att stå för det man säger gör han rätt så väl på externa skulle jag vilja påstå.
 
Topp