RAWR! GNÄGG mm

wonzip

New Member
Reaktionspoäng
0
Kära RAWR!

Från världens gryning har vi haft en allians, som aldrig varit annat än en pappersprodukt utan värde på slagfältet. Ni ändrade bokningsregler utan samråd med oss fast det var avtalat att vi skulle stå sida vid sida i en tät allians.
När vi sedan hamnade i krig mot våra grannar i NbNp, så kom ni inte till vår hjälp när vi begärde det, utan istället slöt ni en allians med dem.

Ert diplomatiska spel har gett er allt ni velat, utan ge något i utbyte tillbaka och det är dags att bära konsekevenserna av det nu.

Dessutom har ni ju tjatat de sista dagarna om att vi skall kriga så ni får som ni vill nu.
 

DeletedUser

Guest
Detta ska bli kul och titta på, uppdaterar ni med statistik?
 

DeletedUser

Guest
Vi har inte tjatat om krig jag har bara frågat när det blir av då vi visste ni skule starta, så släng inte över bollen till oss, så det ser utt som vi startade kriget,

lycka till
 

DeletedUser

Guest
Så.. Då är det Rawr! vs Gnägg (mm=?)
Vilka är de andra som är på gnäggs sida eller Rawr!?
För en som ej lirar så är det svårt att veta, more information tyvm!
 

DeletedUser

Guest
haha detta är ganska komiskt, ni försöker få de till att se ut som de skulle vara vi som vill kriga, medans ni har planerat detta under lång tid med att försöka få andra stammar att bli med och gangbanga oss. så detta kom ju inte direkt som någon överraskning. en annan komisk sak är att ni kom och gnällde som ett gäng skolflickor när NbNp gick i krig med er, ni sa att dom var avtals brytare, ni är ju inte ett dugg bättre. ni hade inte ens mod eller hövligheten att säga upp alliansen innan. "men bring it" låt oss skapa lite hamburger kött..
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
haha detta är ganska komiskt, ni försöker få de till att se ut som de skulle vara vi som vill kriga, medans ni har planerat detta under lång tid med att försöka få andra stammar att bli med och gangbanga oss. så detta kom ju inte direkt som någon överraskning. en annan komisk sak är att ni kom och gnällde som ett gäng skolflickor när NbNp gick i krig med er, ni sa att dom var avtals brytare, ni är ju inte ett dugg bättre. ni hade inte ens mod eller hövligheten att säga upp alliansen innan. "men bring it" låt oss skapa lite hamburger kött..

Nu undrar man starkt om du sitter i ledningen eller vem det är som ger information till dig, försöker du få oss att se ut som boven i dramat så garvar jag personligen halvt ihjäl mig.
 

DeletedUser

Guest
Nu undrar man starkt om du sitter i ledningen eller vem det är som ger information till dig, försöker du få oss att se ut som boven i dramat så garvar jag personligen halvt ihjäl mig.


Sätt inte skrattet i halsen bara. Buckingham gjorde visst det nyss :D
 

DeletedUser

Guest
Nu undrar man starkt om du sitter i ledningen eller vem det är som ger information till dig, försöker du få oss att se ut som boven i dramat så garvar jag personligen halvt ihjäl mig.

Som sakt, om det va så att ni tycker vi har gort fell, då tar man ju upp det på en gång så man löser problemet,
Äfter som ni inte har gort det så är det bara tomma ord som kommer från er, bara nåt på hit så det ser utt som vi gort fell,

Buckingham chilla lite det är bara ett spel
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Orkar inte målas ut som en pajkastare, folk får tro vad de vill, synd bara att de som nu troligtvis kommer vinna världen är de som redan ses som .se's elit och har vunnit säkert minst 1 värld var... oh just det, de hade ju några "nybörjare"...
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
blide nbnp med rawr! :)

Enligt Gnäggs planer skulle det vara

gnägg
nbnp
DEA
hiv
odens
TR
Disco

VS RAWR! i den klassiska gangbangstilen


Vi i NbNp ställde inte upp på det utan ville få en jämnare kamp än den 11 mille mot 6mille som var planerad så vi ställer oss på rawr!s sida mot gangbangarna.

men det verkar inte som om alla accepterat inbjudan i kriget ännu,

Så även om det borde se ut

gnägg
hiv
DEA
TR
Disco
Odens

vs

rawr!
NbNp

Så ser verkligheten just nu ut
Gnägg
vs
rawr!
NbNp

Inte lätt att vara helt utlämnad, men jag är säkert på att de andra joinar när de väl är hemma från arbete/annat.
 

DeletedUser

Guest
Enligt Gnäggs planer skulle det vara

gnägg
nbnp
DEA
hiv
odens
TR
Disco

VS RAWR! i den klassiska gangbangstilen


Vi i NbNp ställde inte upp på det utan ville få en jämnare kamp än den 11 mille mot 6mille som var planerad så vi ställer oss på rawr!s sida mot gangbangarna.

men det verkar inte som om alla accepterat inbjudan i kriget ännu,

Så även om det borde se ut

gnägg
hiv
DEA
TR
Disco
Odens

vs

rawr!
NbNp

Så ser verkligheten just nu ut
Gnägg
vs
rawr!
NbNp

Inte lätt att vara helt utlämnad, men jag är säkert på att de andra joinar när de väl är hemma från arbete/annat.

Huehue :)
Tack för en fin översikt av hur allt ser ut :)

Anyways, GL HF, ni vet vilka jag hejar på :sneaky:

Gör lite BOOM BAKLAWA med motståndarna!
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
*Yawn*

Inte för att ja spelar v20, ja bara följer lite av vad som sker.

NpNb är den typiska stammen man kan kalla "idioter" som ställer sig på elitens sida, ledningen har säkerligen en given plats i Rawr - Så är de ofta, men resten? Knappast. Agerar dom nu? Haha, nej.

Skrev i en tråd förut lawliet, känns som om ja hade rätt veckor sedan.... ;) De är ju inte en nyhet för oss som lirat sen början av tw att såhär funkar det, men ändå så tas folk på sängen.

Rawr har redan vunnit, att ingen insett det än är bara patetiskt, inte ens ett gangbang kan stoppa dem. *Facepalm*
 

DiV4

Member
Reaktionspoäng
0
*Yawn*

Inte för att ja spelar v20, ja bara följer lite av vad som sker.

NpNb är den typiska stammen man kan kalla "idioter" som ställer sig på elitens sida, ledningen har säkerligen en given plats i Rawr - Så är de ofta, men resten? Knappast. Agerar dom nu? Haha, nej.

Skrev i en tråd förut lawliet, känns som om ja hade rätt veckor sedan.... ;) De är ju inte en nyhet för oss som lirat sen början av tw att såhär funkar det, men ändå så tas folk på sängen.

Rawr har redan vunnit, att ingen insett det än är bara patetiskt, inte ens ett gangbang kan stoppa dem. *Facepalm*
Om alla ser på runt om så har dom stor chans absolut, men inte är det över än inte ;)
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
*Yawn*

Inte för att ja spelar v20, ja bara följer lite av vad som sker.

NpNb är den typiska stammen man kan kalla "idioter" som ställer sig på elitens sida, ledningen har säkerligen en given plats i Rawr - Så är de ofta, men resten? Knappast. Agerar dom nu? Haha, nej.

Skrev i en tråd förut lawliet, känns som om ja hade rätt veckor sedan.... ;) De är ju inte en nyhet för oss som lirat sen början av tw att såhär funkar det, men ändå så tas folk på sängen.

Rawr har redan vunnit, att ingen insett det än är bara patetiskt, inte ens ett gangbang kan stoppa dem. *Facepalm*

Kommer inte ihåg vad du skrev förut men ja, det du skriver i detta inlägget kan jag nog hålla med om, för det mesta.

Tänker inte uttala mig om vad NbNp gjort däremot, Det enda jag kan säga är att jag tycker det är den fulaste backstab jag varit med om. I'll leave it at that.
 
Topp