RAWR! GNÄGG mm

DeletedUser

Guest
Du må stå för det du skrev, men inte kunnat svara på mina frågor utan att koka över. Inte sant? Har vi en med humör svängningar här eller?

Sen är kontot skapat av "samma" spelare. Men jag använder detta för att skriva lite. Det kommer jag också fortsätta med, för personer som dig kan inte ta skit. Utan hade börjat adla och attackera i onödan, du vet omogna personer. Fast det har du säkert aldrig gjort, nej då. Du är perfekt som du är lilla du.
 

DeletedUser

Guest
Du må stå för det du skrev, men inte kunnat svara på mina frågor utan att koka över. Inte sant? Har vi en med humör svängningar här eller?

Sen är kontot skapat av "samma" spelare. Men jag använder detta för att skriva lite. Det kommer jag också fortsätta med, för personer som dig kan inte ta skit. Utan hade börjat adla och attackera i onödan, du vet omogna personer. Fast det har du säkert aldrig gjort, nej då. Du är perfekt som du är lilla du.

Så det är alltså DU som är feg och inte står för vad du säger? Gömmer dig bakom ett annat nick. haha. Du är för rolig.:D
 

DeletedUser

Guest
men allt blabbande åtsido. ska vi återgå till topic istället.

någon som har färska stats?
 

DeletedUser

Guest
Jag är inte feg, jag är smart. Eftersom jag hade haft ett par incs från dig eller din stam. Nej jag hoppar gärna en sån sak. DET är fegt, att göra sånt över en disskution över externa forumet.
 

davva21

Member
Reaktionspoäng
0
Xubi, please. Allt snack om mognad?
Måste man vara mogen för att spela TW eller skriva på externa?

För jag är då inte mogen, människor är olika. Det du tycker är moget, tycker någon annan är omoget.
 

DeletedUser

Guest
Då det lugnat sig lite härute efter diverse fredsbrev och konspirationsbrev tar vi väl och lägger ut statsen istället.


Sida 1:
Stammar: Rawr!, NbNp
Sida 2:
Stammar: Gnägg, TR

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 54
Sida 2: 21
Skillnad: 33

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 386,849
Sida 2: 159,722
Skillnad: 227,127

chart
 

MakinBacon

Member
Reaktionspoäng
0
hej hej tribalkrig :) jag hejjar på kneten o start o mesut!
dom e i helt olika lag säkert men jag hejjar på dom! =)

hej då tribalkrig :)
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Kan väl lägga ut lite stats! Måste säga att jag själv blev förvånad och imponerad på Gnäggs insats i detta krig sen det startade, håller nästan jämna poäng med motståndarna.

Sida 1:
Stammar: Gnägg
Sida 2:
Stammar: NbNp, Rawr!

Timeframe: 17/08/2012 11:07:17till11/09/2012 11:12:48

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 294
Sida 2: 643
Skillnad: 349

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 86
Sida 2: 100
Skillnad: 14

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 2,149,354
Sida 2: 4,228,238
Skillnad: 2,078,884

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 702,386
Sida 2: 714,341
Skillnad: 11,955

chart

Tog endast min stam då det var den som intresserade mig mest, dock är TR ej att förglömma :)!
 

DeletedUser

Guest
Orsaken till att ni klarat er så här långt kanke att RAWR!s och NbNps adlar varit ute på resten av koalitionen för att ta bort underhållet, som synes om man tar med alla i kriget.

Sida 1:
Stammar: Rawr!, NbNp
Sida 2:
Stammar: Gnägg, TR, DISCO, PARTY, BFH, Nöff!, Muu!

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 389
Sida 2: 148
Skillnad: 241

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,610,457
Sida 2: 1,111,300
Skillnad: 1,499,157

chart




Tror dock att ni rasar i allt snabbare takt nu då koncentrationen ökar emot just gnägg som stam.
 

DeletedUser

Guest
Kan väl lägga ut lite stats! Måste säga att jag själv blev förvånad och imponerad på Gnäggs insats i detta krig sen det startade, håller nästan jämna poäng med motståndarna.

Sida 1:
Stammar: Gnägg
Sida 2:
Stammar: NbNp, Rawr!

Timeframe: 17/08/2012 11:07:17till11/09/2012 11:12:48

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 294
Sida 2: 643
Skillnad: 349

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 86
Sida 2: 100
Skillnad: 14

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 2,149,354
Sida 2: 4,228,238
Skillnad: 2,078,884

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 702,386
Sida 2: 714,341
Skillnad: 11,955

chart

Tog endast min stam då det var den som intresserade mig mest, dock är TR ej att förglömma :)!



Som vanligt så kommer du/ni med fell stats, varför tar ni inte med dom som ofrade sig för er, eller snarare sakt dom ni ofrade ått oss
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Som vanligt så kommer du/ni med fell stats, varför tar ni inte med dom som ofrade sig för er, eller snarare sakt dom ni ofrade ått oss

För att dom till 90% saknar kvalité. Tror knappast ni hade haft ett sådant här försprång utan dom. Gillar inte att outa mig på detta viset, men du stället frågan rakt ut, och svaret är självklart så man börjar ju undra vad du vill få ut av frågan. :confused:
 

DeletedUser

Guest
För att dom till 90% saknar kvalité. Tror knappast ni hade haft ett sådant här försprång utan dom. Gillar inte att outa mig på detta viset, men du stället frågan rakt ut, och svaret är självklart så man börjar ju undra vad du vill få ut av frågan. :confused:

ojojoj kastar du skit på dom som stälde upp för er, skilnaden på er och dom är ju att ni har rakt front mot oss och det hade inte dom,
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
ojojoj kastar du skit på dom som stälde upp för er, skilnaden på er och dom är ju att ni har rakt front mot oss och det hade inte dom,

Om man ändå ska ge bort byarna gratis så kan man lika gärna skita i att hoppa in från början enligt mig. Var det mycket snipande på era adelståg i början eller? Tillåt mig skratta.
 

DeletedUser

Guest
Om man ändå ska ge bort byarna gratis så kan man lika gärna skita i att hoppa in från början enligt mig. Var det mycket snipande på era adelståg i början eller? Tillåt mig skratta.

hade dom inte vart på så hade det inte blivit nå krig, lilla gubben
 

DeletedUser

Guest
dempapSWEP

vad i denna text förstår du inte ??

Tog endast min stam då det var den som intresserade mig mest, dock är TR ej att förglömma !


du gör allt för att hacka på andra och för att skapa osämja .. är det ditt kall här i livet ???
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
vad i denna text förstår du inte ??

Tog endast min stam då det var den som intresserade mig mest, dock är TR ej att förglömma !


du gör allt för att hacka på andra och för att skapa osämja .. är det ditt kall här i livet ???

Vem pratar du med? Och TR har jag inte glömt bort, det är inte dom jag syftar på heller.
 

DeletedUser

Guest
vad i denna text förstår du inte ??

Tog endast min stam då det var den som intresserade mig mest, dock är TR ej att förglömma !


du gör allt för att hacka på andra och för att skapa osämja .. är det ditt kall här i livet ???

Nej det är inte mit kall i livet, tycker bara det är roligt att gnägg spelarna skiter totolt i dom som stälde upp för dom,
 

DiV4

Member
Reaktionspoäng
0
EoJ gick på oss vilket var väntat men endast Tottas gör nått , ingen annan.
Vad gör resten ?
 
Topp