Prem stammar?

DeletedUser

Guest
Min stam kommer också starta där i Nordost

Den heter V8SV
Värds 8 stammen vinner
 

DeletedUser

Guest
Lorentz Andersson, hur många ledamöter har ni i ert parti än så länge?

Och vem är partiledaren? I vilken del av Sverige (V8) kommer ni att påbörja kampanjen på?
 

DeletedUser

Guest
Som tidigare sagt så påbörjar vi i Sydväst.
Organisatör för det här projektet är jag.

Vi börjar under morgondagen satt alla blanketer och likande är fixade.
Undersökningar pågår just nu för att få med så många som möjligt från parti kongressen.

:)
 

DeletedUser

Guest
Jasså även du MrRisling tänker prova ännu en värld :)

Får hoppas jag hamnar lite längre bort från dig denna gången är i V7!
Men du är en väldigt trevlig granne så sätt, inte en ända attack än ;) HAHA

_______________
v4--KRIM--Lenoz
v5--TQON--Liii
v7--ATWM--Liii
 

DeletedUser

Guest
Haha konstigt att vi inte kommer ihåg varandra, Vi var ju inte så många :) Men ändå nådde vi riktigt bra poäng tsm. Ska bli riktigt kul att se er utväklas på v8. Tyvär får man ju inte va med utan bara se på ;)

Speed btw på Fredag ? Vi är ett litet gäng som tänkt spela, Vore kul med lite MOTSTÅND ;-)

jag ska vara med där. mina föräldrar är borta så det blir till att vara inloggad 24/3 ;)
 

DeletedUser

Guest
Haha ja då är det bara passa på :) Har du dragit igång på V8 ännu eller ?
 

DeletedUser

Guest
Har hört det av några nu... Nej vi har valt att vänta ett tag. Vi ska försöka välja så vi hamnar så långt bort från er som möjligt hade vi tänkt ;):)
 

DeletedUser

Guest
då får ni börja i en helt annan kontinent då kanske ni har en liten chans att klara er ;)
 

DeletedUser

Guest
Tro mig det gör vi :) Men kommer nu för nära "PANG" då sitter era byar i vår våld!;)
 

DeletedUser

Guest
måste säga att enligt kartan fick ni inte en alltför bra placering ni i .XI. ;)

detta är dock vad jag tycker, ni kanske gillar det. vet man aldrig =)
 

DeletedUser

Guest
sluta tjaffsa om .xi. så mycket, vi är en stam som kommer ha lite roligt på v8. att vi ska äga hela v8 är ingenting jag ens vågar tro eller hoppas på, men kul och bra spel iaf.
 

DeletedUser

Guest
sluta tjaffsa om .xi. så mycket, vi är en stam som kommer ha lite roligt på v8. att vi ska äga hela v8 är ingenting jag ens vågar tro eller hoppas på, men kul och bra spel iaf.

jag tycker mest bara det är kul att diskutera .XI. , känns som en intressant stam, det har jag tyckt sedan den hade en liten smygpremiär @ V6. ville mest bara veta era åsikter om placeringen .

inget bra ämne att diskutera ? ;)
 

DeletedUser

Guest
jo visst jag älskar min stam och vill göra allt för att få den framåt men tror inte många spelare gillar att diskutera stammen lika mycket. dessutom så ska det inte låta som:

blöh kolla på oss, vi ska in och äga allt. bara pinsamt om allt slutar med en stor FAIL stämpel:p

på speedarna finns det ingen bättre, men v8 är ett roligt försök men fortfarande inget mer än ett försök:p
 
Topp