Prem stammar?

kommunistspöket

New Member
Reaktionspoäng
0
ic3 och gänget kommer ju hit!
ingen idé att starta, de kommer ändå att äga alla :(

//fanboi

annars har väl troligen några spelare från det däringa wombat gänget något på G
 

DeletedUser

Guest
NoName ;)

DEn startar nånstans :p Min stam ;)

kanske ändrar namn sen , vi får se.
 

DeletedUser

Guest
Hade varit kul om någon startar upp en stam med moderaterna nu när det finns sossarna med i spelet :)

Det ska bli kul å se hur det kommer att gå för sossarna på Tribalwars.

Spännande detta =)
 

DeletedUser

Guest
Ojoj ser/hör nu att V8 kommer bli en riktig höjdar värld!!

Visst kommer man starta där med sin stam.

Önskar en stor lycka till Ic3princ3,nraxob och abel med stammen .XI. hoppas den håller denna gången längre än vad den gjord i v2! Var en stor sorg när jag fick lämna den stammen. ( Slutade pga det )

Kommer Soet Angel också finnas med ? :)

Mvh L
 

DeletedUser

Guest
tydligen kommer en gammal V.3 stam att starta igen efter att den varit borta i lite över ett år, ska bli roligt att se, startar i NW om jag inte misstar mig
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
oja =D

Premad stam med ledning under moi.

Placering ; unknown :) Namn; säger inte de pga wallin... :D

Men mitt koncept. De mindre kända spelare, de mindre tryck från att prestera och underskattningen på oss står er dyrt.
 

DeletedUser

Guest
Ojoj ser/hör nu att V8 kommer bli en riktig höjdar värld!!

Visst kommer man starta där med sin stam.

Önskar en stor lycka till Ic3princ3,nraxob och abel med stammen .XI. hoppas den håller denna gången längre än vad den gjord i v2! Var en stor sorg när jag fick lämna den stammen. ( Slutade pga det )

Kommer Soet Angel också finnas med ? :)

Mvh L

jag kan berätta att soet tillhör .XI. och kommer att spela där ;)
 

DeletedUser

Guest
Härligt :) Hela Speed gruppen .XI. är samlade! Detta blir nog den mest spännadne Världen!

Förmodar att du också är med dom ? Fråga: Du spelade på v2 också, eller hur ? :)
 

DeletedUser

Guest
Haha konstigt att vi inte kommer ihåg varandra, Vi var ju inte så många :) Men ändå nådde vi riktigt bra poäng tsm. Ska bli riktigt kul att se er utväklas på v8. Tyvär får man ju inte va med utan bara se på ;)

Speed btw på Fredag ? Vi är ett litet gäng som tänkt spela, Vore kul med lite MOTSTÅND ;-)
 

DeletedUser

Guest
Härligt :) Hela Speed gruppen .XI. är samlade! Detta blir nog den mest spännadne Världen!

Förmodar att du också är med dom ? Fråga: Du spelade på v2 också, eller hur ? :)

Jag kan nämna att jag har valt att hedra denna skara med min närvaro också, mest för att jag förmodar att vana speedspelare kan behöva någon som boostar dem med alkohol under all väntan som sker i en vanlig värld :D
AAK slåss på .XI.s sida och vi (tror att det kan vara jag och en eller två till AAKare som är med i gänget) kommer göra det med all avsaknad av grace och finess som vi brukar.
Mer alkohol till speednissarna.

SKÅL!
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
Jag kan nämna att jag har valt att hedra denna skara med min närvaro också, mest för att jag förmodar att vana speedspelare kan behöva någon som boostar dem med alkohol under all väntan som sker i en vanlig värld :D
AAK slåss på .XI.s sida och vi (tror att det kan vara jag och en eller två till AAKare som är med i gänget) kommer göra det med all avsaknad av grace och finess som vi brukar.
Mer alkohol till speednissarna.

SKÅL!

senast jag titade i .XI. lagret så va de ganska tomt med alkohol, behöver en som kan hålla koll där så de e alltid fyllt med alkohol.. har vart nykter länge nu få se hur de blir idag när v8 startar, många som skålar hoppas jag =)
 

DeletedUser

Guest
senast jag titade i .XI. lagret så va de ganska tomt med alkohol, behöver en som kan hålla koll där så de e alltid fyllt med alkohol.. har vart nykter länge nu få se hur de blir idag när v8 startar, många som skålar hoppas jag =)

ni kommer med andra ord att starta idag ?
 

gizzur

Member
Reaktionspoäng
0
Socialdemokraterna tänkte testa detta stam krigandet.
Hitta nya potentiella väljare kanske?

Vi börjar i Syd väst och besvarar alla era frågor om vårt fina parti efter bästa förmåga.

Haha lätt att jag kommer rösta på socialdemokraterna i nästa val :) Ni har min röst de kan jag lova!
Den regeringen som är nu förstör ju bara för oss ungdommar....
Sen så ska dom ju höja tobakslagen 7 miljoner gånger med.... börjar bli riktigt trött på dom.
 
Topp