Prem stammar?

DeletedUser

Guest
äntligen kommer forumet

iaf så kommer jag och några till starta upp
wolf pride, för dom som vil veta mer om oss så är det bara till att kontakta mig.
var vi startar upp är en hemlighet för en del av oss, men det ska bli intressant
hörde att .XI kanske startar jämte oss.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
jag och min vapendragare eleljrk kommer starta upp en stam, mer info kommer senare under kvällen.

Dom som inte fått ett infomail av mig som jag pratat med inann, det är viktigt att ni skriver till mig så ni får reda på den information som ni behöver .
 

DeletedUser

Guest
Ska skapa en stam i sydväst om någon vill ha en stam att vara i-någon intresseerad?:):D
 

DeletedUser

Guest
Jag kommer att anordna en fest där.. Placeringen blir i min trädgård :)
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
äntligen kommer forumet

iaf så kommer jag och några till starta upp
wolf pride, för dom som vil veta mer om oss så är det bara till att kontakta mig.
var vi startar upp är en hemlighet för en del av oss, men det ska bli intressant
hörde att .XI kanske startar jämte oss.:rolleyes:

startar ni jämte oss får ni skylla er själva ;) de flesta stammar i våran närhet kommer att bli markerade som fiender direkt det e oftast vi som tar tag i en stam om vi ska ha en ally/iap (vilket sällan sker) vi brukar samtidigt få en massa förfrågningar oxå men de slänger vi bara ;)
 

DeletedUser

Guest
startar ni jämte oss får ni skylla er själva ;) de flesta stammar i våran närhet kommer att bli markerade som fiender direkt det e oftast vi som tar tag i en stam om vi ska ha en ally/iap (vilket sällan sker) vi brukar samtidigt få en massa förfrågningar oxå men de slänger vi bara ;)

haha , måste påpeka en sak bara . ngn skrev ngnstans att jag var kaxig ang random , men det är ni som har alla förväntningar på er, och ni är lite småkaxiga av er måste jag säga =) , är nyfiken på att se vad ni kommer att åstadkomma, kanske går för långsamt för er ? ;)
 

DeletedUser

Guest
startar ni jämte oss får ni skylla er själva ;) de flesta stammar i våran närhet kommer att bli markerade som fiender direkt det e oftast vi som tar tag i en stam om vi ska ha en ally/iap (vilket sällan sker) vi brukar samtidigt få en massa förfrågningar oxå men de slänger vi bara ;)

haha, vad säger att det inte blir det motsatta?:D
iaf lycka till
 

DeletedUser

Guest
haha , måste påpeka en sak bara . ngn skrev ngnstans att jag var kaxig ang random , men det är ni som har alla förväntningar på er, och ni är lite småkaxiga av er måste jag säga =) , är nyfiken på att se vad ni kommer att åstadkomma, kanske går för långsamt för er ? ;)

Dom sa också att dom spelat på denna speed förut, så dom vet nog hur/vad dom ska göra.
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
okejrå ^^ missade den biten ;(

men är i vilket fall sugen på att se hur det går för dom =)

vi har de flesta i stammen kört med dessa inställningarna så vi vet hur vi ska lira, vi tänker inte att vi ska ha en bra start utan vi tänker mer långsiktigt ;) just nu e stammen så gott som full så inga fler ansökningar kommer att behandlas..
 

DeletedUser

Guest
Kommer det komma några redan kända stammar till v8 är ju den stora frågan? Just nu verkar det vara torrt på det, tyvärr.
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
de e knappt någon ny värld som har några "kända stammar" v7 finns ju NiC men nu e de ny generation som gäller =) nya spelare nya stammar
 

DeletedUser

Guest
det kommer säkert inga kända stammar men vad jag har hört kommer det många kända spelare dit
 

DeletedUser

Guest
Jag har en fråga. Spelar ni värd 8 nu.
I så fall. Varför kommer inte jag in den
 

DeletedUser

Guest
Jag har en fråga. Spelar ni värd 8 nu.
I så fall. Varför kommer inte jag in den

alltså läs tråden du ställde samma fråga i sisst.

den kommer att komma ut imorron någon gång. det är ingen som spelar nu och du kan inte spela där nu
 
Topp