Prem stammar?

DeletedUser

Guest
Någon som vet några premade stammar och vart dom kommer lägga sig?
 

DeletedUser

Guest
Jodå, det finns en del. Hemligt vilka de är och var de startar dock :)
 

DeletedUser

Guest
Håll er till ämnet (alltså om det är några planerade stammar och vart dom i så fall kommer börja).
Mvh, Twilight
 

DeletedUser

Guest
Äntligen en riktigt nice värld :D

Kommer vara där, osedd som en liten..... hmmm... :)
 

DeletedUser

Guest
okej, bara för twille mobbade mig nyss så ska jag köra On-T , bara för att han inte ska få varna mig (H)

Ja, det finns en hel del premstammar, vet dock inte vart alla kommer starta.

men Unstop & co kommer iaf att starta i sydost(K55) , det är vad som är planerat iaf. Utöver det vet jag att nordost(K45) kommer få besök, minns inte namnet på stammen, men det är fina pojkar där =)
Nordväst(K44) är även det uppbokat, fina pojkar där också, inte hört spec mkt om sydväst bara(K54) .

ngt som finns där ? =)
 

DeletedUser

Guest
ja då det finns nog en del prem stammar.!

Ps gammelsmurf ändra sig, aik ? ? näee ;)
 

DeletedUser

Guest
Stamar

Jag o en kompis har skapat en premade o söker medlemar dock skriver jag inte var vi ska börja till alla :p
 

DeletedUser

Guest
Socialdemokraterna tänkte testa detta stam krigandet.
Hitta nya potentiella väljare kanske?

Vi börjar i Syd väst och besvarar alla era frågor om vårt fina parti efter bästa förmåga.
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
.XI. kommer jag, nraxob och abel att starta upp, vart vi startar blir en överraskning för er ;) .XI. e en köttar stam som sagt som kommer från speeden, de flesta medlemmar i .XI. e speed spelare, tror att vi har en stor chans att bli en toprankad stam då vi redan har kört med dessa inställningarna innan och vet hur vi ska köra nu ;)

lycka till alla våra nya grannar =)
 

DeletedUser

Guest
speed?

låter trevligt.
Jag och Pär Nuder kanske ska prova det också.
 

DeletedUser

Guest
Nej nu måste jag fara.
Vi har parti sammanträde kl. 19 men jag återkommer senare under kvällen.
Blivande väljare.
 

DeletedUser

Guest
HAHHAHAHAHAHAHAHHAHA fan va jag flabbade där, MUF och sossarna ? :D haha Creds till er som kom på den där idéen! :) Härligt!
 

DeletedUser

Guest
okej, bara för twille mobbade mig nyss så ska jag köra On-T , bara för att han inte ska få varna mig (H)

Ja, det finns en hel del premstammar, vet dock inte vart alla kommer starta.

men Unstop & co kommer iaf att starta i sydost(K55) , det är vad som är planerat iaf. Utöver det vet jag att nordost(K45) kommer få besök, minns inte namnet på stammen, men det är fina pojkar där =)
Nordväst(K44) är även det uppbokat, fina pojkar där också, inte hört spec mkt om sydväst bara(K54) .

ngt som finns där ? =)



Tror att jag hört om minst en stam som verkar bli hyfsat farliga i Sydväst. Dock vet jag inte vad dem heter eller om ryktet är sant ;)
 
Topp