Omröstning

  • Trådstartare =BS=DrunkenPolitician
  • Start datum

Solace vs CCCP?


  • Totalt antal röstare
    79
  • Enkät stängd .
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ajdå, synd att jag inte visste det tidigare så jag kunde bjudit in honom eller assisterat med honom då jag är hans närmaste granne, nu har man istället ställt till det för honom även om UrbanT är de som är värst på honom men att stå utan stam mitt i ingenstans utan att söka sig till en stam är självmord.

Sorry för OT.
 

@rd@

Member
Reaktionspoäng
1
Ajdå, synd att jag inte visste det tidigare så jag kunde bjudit in honom eller assisterat med honom då jag är hans närmaste granne, nu har man istället ställt till det för honom även om UrbanT är de som är värst på honom men att stå utan stam mitt i ingenstans utan att söka sig till en stam är självmord.

Sorry för OT.


Han är redan inbjuden till den stam han hör till :)
 

DeletedUser

Guest
Hur som helst så är denna omröstning mellan de 2 överlägset bästa stammarna i min mening.

CCCP är ungefär samma gäng som NwP och jag saknar den tiden alltså! F*n vad roligt vi hade då alltså. Dessa två stammar är bäst på att kriga och bäst på att ha kul.

De är mina idoler :)
 

DeletedUser

Guest
Vi får ta och dra ihop alla NwP gubbar och starta på någon .net värld eller något i framtiden då ;) Visa att vi kan smiska engelsmän med, höhö! :D
 

DeletedUser

Guest
Jupp. Om ni kan vill säga :cool: (Antagligen kommer det att sluta med att jag springer gråtande som en liten flicka ^^)

Solace är bättre än CCCP, enligt mig.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ett ORd CCCP are the Power. Solace are to friendly in my mention.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp