Omröstning

  • Trådstartare =BS=DrunkenPolitician
  • Start datum

Solace vs CCCP?


  • Totalt antal röstare
    79
  • Enkät stängd .
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Vart får du KWN ifrån? CCCP är INTE KwN, CCCP är INTE heller NwP.

Förövrigt var det _3 _ stammar emot NwP, ta reda på fakta.

jag har själv hört cccp medlemmar säga det så ta själv reda på din fakta.

tror säkert nwp fick hjälp av någon stam annars är dom ju noobs om dom inte hade något diplomati...
 

DeletedUser

Guest
jag har själv hört cccp medlemmar säga det så ta själv reda på din fakta.

tror säkert nwp fick hjälp av någon stam annars är dom ju noobs om dom inte hade något diplomati...

Du "tror nwp fick hjälp", va? Du vet att jag var med i NwP väll? I guess not.
 

DeletedUser

Guest
Du "tror nwp fick hjälp", va? Du vet att jag var med i NwP väll? I guess not.


Som sagt sa jag "tror" eftersom jag inte varit med i nwp, man brukar ju ha allians med någon stam och då brukar man hjälpa varann men nwp kanske körde sitt egna race, df blev det som det blev väl.

ps. sitter inte och kollar vilka stammar du varit i, kan tänka mig att du var i nwp dock...
 

DeletedUser

Guest
Batzter.. knip näbb med dina inkompetenta gissningar och teorier. Du har inte en clue... och då ska man inte yttra sig.

On topic: Inte minsta intressant. Av vilken anledning får folk som Batzter gissa sig till.
 

DeletedUser

Guest
Batzer.. knip näbb med dina inkompetenta gissningar och teorier. Du har inte en clue... och då ska man inte yttra sig.

On topic: Inte minsta intressant. Av vilken anledning får folk som Batzer gissa sig till.



gäller trådarna bara dom som sitter framför tw hela 20 h + eller? har inte sett det, rätt så självklart man tror det e kwn då medlemmar skrivit att dom flesta är från kwn? kanske någon som ville luras bara då,

ps. skaffa en hund.
 

DeletedUser

Guest
är inte cccp kwn? har också hört det men det kanske bara är dom datanördarna i cccp som har lust och luras, känns lite mesigt att sitta och spela tw när man är över 18 år, get a life.
 

DeletedUser

Guest
gäller trådarna bara dom som sitter framför tw hela 20 h + eller? har inte sett det, rätt så självklart man tror det e kwn då medlemmar skrivit att dom flesta är från kwn? kanske någon som ville luras bara då,

ps. skaffa en hund.

Såklart inte dock kan du sluta spekulera när folk SÄGER TILL DIG att det INTE STÄMMER.

är inte cccp kwn? har också hört det men det kanske bara är dom datanördarna i cccp som har lust och luras, känns lite mesigt att sitta och spela tw när man är över 18 år, get a life.

Nej CCCP är inte KWN, ser du något nick där som är med i KWN eller? Kolla in A.I.E istället, dom har ett par :)

Sen vad fan spelar det för roll hur gammal man är när man lirar tw? Snarare du som skaffa dig ett liv som sitter och säger att alla som är över 18 och spelar ska skaffa sig ett liv, suck snorunge..
 

@rd@

Member
Reaktionspoäng
1
För att komma tillbaks, OnTopic, så hyser jag stort respekt för Solace och dess medlemmar.
Men måste också nämna att stamen DöD har skött sig otroligt bra.

Dessa kommer också att ha , en ledande roll i v3
 

DeletedUser

Guest
kommer säkert komma någon mer stam som kommer komma bra till ungefär som sk i värld 2
 

DeletedUser

Guest
ja licka dant att folk kommer sluta spela TW kommer även folk börja spela TW.


(förlåt att vara lite off topic. Men jag tycker det som hände i förra sidan inte är inte bra för någon spelare i TW men jag tycker denna diskutionen är bra så jag vill ha den kvar)

Men tror även att Solace kommer vinna om det blir krig.
 

DeletedUser

Guest
22/22 nu.. Gillar att Mannel inte är som de flesta! Röstar på motståndaren. Kan iofs ge en bild hur det står till med trupperna hos dem.. Hmm...
 

DeletedUser

Guest
shit solace skulle äga cccp så hårt, har hört att alla i solace måste spela tw minst 20h om dagen :O
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
är inte cccp kwn? har också hört det men det kanske bara är dom datanördarna i cccp som har lust och luras, känns lite mesigt att sitta och spela tw när man är över 18 år, get a life.

Vi som är över 18 har ju ett liv, själv har man ju sambo, barn, utbildad lärare, jobb... Skillnad på dem som lägger all sin tid på TW som inte ens gjort klart skolan.

Luxaxix sa:
22/22 nu.. Gillar att Mannel inte är som de flesta! Röstar på motståndaren. Kan iofs ge en bild hur det står till med trupperna hos dem.. Hmm...

Trupper? Vad är det? Säkert nått överskattat :).

Omröstningen i sig var intressant, Solace är tighta och känner varandra i IRL (de flesta), vilket innebär att den som inte hjälper får bjuda resten på krogrundor. CCCP är random folk som knappt kan stava och som följer mig av alla dårar, vilket garanterat kommer leda till innbördeskrig och splittring. Men, om vi inte anfaller Solace så anfaller dem inte oss enligt deras poster i tråden. Så kanske klarar vi oss ett tag till. Om nu inte Folket, [TL] eller någon annan uberstam bestämmer sig för att anfalla oss....
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vi som är över 18 har ju ett liv, själv har man ju sambo, barn, utbildad lärare, jobb... Skillnad på dem som lägger all sin tid på TW som inte ens gjort klart skolan.



Trupper? Vad är det? Säkert nått överskattat :).

Omröstningen i sig var intressant, Solace är tighta och känner varandra i IRL (de flesta), vilket innebär att den som inte hjälper får bjuda resten på krogrundor. CCCP är random folk som knappt kan stava och som följer mig av alla dårar, vilket garanterat kommer leda till innbördeskrig och splittring. Men, om vi inte anfaller Solace så anfaller dem inte oss enligt deras poster i tråden. Så kanske klarar vi oss ett tag till. Om nu inte Folket, [TL] eller någon annan uberstam bestämmer sig för att anfalla oss....

Haha snacka om uppvigling och utmaning/uppmaning :D
 

DeletedUser

Guest
Vi som är över 18 har ju ett liv, själv har man ju sambo, barn, utbildad lärare, jobb... Skillnad på dem som lägger all sin tid på TW som inte ens gjort klart skolan.

Sant, vi har ett liv utanför TW, men många av oss har tillgång till nätet även på jobbet, plus att vi har sambos som också spelar eller (om dom inte har intressset) accepterar att vi lägger en hel del tid här.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp