Omröstning

  • Trådstartare =BS=DrunkenPolitician
  • Start datum

Solace vs CCCP?


  • Totalt antal röstare
    79
  • Enkät stängd .
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
han menar nog bästa stam tror jag :p
Grabben lägg till top 10 så det blir mer krig
 

DeletedUser

Guest
det är väl fler personer i solace?


då borde det räknas i procent:D
 

DeletedUser

Guest
menade denna omröstning som ett hypotetiskt scenario om solace och cccp skulle hamna i krig just..nu :p
 

DeletedUser

Guest
CCCP helt klart, sure Solace är en bra stam men CCCP ÄR en krigsmaskin.
 

DeletedUser

Guest
på grund av att CCCP är en krigsmaskin och så mycket i krig just nu så kommer dom inte klara sig.

Men om de ger upp lite krig så då kan det bli jämnt men tror CCCP går förfort fram.
 

DeletedUser

Guest
Tror inte CCCP skulle ha en chans, tyvärr. Solace är en ruskigt bra stam.
 

DeletedUser

Guest
cccp lätt! förresten cccp ni borde gå in på den engelska versionen och äga där med:p
 

DeletedUser

Guest
cccp lätt! förresten cccp ni borde gå in på den engelska versionen och äga där med:p

NwP försökte få folk att starta på .net, blev inte så lyckat bara drygt 8 spelare startade där och sedan så dog det ut sakta men säkert, tyvärr.
 

DeletedUser

Guest
kul att se att intresset redan är stort. om vi säger så här: Solace röstar inte i denna fråga, men varken CCCP eller Solace går förlorande ur denna värld. det är andra stammar som blivit assimilerade som gör det. Fast det kommer dom veta då dom redan försvunnit ut ur spelet sedan länge. :)

*Fast vi i Solace är ju en fredlig stam som lixom flyter på moln och vill ingen illa, förutom då någon slår eller spanar oss. Då radas attackstacken upp*

-enjoy the game
 

DeletedUser

Guest
CCCP har MASSOR ifrån NwP därför jag nämnade NwP's reroll på .net. Sluta snacka i nattmössan grabben..



mm men stammen nwp var inte precis likabra bra som kwn vilket man märkte då dom låg 3a och sen hamna 32a efter ett krig med dom....
 

DeletedUser

Guest
mm men stammen nwp var inte precis likabra bra som kwn vilket man märkte då dom låg 3a och sen hamna 32a efter ett krig med dom....

Vart får du KWN ifrån? CCCP är INTE KwN, CCCP är INTE heller NwP.

Förövrigt var det _3 _ stammar emot NwP, ta reda på fakta.
 

DeletedUser

Guest
CCCP har MASSOR ifrån NwP därför jag nämnade NwP's reroll på .net. Sluta snacka i nattmössan grabben..


jo men hela stammen är väl inte från nwp precis? såg ju hur det gick för nwp på värld 2...

sry för detta mejlet då något fucka såg jag inte såg andra sidan på denna topicen.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp