Olika Stammar.

Reaktionspoäng
0
Japp. Kort men intensiv. Kommer inte att kasta gula kort på allt och alla men i min funktion ligger att vara forumbitch när jag anser det befogat och nu har vi ett nytt rent forum så låt oss hålla det så, åtminstone någorlunda. ;)

Hård, rättvis men inte övernitisk är min utgångspunkt, hoppas jag får hjälp att hålla den linjen av er.:)

Nog off topic från mig själv.

*delar ut ett gult kort* :cool:

En väldigt kort smekmånad i sådana fall! ;)

Tycker man bör börja så snart som möjligt då det helt enkelt ger dig en förstart mot resten, även om du går efter trupper eller poäng. Ju snabbare du börjar desto snabbare kan du börja växa! :)

Mjaa, jo visst att man kanske har ett försprång med tiden men sen gäller det ju att förvalta resurserna på bästa sätt också. gör man inte det på rätt sätt så spelar det nog ingen roll ifall du börjar 1 eller 5 timmar innan, you've gotta play smart, måste spela utefter din omgivning.
 

DeletedUser

Guest
Har mina misstankar om vilka stammar som kommer hamna i topp så småningom, karma ligger bra till känns det som ;)
 

DeletedUser

Guest
Karma med min lilla favorit wallin lär onekligen plocka första platsen till slut och wallin kommer liga etta med hästländger :rolleyes:
 
Topp