Olika Stammar.

acidclown

Member
Reaktionspoäng
0
vad tror ni om rank 2 stammen..


"Tjooo :p hej!


joina!!
vi ligger redan 2:a i rank av alla stammar!!!
~SM~
vi kommer defenetift vara
hjälp samma med assistanser



var aktiv minst 3/7 dagar i vekan..."
 

DeletedUser

Guest
vad tror ni om rank 2 stammen..


"Tjooo :p hej!


joina!!
vi ligger redan 2:a i rank av alla stammar!!!
~SM~
vi kommer defenetift vara
hjälp samma med assistanser



var aktiv minst 3/7 dagar i vekan..."

haha att ligga 2a så här tidigt är inte någonting man ska vara stolt över xD

men att man ska behöva vara så aktiv :eek:
 
Reaktionspoäng
0
vad tror ni om rank 2 stammen..


"Tjooo :p hej!


joina!!
vi ligger redan 2:a i rank av alla stammar!!!
~SM~
vi kommer defenetift vara
hjälp samma med assistanser



var aktiv minst 3/7 dagar i vekan..."

Dom ställer ju alldeles för höga krav på deras medlemmar.. satan va synd jag tycker om dem.. Skålar för dem! :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
det där aktivitetskravet känns tufft.
jag har ju inte ens ett acc på v9 än ;)
 

DeletedUser

Guest
hehe

att så många skillade personer startar så tidigt förstår jag ej:p

genom att vänta några dagar så kan de du tänkt spela med och du enklare hamna tätt intill varandra och du slipper alla noobs som anfaller hejvilt och inte förstår hur man gör, du slipper också de flesta poängjägarna och kan starta upp i lugn och ro för att växa dig starkare på din del av världen:p

lycka till allihop

värld 4: db
värld 8: hq

värld 3,5,7, slutat.
 

DeletedUser

Guest
att så många skillade personer startar så tidigt förstår jag ej:p

genom att vänta några dagar så kan de du tänkt spela med och du enklare hamna tätt intill varandra och du slipper alla noobs som anfaller hejvilt och inte förstår hur man gör, du slipper också de flesta poängjägarna och kan starta upp i lugn och ro för att växa dig starkare på din del av världen:p

lycka till allihop

värld 4: db
värld 8: hq

värld 3,5,7, slutat.

spridningen på stammen blir ju dock större ju längre man väntar, det blir ju kortare mellanrum mellan spelarna ju snabbare du går in .
 
Reaktionspoäng
0
att så många skillade personer startar så tidigt förstår jag ej:p

genom att vänta några dagar så kan de du tänkt spela med och du enklare hamna tätt intill varandra och du slipper alla noobs som anfaller hejvilt och inte förstår hur man gör, du slipper också de flesta poängjägarna och kan starta upp i lugn och ro för att växa dig starkare på din del av världen:p

lycka till allihop

värld 4: db
värld 8: hq

värld 3,5,7, slutat.

Tätt intill varandra kan man ju även hamna om alla går med världen ett visst klockslag, ganska tidigt in på världen.
 

DeletedUser

Guest
genom att vänta några dagar så kan de du tänkt spela med och du enklare hamna tätt intill varandra och du slipper alla noobs som anfaller hejvilt och inte förstår hur man gör, du slipper också de flesta poängjägarna och kan starta upp i lugn och ro för att växa dig starkare på din del av världen:p


att få noobs på sig som anfaller är väl det roligaste och skönast för obn? och tacka gudar för poängjägare :) enkla byar.. mer off trupper.. mer slakt mot dom riktiga spelarna ;)

så jag förstår inte vad du menar..
 

DeletedUser

Guest

Din stam e bäst och du spelar på V9. Bra då vet vi det men:

Vad heter din stam?
Varför är den bäst?

Frågor som skulle ta ditt inlägg från spam till seriöst.

Ber om allmän uppryckning. Tryck förhandsgranska, läs vad ni skrivit och låtsas att ni är någon annan. Fattar ni då inte vad det står eller blir irriterade över hur dumt det låter så har ni antagligen alldeles rätt. Från och med imorgon kommer jag att sätta mig in i varningssystemet och då är smekmånaden över.

//Humble
 

Ljuffe

New Member
Reaktionspoäng
0
En väldigt kort smekmånad i sådana fall! ;)

Tycker man bör börja så snart som möjligt då det helt enkelt ger dig en förstart mot resten, även om du går efter trupper eller poäng. Ju snabbare du börjar desto snabbare kan du börja växa! :)
 

DeletedUser

Guest
Japp. Kort men intensiv. Kommer inte att kasta gula kort på allt och alla men i min funktion ligger att vara forumbitch när jag anser det befogat och nu har vi ett nytt rent forum så låt oss hålla det så, åtminstone någorlunda. ;)

Hård, rättvis men inte övernitisk är min utgångspunkt, hoppas jag får hjälp att hålla den linjen av er.:)

Nog off topic från mig själv.
 
Topp