Olika Stammar.

DeletedUser

Guest
Ta inte illa upp men vad förväntar du dej, du har 406,303p på v5.. inte direkt någon super merit..

Kanske för att jag aldrig har fått vara med i en topp 3 stam ?
Sedan är det väl också så att man inte blir lika "poppis" som vissa andra.
Tycker att man borde ge vissa någon chans till att visa upp sig :)
Dock så kommer det aldrig att hända mig :(
 
Reaktionspoäng
0
Kanske för att jag aldrig har fått vara med i en topp 3 stam ?
Sedan är det väl också så att man inte blir lika "poppis" som vissa andra.
Tycker att man borde ge vissa någon chans till att visa upp sig :)
Dock så kommer det aldrig att hända mig :(

Ta't lugnt, din chans kommer.. Kanske till och med kommer nu i v9. Vem vet. :)
 

don7661

Member
Reaktionspoäng
0
Hej jag kommer att starta en stam i v9 den stammen kommer ta in bara 30-35 spelare, men ni måste va 18 år för att koma in i stammen, för den stammen kommer va seriös dom som vill joina min stam får skriva till mig, men ni måste ha över 500.000 p i nån anat värd ! ( läget inte ut namnen på den stamen ja kommer starta ) mer info får ni kontakta mig



Mhv: don7661 :)
 

DeletedUser

Guest
Finns en reklamkanal för den som söker stam / söker medlemmar. [Stammar och medlemmar V9] heter den. Rena "vill ni vara med eller får jag vara med"-frågor kanske gör sig bättre där?

Tror att trådskaparens intentioner inte var att starta ett konkurrerande medlemsforum..? Rätta mig om jag har fel.

//Humble
 

acidclown

Member
Reaktionspoäng
0
vem bryr sig om poäng.. trupper dödar inte poäng... kolla mig i v5.. jag har 5 spelare på mig och dom har tagit hmm 1 by av mig.. ob ob ob.. fast jag tror att set kommer att starta i v9...

aah, trupper dödar inte poäng.. menar du inte tvärt om?

stora spelare brukar innebära skillade spelare.
 
Reaktionspoäng
0
Finns en reklamkanal för den som söker stam / söker medlemmar. [Stammar och medlemmar V9] heter den. Rena "vill ni vara med eller får jag vara med"-frågor kanske gör sig bättre där?

Tror att trådskaparens intentioner inte var att starta ett konkurrerande medlemsforum..? Rätta mig om jag har fel.

//Humble

Gött att se att du redan är igång Humble. :)

men back to topic.. var ju ganska många premade stammar tydligen, som man kan se på top 10 :)
 

DeletedUser

Guest
haha den ledande stammen har ju 49 medlemmar redan ju xD

medans den som ligger 2a har 17, inte så konstigt att dom leder då ^^
 

DeletedUser

Guest
oj dom bara ökar i medlemmar i VFB om en kvart lär dom ju vara uppe i 80 medlemmar om dom fortsätter såhär :p
 

DeletedUser

Guest
VFB har nog redan planer för akademi =)

VFBs profil v9 sa:
(¯`*•.¸,¤°´'`°¤,¸.•*´¯)
¸,¤°´'`°•.¸O¸.•°´'`°¤,¸

Moderstam:
VFB
.•.
*´'`°¤¸¸.•'´O`'•.¸¸¤°´'`*
(_¸.•*´'`°¤¸'¸¤°´'`*•.¸_)
 
Topp