Olika Stammar.

DeletedUser

Guest
Är lite intresserad av vilka stammar och spelare som tänker starta!

Skriv gärna ett kort inlägg om dina planer :)

____________

Lenoz / Liii

V5-Liii-Slutar
V8-Liii
 

DeletedUser

Guest
1. Finns redan en sån här tråd.

2. Varför ska alla premade stammar skriva ner sina planer här? :p
 

DeletedUser

Guest
Sprit! har tänkt äta Chilinötter och däcka i badrummet :)
 

DeletedUser

Guest
1. Min stam kommer att heta "dem offensiva" !!

2. Vi har som plan att attackera skonigslöst med spjutmän !!

Buga undersåtar !

;)
 

DeletedUser

Guest
Alla blivande ledare för topp stammar kan kontakta mig så att jag vet vart jag skall starta för att joina.
 

DeletedUser

Guest
1. Min stam kommer att heta "dem offensiva" !!

2. Vi har som plan att attackera skonigslöst med spjutmän !!

Buga undersåtar !

;)

Jag skulle ändra till "de offensiva" i så fall, för att du kommer att tappa medlemmar om ditt stamnamn saknar betydelse. No hard feelings, bara ett tips.
 

DeletedUser

Guest
Jag kommer själv att starta en stam, den kommer heta "Frågetecken" och jag tänker vara i nordost. Tveka inte att joina mig.
 

DeletedUser

Guest
MMV is coming up...

MMV kommer kanske att börja spela på värld 9. Vi har en helt annorlunda strategi än att ta de kartdelar vi vill ha. Exempelvis är det mot reglerna att anfalla röda byar hos oss. Vi ser fram emot givande allianser...;)
 

DeletedUser

Guest
Jag kommer spela.
Men inte göra nån stam.
KOmmer joina en istället =)
 

DeletedUser

Guest
MMV kommer kanske att börja spela på värld 9. Vi har en helt annorlunda strategi än att ta de kartdelar vi vill ha. Exempelvis är det mot reglerna att anfalla röda byar hos oss. Vi ser fram emot givande allianser...;)

Menar du att man måsta måla om byarna innnan man anfaller de? Det låter för jobbigt.
 

DeletedUser

Guest
Du kanske borde leta istället för att låta stammarna leta efter dig? Det är inte så ofta stammarna letar efter dig, om det inte är en massrekryteringsstam. :)

Jag har kontaktat dem stammarna med bra spelare som JAG vet ska skapas.
Men ingen av dem vill svara på mina brev :(
 

DeletedUser

Guest
Ta inte illa upp men vad förväntar du dej, du har 406,303p på v5.. inte direkt någon super merit..

vem bryr sig om poäng.. trupper dödar inte poäng... kolla mig i v5.. jag har 5 spelare på mig och dom har tagit hmm 1 by av mig.. ob ob ob.. fast jag tror att set kommer att starta i v9...
 
Topp