OG vs TG/~P~/-=V=-/flyktingar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Äntligen ett vettigt inlägg från din sida med..:D
Då förstår jag bättre din synpunkt.
Jag vet inte heller vilka som är flyktingar o känner ej till några flyktingar då folk blev kickade som jag skrev och
jag var borta från spelet några dagar.

Bra början kan svara på slutet, Jag jobbade och slet med den stammen mycket både dag och natt.
var kö åt 6 st i början, skötte diplomatin, rekryteringar och det mesta där.
Blev jäkligt jobbigt många gånger och var nära att sluta kanske 10 gånger av den anledningen.

Sen går datorn sönder och jag loggar in så är det bara jag kvar i stammen, det var liksom droppen som fick bägaren att rinna över.
Så då bestämde jag mig för att sluta.

Så var inte av feghet, men lätt hänt man kan tro fel, Vet mycket väl att en del inte klarar av motgångar.
Men jag hade motgångar i 1 månad eller nåt, så länge världen funnits så gav inte upp så lätt.
Hade inget ett göra med att O-G förklarade krig, jag slutade innan jag ens fick veta det, såg det på forum sen.

Men aja döm ej för lätt men lätt att göra ibland.
 

DeletedUser

Guest
många hakar upp sig på ordet flyktingar.

Vi hade en krigsförklaring klar som skulle gå ut 0200 den aktuella natten. Några timmar tidigare såg vi att stammen TG tappade alla medlemmar utan en.

Vi såg vidare att några plockades upp av patrioterna.

Vår krigsförklaring som från början gällde vikingarna och TG inkluderade då även patrioterna, men då krigsförklaringen fanns det fortfarande 17 spelare som var stamlösa efter att ha varit kickade från TG.

Vi hade inga planer på att låta dom komma undan kriget utan vill ville inkludera även dom.

Jag kunde vallt "stamlösa fd TG spelare" men valde att använda ordet flykting då det är en markering emot andra stammar som funderar på att ta in dom att vi ligger i krig mot dom. Det har inget att göra med att vi tror att de smiter undan kriget, men som någon nämnde , alla var inte välkomna till patrioterna.
 

DeletedUser

Guest
Ok då förstår jag ditt ordval. Det är lugnt.

Mr Black kanske är lite partisk med då han känner Jasmin och nu blir TG ingen jobbig bromskloss för O-G när det blev som det blev utan bara bra byar att plocka för dom. Var ju synd det blev som det blev men skit samma o spela på nu. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ok då förstår jag ditt ordval. Det är lugnt.

Mr Black kanske är lite partisk med då han känner Jasmin och nu blir TG ingen jobbig bromskloss för O-G när det blev som det blev utan bara bra byar att plocka för dom. Var ju synd det blev som det blev men skit samma o spela på nu. :cool:

Jag är verkligen inte partiskt för CbC iaf, det kan ni mycket väl fråga herr Klas om då han vet vad jag anser om stammar han skapar ;)

Sedan har jag väl inte mer att klaga på direkt angående något av Lord eller Vätters inlägg. Tackar för mig i den här diskussionen. Kämpa på!
 

DeletedUser

Guest
Äntligen ett vettigt inlägg från din sida med..:D
Då förstår jag bättre din synpunkt.
Jag vet inte heller vilka som är flyktingar o känner ej till några flyktingar då folk blev kickade som jag skrev och
jag var borta från spelet några dagar.

Bra början kan svara på slutet, Jag jobbade och slet med den stammen mycket både dag och natt.
var kö åt 6 st i början, skötte diplomatin, rekryteringar och det mesta där.
Blev jäkligt jobbigt många gånger och var nära att sluta kanske 10 gånger av den anledningen.

Sen går datorn sönder och jag loggar in så är det bara jag kvar i stammen, det var liksom droppen som fick bägaren att rinna över.
Så då bestämde jag mig för att sluta.

Så var inte av feghet, men lätt hänt man kan tro fel, Vet mycket väl att en del inte klarar av motgångar.
Men jag hade motgångar i 1 månad eller nåt, så länge världen funnits så gav inte upp så lätt.
Hade inget ett göra med att O-G förklarade krig, jag slutade innan jag ens fick veta det, såg det på forum sen.

Men aja döm ej för lätt men lätt att göra ibland.


Där ser man, Det var anledningen till att jag tyckte att LordDarkstorn var ett utmärkt ledare, Inte för han har skrivit här utan vad han har berättat för mig, Synd bara att hans dator dog att vi inte kunde införa ett akut plan för att stammen skulle inte upplösas så snabbt och förhindrat stammedlemmen som satt i ledningen Skämma ut sig själv! Hänt är hänt och det Blev TG's Undergång xD Men Snabbt dök ju Patrioterna Upp och Vi visar vad vi kan göra!
 

DeletedUser

Guest
så .. 48 timmar in i "kriget"

Side 1:
Tribes: O-G
Side 2:
Tribes: ~P~, -=V=-
Players: LordDarkstorn, DuraLex, oratrio, majuttii, St George

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 25
Sida 2: 2
Skillnad: 23

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 164,911
Sida 2: 15,100
Skillnad: 149,811

chart
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att O-Gs stora fiender på denna världen plötsligt blev lite sämre då de tyckte att detta var ett bra läge att börja lira på en värld till.

Men lycka till alla presidenter.
 
Reaktionspoäng
0
Ryktas att O-Gs stora fiender på denna världen plötsligt blev lite sämre då de tyckte att detta var ett bra läge att börja lira på en värld till.

Men lycka till alla presidenter.

well thank you kind sir.

Måste säga det händer mycket om man åker iväg någon dag.. Mycket pajkastning, TG splittras så fort en krigsförklaring kommer.. V har inget med några planer att göra även fast LordDarkstorn säger att det vi skrev ut på externa stämde i planeringen.

R&I<3 att du är så aktiv på forumet fast du inte spelar här ;) livar upp det hela!
 

DeletedUser

Guest
R&I<3 att du är så aktiv på forumet fast du inte spelar här ;) livar upp det hela!

Och eventuella antydningar till att jag fortfarande spelar här slår jag ner på direkt ;) Vill inte skapa falska förhoppningar! Och sen vet man aldrig ifall du är ironisk eller glad :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Allt jag skrivit här i forum är sant. Jag är ej med i "krig" då jag slutat så borde ej vara med i statistiken.
Mina 11 byar var helt tomma och nu tagits många av dom.
Detta är inget riktigt krig utan en överkörning då TG splittrades.
Tror nog en del patrioter eller vad dom heter tillsammans med vikingarna kan göra en bättre fight.
 
Senast redigerad av en moderator:
Reaktionspoäng
0
Och eventuella antydningar till att jag fortfarande spelar här slår jag ner på direkt ;) Vill inte skapa falska förhoppningar! Och sen vet man aldrig ifall du är ironisk eller glad :sneaky:

Jag gillar dig, vi har ju spelat ihop även fast du inte riktigt har haft rätt om vem jag är ännu =)

Jag tycker oxå krigsförklaringar är lite mycket - jag ser dessa "krig" som expanderingar. Nu ska vi ta bort våra hot i TG - vilket vi gör - sen kommer dem som "gör ett bättre jobb" (Dem har inte oss på sig ännu) ska få smaka sitt.. (vikingarna)
 

DeletedUser

Guest
well thank you kind sir.

Måste säga det händer mycket om man åker iväg någon dag.. Mycket pajkastning, TG splittras så fort en krigsförklaring kommer.. V har inget med några planer att göra även fast LordDarkstorn säger att det vi skrev ut på externa stämde i planeringen.

R&I<3 att du är så aktiv på forumet fast du inte spelar här ;) livar upp det hela!

Du bör nog fråga eran diplomat innan du kommer själv med smutskastning mot TG, ser du själv vad du skriver? Om du kollar första inlägget i denna tråd så ser du att Krigsförklaringen kom 2h efter TG splittrades, Och Du skriver här att TG splittras så fort en krigsförklaring kommer? Kan du förklara vad du menar eller har ni två olika dialoger så att ni kommer med två olika orsaker till hur kriget började? O_O

Aja, det här kändes lite personangrepp men ville få ut det, Ber om ursäkt annars!
 

DeletedUser

Guest
Du bör nog fråga eran diplomat innan du kommer själv med smutskastning mot TG, ser du själv vad du skriver? Om du kollar första inlägget i denna tråd så ser du att Krigsförklaringen kom 2h efter TG splittrades, Och Du skriver här att TG splittras så fort en krigsförklaring kommer? Kan du förklara vad du menar eller har ni två olika dialoger så att ni kommer med två olika orsaker till hur kriget började? O_O

Aja, det här kändes lite personangrepp men ville få ut det, Ber om ursäkt annars!

Ska jag tolka det som att ni gjorde i byxorna bara av vetskapen att yxorna skulle vandra i natten.

(syftar på ryktestråden då vi meddelade att vi satt i krigsmöte)...
 

DeletedUser

Guest
Vi hade röstning om krig och det blev 11-11. Vi kände oss trygga i våra kluster länge, men ni kröp er allt närmare, men kan ju vara en kombination av dessa 2 ni nämner.
Jag var inte där så kan inte säga exakt men hur det nu än var så var det ju bara 1 person som var feg och det var duralex, det var han som kickade alla utan någons vetskap. Dom andra i stammen var ej fega då ju.

Kanske läste han på forum o sen kickade alla? Var ju också ett gräl mellan 2 st i stammen, då en attackerade ens kompis i stammen och då sa den som attackerade förlåt och att han ej visste, så var ju bara spejare och dom kunde ju bara duckat den attacken men dom dödade hans 1000 spejare.

Det var duralex kompis som dödade dessa och då blev det bråk och duralex kickade 2 st och sa dom fick ansöka till stammen igen, tror han sket i allt o tröttnade och kickade alla eller såg han på forum o kickade alla eller en kombination av dessa.
Men finns nog fega överallt i alla stammar, kör på nu för fan o skippa allt bullshit haha :)
Allt jag har skrivet är sant, nu lägger jag inte mig i detta längre, kan ej låta bli ibland dock, *gone from forum*
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp