OG vs TG/~P~/-=V=-/flyktingar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Datorn sönder några dagar o jag kommer in så är bara jag kvar i stammen och en i ledningen har kickat alla och ville sabotera.
Tvärtom feghet, Jag ville ha krig och talade för det länge så det skulle hända lite men folk ville ej.
Ensam kvar i stammen nu så skiter i det.
Det var för många spioner i TG med, tröttnade.

Du erkänner själv att du har förespråkat krig, men varför försöker du inte ens själv då? FÖRSÖK!

Better to have fought and lost than never to have fought at all.


Efter noga övervägande vill vi hålla statistiken hemlig (det går så förbannat dåligt).

Ni får hålla tillgodo med pajkastning här inne i istället.

Sedan är väl en krigstråd till för just statistik? Har för mig att tidigare moderatorer på andra världar har hotat med att stänga trådar ifall det inte kom fram någon statistik.

Så gief oss stats! Och eftersom jag inte har koll på vilka ni har som flyktingar så är det inte heller lätt för mig att titta efter själv. Men du får gärna skicka mig en lista med de stammar och spelare ni anser tillhör det här kriget.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du erkänner själv att du har förespråkat krig, men varför försöker du inte ens själv då? FÖRSÖK!






Sedan är väl en krigstråd till för just statistik? Har för mig att tidigare moderatorer på andra världar har hotat med att stänga trådar ifall det inte kom fram någon statistik.

Så gief oss stats! Och eftersom jag inte har koll på vilka ni har som flyktingar så är det inte heller lätt för mig att titta efter själv. Men du får gärna skicka mig en lista med de stammar och spelare ni anser tillhör det här kriget.

jag har startat denna tråd och som du ser har jag bett om så mycket propaganda och smutskastning som möjligt.

Så vitt jag ser bidrar du själv inte med statistik i tråden utan diverse buhuhu om hur du ogillar trådens utformning.

Så vitt jag vet är det varje moderators rätt att moderera efter eget huvud, och vad jag sett av purk så har han/hon låtit trådskaparen själv ha ideer om sina trådar.

Att statisktiken blir försvårad här när en stam upplöses direkt torde vara uppenbart för de flesta, men det är dig fritt fram att plocka fram alla spelare från forna TG , samt vikingarna och komma med statistik.

Själv är jag som trådskapare lika nöjd me allehanda diskussioner ang kriget oavsett om det är statistik, kartor om utveckling, gnäll, eller vad det vara månne, så länge allt handlar om kriget i sig och personliga påhopp håller sig borta.

För närvarande är min stam ute efter att försvara sig så gott den kan, risken är dock att vi alla är nollade innan kvällen och vi kan inte byta ut våra yxor för att blidka dig genom en statisktisk bild.

jag kan dock garantera att det kommer en full statisktisk redogörelse då kriget varit igång i en vecka.

Det är från mig alltså. villl andra lägga ut något innan så varsegod.

Jag kan ge mr black listan på alla TGs fd medlemmar om jag vill, men hej, varför skulle jag ge någon en chans att hjälpa min fiende med något när han själv inte har koll på vilka det är.


Dvs mörkläggning pågår.

och för att göra mr black extra glad så ska jag erbjuda honom en pudding

"Fiskpudding that is...."
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Detta är vad jag kommer fram med gällande statistik i nuläget. ALLA som en upplagda som enskilda spelare var medlemmar i TG innan Duralex kickade allla utan hertigen

Håll till godo.


Side 1:
Tribes: O-G
Side 2:
Tribes: -=V=-, ~P~
Players: LordDarkstorn, DuraLex, oratrio, majuttii, St George

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 28
Sida 2: 10
Skillnad: 18

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 16
Sida 2: 2
Skillnad: 14

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 187,484
Sida 2: 31,151
Skillnad: 156,333

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 113,612
Sida 2: 15,100
Skillnad: 98,512

chart


---------------------------------------------------------------

Den statistiken däruppe är dock inte helt rättvis. då Vikingarna har gjort mycket bättre ifrån sig än dom andra emot oss och det ska redovisas för sig själv. Dom ligger nämligen plus, och det har INGET att göra med att vi inte fokuserar till fullo på dom utan på att dom har dom spelarena med största hjärtat och kämparglöden på motståndarsidan.

I salut them!!!

Side 1:
Tribes: O-G
Side 2:
Tribes: -=V=-

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 28
Sida 2: 5
Skillnad: 23

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 2
Skillnad: 1

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 187,484
Sida 2: 20,628
Skillnad: 166,856

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7,247
Sida 2: 15,100
Skillnad: 7,853

chart
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tycker vätterröding skriver väldigt sunt och bra och har agerat helt korrekt här.
Jag har dock aldrig varit med om något krig på denna världen då jag slutat.
Var lite mot Family i början bara. Fast inte officiellt krig.
 

kristoffer 1

Member
Reaktionspoäng
2
Vätterröding, creds till dig som inte skyller på inaktivitet eller annat bara för ni går lite minus :cool:
 

DeletedUser

Guest
Bara fegisar som skyller ifrån sig.

Som på krashade datorer?

Så vitt jag ser bidrar du själv inte med statistik i tråden utan diverse buhuhu om hur du ogillar trådens utformning.



jag kan dock garantera att det kommer en full statisktisk redogörelse då kriget varit igång i en vecka.

Det är från mig alltså. villl andra lägga ut något innan så varsegod.

Jag kan ge mr black listan på alla TGs fd medlemmar om jag vill, men hej, varför skulle jag ge någon en chans att hjälpa min fiende med något när han själv inte har koll på vilka det är.

Sådär, nu fick jag med det viktigaste. Jag vill ju se statistik, men när jag varken spelar längre eller har koll på vilka NI anser är flyktingar så kan jag inte mer än "buhua" i forumet. Tänk lite på det jag skriver också.

Och sedan borde du verkligen kolla över var du har mig någonstans. Spelar inte på v15 längre, utan sitter endast kvar här för att mitt före detta konto är kvar i toppen. Så jag håller koll. Så fiende är jag inte.

Så ifall du vill hålla på och leka tuffing med dina fina långa texter om hur dum i huvudet jag är, go ahead.

(Läs sista meningen med en gnutta sarkasm)
 

DeletedUser

Guest
Vätter, du vann min respekt när du saluterade vikingarna.
Kötta nu!
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Mr.Black

Lord nej attackerade inte är inte fjäskis. sant, du är en dålig ledare. om du ska vara en bra ledare ska du ha bra medlemmar som inte spionerar. TG, är bra flyktingar, ^^.. trodde de var bra, men hade fel. Hitils, finns de 4stammar som är bra . kan jag tro ännu. O-g, Pant! CbC och -V- : -V- som krigar mot arv, undrar hur arv ska göra åt de.
 

DeletedUser

Guest
Lord nej attackerade inte är inte fjäskis. sant, du är en dålig ledare. om du ska vara en bra ledare ska du ha bra medlemmar som inte spionerar. TG, är bra flyktingar, ^^.. trodde de var bra, men hade fel. Hitils, finns de 4stammar som är bra . kan jag tro ännu. O-g, Pant! CbC och -V- : -V- som krigar mot arv, undrar hur arv ska göra åt de.


Mesut du måste börja lära dig skriva så att människor förstår vad du menar med allt detta. dina inlägg är oftast enbart en stor bunt med ord som ingen fattar ett skit av,

Om du svara på tidigare inlägg snälla citera något, någons namn, gör en vettig meningsbyggnad, eller så ger du mig en länk till en läsningskurs så att jag kan läsa dina inlägg.
För idags läget fattar jag inget av det du skriver.
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Lord nej attackerade inte är inte fjäskis. sant, du är en dålig ledare. om du ska vara en bra ledare ska du ha bra medlemmar som inte spionerar. TG, är bra flyktingar, ^^.. trodde de var bra, men hade fel. Hitils, finns de 4stammar som är bra . kan jag tro ännu. O-g, Pant! CbC och -V- : -V- som krigar mot arv, undrar hur arv ska göra åt de.

Good work, bro.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
broder. ;)

Här ska jag förklara varför fegisarna säger att o-g är fegisar. kolla själv, alla har börjat från 26p. till och med o-g.. ni kan inte säga vi har bara 300k ni då? 2,2mille?.. de inte fegt , ni kan inte sammarbeta. som o-g gör.. och några stammar till för att plocka bort, skit om sig. så suck, att ni tycker o-g är fega. ^^ det är ni som inte kan växa. och att, jag vill att o-g ska va brevi mig för känner de flesta så säg inte saker ni inte vet. PokerMyran vet de va bra ;).
 

DeletedUser

Guest
Lord nej attackerade inte är inte fjäskis. sant, du är en dålig ledare. om du ska vara en bra ledare ska du ha bra medlemmar som inte spionerar. TG, är bra flyktingar, ^^.. trodde de var bra, men hade fel. Hitils, finns de 4stammar som är bra . kan jag tro ännu. O-g, Pant! CbC och -V- : -V- som krigar mot arv, undrar hur arv ska göra åt de.

Mesut, Tolererar inte någon Smutskastning mot stammen T-G, Du kan inte påstå att de är dåliga? Spioner kom EFTER vi upplöstes och då valde en T-G medlem avslöja, O-G kan inte påstå att de visste vad vi pratade om i forumet! Det kan jag garantera, Vi hade ingen Spion, Och vi hade kanske en inaktiv ledare och feg kan ni väl också säga men han utförde sitt jobb som ledare mycket väl. Du kan itne påstå att jag har fel pga jag var själv medlem i Stammen TG så bara du vet!

För det andra Så kan du inte säga TG är flyktingar? Stammen Upplöstes pga en medlem i stammen valde att göra bort sig och "Flyktingarna" Som du kallar oss för, valde göra ett nytt stam med samma medlemmar från förra exkludering vissa från ledningen som vi hade! Vi är absolut inte flyktingar och Vi krigar fortfarande, Mesut, eftersom du inte har varit i vårat skor så kan du absolut inte säga ett ord om Stammen TG. D:

Det var allt från mig, Over and Out! ^_^
 

DeletedUser

Guest
Mesut, Tolererar inte någon Smutskastning mot stammen T-G, Du kan inte påstå att de är dåliga? Spioner kom EFTER vi upplöstes och då valde en T-G medlem avslöja, O-G kan inte påstå att de visste vad vi pratade om i forumet! Det kan jag garantera, Vi hade ingen Spion, Och vi hade kanske en inaktiv ledare och feg kan ni väl också säga men han utförde sitt jobb som ledare mycket väl. Du kan itne påstå att jag har fel pga jag var själv medlem i Stammen TG så bara du vet!

För det andra Så kan du inte säga TG är flyktingar? Stammen Upplöstes pga en medlem i stammen valde att göra bort sig och "Flyktingarna" Som du kallar oss för, valde göra ett nytt stam med samma medlemmar från förra exkludering vissa från ledningen som vi hade! Vi är absolut inte flyktingar och Vi krigar fortfarande, Mesut, eftersom du inte har varit i vårat skor så kan du absolut inte säga ett ord om Stammen TG. D:

Det var allt från mig, Over and Out! ^_^

Ni hade en spion INNAN ni upplöstes, yeah in your face.
 

DeletedUser

Guest
Och sedan borde du verkligen kolla över var du har mig någonstans. Spelar inte på v15 längre, utan sitter endast kvar här för att mitt före detta konto är kvar i toppen. Så jag håller koll. Så fiende är jag inte.

Så ifall du vill hålla på och leka tuffing med dina fina långa texter om hur dum i huvudet jag är, go ahead.

(Läs sista meningen med glasögon)


Ber om ursäkt. Tog för givet att du fortfarande spelare ingame.

jag anser inte att någon är dum i huvudet här på TW ,allra minst du..
 

DeletedUser

Guest
TG var inte dåliga och varför slog vi tillbaka på alla som muckade då och hade det väldigt lugnt till slut.
Alla var inte toppspelare men vi var inte dåliga.
Mesut29 du tycker jag är dålig ledare, alla har rätt till en åsikt, Jag jobbade med den stammen nästan själv och fick ingen uppbackning av någon så glad det blev som det blev då det var jobbigt, Börjar dock tveka lite då det kommer sån kaxighet nu när det blev som det blev.
Ett skäl till att jag ville ha krig var att det var alldeles för lugnt, ville ha lite action.
Jag har slutat så bör ej ligga med i statsen, Alla mina byar är fria att ta och O-G är närmst så.

Mr.Black, Min dator gick sönder och jag var borta några dagar sen när jag kom tillbaka var bara jag kvar i stammen.
Skyller inte ifrån mig utan säger sanningen, ska jag ljuga eller.
Men om du utmanar mitt mod så kan jag gärna anta någon utmaning om du inte är för rädd bakom din datorskärm.
Du verkar jävligt stor i käften bakom datorn och snackar om sånt du inte vet något om.
Och om du tänker lite om jag ändå skulle sluta skulle det inte varit roligare att kriga o gå ut med flaggan i topp då.
Så skulle jag tänkt iaf om man tror det är kört då e det ju kul att kriga på och göra så mycket skada som möjligt.

Lite rörigt skrivet nu känner jag men jag vek inte ner mig utan blev så besviken så slutade för det.
Sen tycker jag dom O-G som låg nära mig är shyssta så gjorde ej motstånd.

Vet mycket väl om att vi hade spioner, tror vi fick en av dom som vi internadlade men sen sa unidentified något till någon i stammen tror jag som stod i forum direkt efter det skrivits.
Vetat om spionen väldigt länge och tanken var att säga tex nu attackerar vi by 1 och by 2 så blir ju dom uppdeffade så attackerar vi en helt annan by. kan vara otroligt bra att ha en spion i sin stam i krig, skulle betytt jäkligt mycket, men vet man ej om spionerna så är det ju jäkligt dåligt men vi visste om det.
Men orkade till slut inte tänka på spionen visste han såg allt ändå skrevs saker o ting i forumet som var viktiga, tider o sånt skulle tagits i pm dock.

Detta är en del av spelet för många och tycker själv det är jäkligt roligt att bråka och skoja med glimten i ögat, Vissa som Mr.Black snackar mest dock och spelar inte in-game, det är där det verkliga spelet är Mr Black.

Punkt från mig.

Jusst det glömde en sak, kanske ligger i O-Gs intresse att skrämma alla andra dock och säga vi är flyktingar men sanningen är att när jag loggade in hade jag massa pm från folk i stammen som undrade varför stammen upplöstes.
Det var en i ledningen som tidigare ansökt till O-G som kickade alla från stammen.
Jag var högsta ledare i TG och kunde ej kickas så det var bara jag kvar i stammen.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag har slutat så bör ej ligga med i statsen, Alla mina byar är fria att ta och O-G är närmst så.

Mr.Black, Min dator gick sönder och jag var borta några dagar sen när jag kom tillbaka var bara jag kvar i stammen.
Skyller inte ifrån mig utan säger sanningen, ska jag ljuga eller.
Men om du utmanar mitt mod så kan jag gärna anta någon utmaning om du inte är för rädd bakom din datorskärm.
Du verkar jävligt stor i käften bakom datorn och snackar om sånt du inte vet något om.
Och om du tänker lite om jag ändå skulle sluta skulle det inte varit roligare att kriga o gå ut med flaggan i topp då.
Så skulle jag tänkt iaf om man tror det är kört då e det ju kul att kriga på och göra så mycket skada som möjligt.

Sen tycker jag dom O-G som låg nära mig är shyssta så gjorde ej motstånd.

Detta är en del av spelet för många och tycker själv det är jäkligt roligt att bråka och skoja med glimten i ögat, Vissa som Mr.Black snackar mest dock och spelar inte in-game, det är där det verkliga spelet är Mr Black.

Äntligen ett vettigt inlägg från din sida. Det jag citerar är det som är intressant enligt mig. Dels måste jag säga att jag gärna utmanar ditt mod, och jag är stor i käften eftersom jag kan vara det. Ifall man inte kan det ska man inte heller vara det. Men jag har erfarenheten, jag har de kunskaper som krävs och jag har den skickligheten att kunna skriva och uttrycka mina känslor och åsikter på ett sätt som många andra inte kan på .se. Jag må driva med folk ofta, jag må "trolla" ofta, men ifall du ser ett seriöst inlägg från mig så märker du när jag är seriös.

Bara för att jag inte spelar (jag måste förtydliga, jag spelade ett ganska bra tag, det var inte så att jag slutade efter ett par veckor som utsagan var från ledningen och mig själv) så betyder det inte att jag inte har koll och inte ser vad som händer. Snackar dagligen med *Prinsessan Jasmin och ofta om v15. Särskilt när det händer saker så får jag reda på det. Det som var själva problemet med att O-G förklarade krig mot "flyktingar", och jag har inte den blekaste om vilka de anser inom O-G är flyktingar. Är det några som inte räknas med osv? Därav att jag ville se statsen, och jag tror det är de du syftar på när du säger att spelet är ingame. Rätta mig ifall jag har fel.

Att du sedan säger emot dig själv hela tiden, och säger åt mig att ta till mitt sunda förnuft så får du skylla dig själv att jag anser att du är en spelare som helt enkelt inte klarar lite motgångar. Ska härmed citera dig själv.

Jag har slutat så bör ej ligga med i statsen, Alla mina byar är fria att ta och O-G är närmst så.

Och om du tänker lite om jag ändå skulle sluta skulle det inte varit roligare att kriga o gå ut med flaggan i topp då.

Så skulle jag tänkt iaf om man tror det är kört då e det ju kul att kriga på och göra så mycket skada som möjligt.

Sen tycker jag dom O-G som låg nära mig är shyssta så gjorde ej motstånd.

Ifall du vill leva upp till dina ord, agera efter dem. Så den största munnen har nog du.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp