OG vs TG/~P~/-=V=-/flyktingar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
All cred till O-G som kör på med öppna kort nu!



Påstå bara inte att det är vi eller ett förvirrat TG som ligger bakom kriget utan stå för Era egna metoder.

Rock on!

Ska vi ljuga och påstå att TG och Vikingarna inte har planerat att gå på oss de sista dagarna. Att ni inte satt upp mål etc

Som sagt både satelitövervakning och avlyssning av elektronisk post bekräftar detta.
 

SkaneTogge

New Member
Reaktionspoäng
0
Ska vi ljuga och påstå att TG och Vikingarna inte har planerat att gå på oss de sista dagarna. Att ni inte satt upp mål etc

Som sagt både satelitövervakning och avlyssning av elektronisk post bekräftar detta.


Det påstånde är lögn jag är kordinator i Vikingarna & vi har inte haft en tanke på att vinkla en enda attack mot er.


Men ni var väll tvugna att hitta på en lögn så ni har en anledning att gå på oss.
 

DeletedUser

Guest
Det påstånde är lögn jag är kordinator i Vikingarna & vi har inte haft en tanke på att vinkla en enda attack mot er.


Men ni var väll tvugna att hitta på en lögn så ni har en anledning att gå på oss.

Det är kanske riktigt att ni inte haft EN tanke, utan FLERA

Dementerar att jag skulle farit med osanning.

Dementerar att ni inte var invigda i planerna. Jag har till och med dokumenting på vilken grupp irån TG som skulle stötta just er vikingar. Kanske TG var så arroganta att dom tog beslutet att ni skulle joina dom mot oss att dom inte blandade in dig som koordinator, eller kanske din ledning inte litade på dig tillräckligt mycket.

Att du lämnas utanför beslutsfattarna i din stam när dom diskuterar med sina allierade är inte tecken på att deras diskussion är lögn, utan bara att du är en mindre fisk (sill eller mört, välj själv) än vad du viljat göra gällande.

Dessutom behövs ingen annan orsak att gå på er än att ni ligger i vägen, så hade vi inte känt till planerna hade det varit vår orsak, fast då hade vi inte förklarat krig utan bara adlat bort er.
 

DeletedUser

Guest
Lycka till nu:)

Nu får vi se om Pant är så jälva dumma och låter er vara eller om dom slutar vara så jälva pantade att inte gå på er nu =)
 

Tjaboboy

New Member
Reaktionspoäng
0
Dessutom behövs ingen annan orsak att gå på er än att ni ligger i vägen, så hade vi inte känt till planerna hade det varit vår orsak, fast då hade vi inte förklarat krig utan bara adlat bort er.

Måste tillstå vi känner oss hedrade över den krigsförklaringen ;)

Våra 300k mot era, vad var det nu igen? 2,2 mille hehe

Ändå är det som så att hittills att det är vi som fått flest av Er att lämna denna världen när vi inte gett bort våra byar.

Snyft, snyft, tycker synd om Er som är så modiga ;)

btw vi har aldrig anslutit eller sålt oss till någon annan stam.

ps gillar makrill, får jag vara en sån? Annars vill jag vara en murt ;)

Rock on!
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Måste tillstå vi känner oss hedrade över den krigsförklaringen ;)

Våra 300k mot era, vad var det nu igen? 2,2 mille hehe

ÄR DET VÅRT FEL ATT NI VÄXER DÅLIGT.HADE NI INTE OFFRAT ALL ER KRAFT I BÖRJAN PÅ ATT KATTA OSS HADE NI KANSKE VARIT STÖRRE IDAG

Ändå är det som så att hittills att det är vi som fått flest av Er att lämna denna världen när vi inte gett bort våra byar.

GRATTIS FORTSÄTT MED DET. BÖRJA MED MIG

Snyft, snyft, tycker synd om Er som är så modiga ;)

HAR INTE MED MOD ATT GÖRA. ÄVEN EN IRRITERANDE MYGGA PÅ SMAKA PÅ TIDNINGEN TILL SLUT

btw vi har aldrig anslutit eller sålt oss till någon annan stam.

INGEN SOM HAR PÅSTÅTT HELLER.


ps gillar makrill, får jag vara en sån? Annars vill jag vara en murt ;)

Rock on!

tio .. då svaren är inbakade.
 

DeletedUser

Guest
kan vi inte få se bevis på att alla små stammar planerat krig mot O-G något screenshot tack! :awsm:
 

DeletedUser

Guest
flyktingar

jahapp då är man vist flykting :D men de kan jag leva med! :D

bara ett spel ! men det som hände i TG med att stammen splitrades mycket onödigt!
 

DeletedUser

Guest
jahapp då är man vist flykting :D men de kan jag leva med! :D

bara ett spel ! men det som hände i TG med att stammen splitrades mycket onödigt!


Det håller jag med om, Verkar som att de hade ilska i sig så länge att de hade inte så mycket, Så fort när de insåg att Någonting hände med lednigen och stammen Upplöst så tar de tag i det, Det är Strategiskt rätt gjort utav dem, Just när man är sårbar men det är ju bara ett spel, O-G ska inte få mig lämna denna värld iaf!

HAIL TG
 

DeletedUser

Guest
kan vi inte få se bevis på att alla små stammar planerat krig mot O-G något screenshot tack! :awsm:

jag har inte nämt alla små stammar vad jag vet.

Det handlar om två stammar. TG och vikingarna. att stora delen av TG nu har ombildats till patrioterna gör ingen skillnad.

LordDarkstorn den 29.04.2011 kl 22:38

Grupp 1 tar lite av awful o deffar upp dom mest utsatta byarna i grupp 1.

Grupp 2 tar solarpower kick stick rainy day women o dom nära där även unidentified.

Grupp 3 Samarbetar jättemycket med vikingarna där uppe samordna attacker osv o tar dom som är nära er där.

grupp 4 Laughing buddha,kick stick o dom byarna nära oss.


Dom har inte planerat något vad jag vet men dom säger att alla ska bygga trupper och 24h för kommer åder om anfall ska hålla öronen öppna.


Är nu någon som kan påstå att detta inte är krigsförbörberedelser.
 
Senast redigerad av en moderator:

Tjaboboy

New Member
Reaktionspoäng
0
ÄR DET VÅRT FEL ATT NI VÄXER DÅLIGT.HADE NI INTE OFFRAT ALL ER KRAFT I BÖRJAN PÅ ATT KATTA OSS HADE NI KANSKE VARIT STÖRRE IDAG

Yepp men hade vi inte kattat Er då hade Ni vart ännu större idag,
synd bara att inte fler hängde på, för då hade vi redan varit av med Er he he

"Sa myggan till Lejonet"

Rock on!
 

DeletedUser

Guest
jag har inte nämt alla små stammar vad jag vet.

Det handlar om två stammar. TG och vikingarna. att stora delen av TG nu har ombildats till patrioterna gör ingen skillnad.




Är nu någon som kan påstå att detta inte är krigsförbörberedelser.


Du kan ha skrivet det där ;) jag vill se screenshots för en gångs skull :cool:
 

DeletedUser

Guest
vätter dom är bara ledsna att ni faktiskt kom på dom å att dom nu blir nollade. går så när man bjuder in folk till höger å vänster :p haha
 

DeletedUser

Guest
Grupp 3 Samarbetar jättemycket med vikingarna där uppe samordna attacker osv o tar dom som är nära er där.


Ok detta låter väll mer som TGs plan, behöver inte betyda att vikingarna visste om planerna.
 

DeletedUser

Guest
Grupp 3 Samarbetar jättemycket med vikingarna där uppe samordna attacker osv o tar dom som är nära er där.


Ok detta låter väll mer som TGs plan, behöver inte betyda att vikingarna visste om planerna.

driver du:confused:
så dom tar med er i planeringen utan att ni vet nåt,
skärpning
 

DeletedUser

Guest
Min dator pajjade några dagar o sen hade alla lämnat, vet inte vad som hänt riktigt.

Har ni startat krig så ok, Säg bara inte att det är TG ni krigar mot, säger inte att vi skulle vunnit men vi skulle iaf klarat oss riktigt bra det tror jag.

TG finns inte längre och ni krigar mot flyktingar -=V=- och en nystartad stam för TG skulle inte vikt ner sig lätt, vill ej att folk ska tro det.
Nu är det nog lite virrigt så helt rätt läge att förklara krig av er.

Klart vi planerade krig mot O-G. Då vi har haft våra dispyter både med Family och O-G innan.
Ingen diplomati, ligger nära varann, går ej lita på O-G, båda är hot för varann.
Bara ett spel ju!

Detta kriget hade nog många velat ha då O-G skulle blivit mycket försvagat även vid vinst det lovar jag, iaf med trupper.
Roligt med krig med, händer för lite på världen när småstammarna adlats!

Behövs ej screenshot då citatet som Vätterröding publicerat stämmer.
Vi visste om att vi hade minst 2 spioner och kan ju vara bra med spioner för att ge falsk information. ;)

Slutar nu, orkar ej med detta längre jusst nu, Kanske ska börja på denna världen igen och inte köra så seriöst och så köra mer seriös på nästa värld som kommer.
Först till mina byar får dom men varning för trupper.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
''fega''

Hmm får väl själv säga att, O-G är verkligen inte fega, bara för du säger så där för du ska själv växa upp. om O-G är fegis så är de, men fast tar de ut de som är hot för sig själv, för TG kan bli hot för O-G i framtiden, när o-g vinner kriget lätt, för har själv vänner därifrån som alderig sviker, som Buddha, i o-g offrar allt för honom. kan själv deffa honom, även om han är mkt större lättare för o-g i krig i framtiden .. de förtjänar att vinna denna värld. för de har kämpat själv med de här. de bara de starka som över lever. de svaga dör ;). Komigen din lilla Vätter, adla på . ;P.. står själv på ditt sida, om du behöver nåt är de bara att fråga på. ;P.. DuraLex, flyttar till k35. ska jag? attackera honom. ;P är nära honom 2 byar, små.. DuraLex, ingen ide att flykta om du vill va min granne så är de inte mitt problem. jag vill inte ha grannar med mig själv, förutom O-G de vill jag ha grannar. Trevliga! ;p Vätter vad tycker du han är i k45 dura, men tagit 2 byar i k35, du kan titta hans 2byar i k35, som har 400p och annan 850p jag själv 1400p, .. blev hackat ;P förut var med i Pant!. är fort stolt medlemm av Pant!.. men aja, har massa trupper., Vätter du bestämmer om jag ska anfalla honom.. ;P.. kan skicka lite rapporter där, du kan själv kontakta mig i skype , om du vill veta mitt skype namn .
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp