OG vs TG/~P~/-=V=-/flyktingar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest

Operation Gåsen slår ner på The gurardian, Patrioterna och Vikingarna

(inklusive de spelare som var med i TG igår, går under benämningen "flyktingar")


Länge levde de tillsammans sida vid sida och alla frodades under denna era.



Alla hade fria fiskerätter men fisken i vattnet började sina.



Dels berodde det på att fiskebåtar kapades och införlivades i existerande stammar. När då andra försökte ta del av fångsten morrades det emellanåt.

Hur som helst så har alla små provokationer testat Gåsens tålamod men på intet sätt fått oss at vilja gå i strid.

De senasta dagarna har dock detta förändrats.. Genom satelitbekvakning och elektonisk avlyssning enligt gällande FRA lag har vi fått vetskap om att ett fullskaligt krig planeras emot oss. Mål är uppsatta och trupper flyttas runt. Det är i stort bara attackordern kvar.

Vi kände då att det inte var någon ide att sitta och vänta på de korslagda svärden utan vi väljer själva att förklara
krig.

Låt nu detta bli en trevlig statistiktråd med mycket propaganda, allehanda smutskastningar och framför allt köttstatistik

Have fun all. This is what its all about.​
 

Grappo

New Member
Reaktionspoäng
0
Må bäste stam/stammar vinna.

Men jag sätter mina stålar på Gåsen så klart!
 

DeletedUser

Guest
Hmm är inte på nått sätt bunden till detta krig, men har ändå en fråga vet lite vilka spelare som spelar i Og och ni är inte känd! för att vara fega och ge er p små spelare men nu måste jag kalla detta fegt. Ge er på några i er egen storlek.
 

DeletedUser

Guest
Hmm är inte på nått sätt bunden till detta krig, men har ändå en fråga vet lite vilka spelare som spelar i Og och ni är inte känd! för att vara fega och ge er p små spelare men nu måste jag kalla detta fegt. Ge er på några i er egen storlek.

Tycker du kan ta och knipa igen truten. Om du hade läst noga så var det TG som tillsammans med vikingarna nu i flera dagar har planerat krig emot oss. Det enda vi gjort är att förbekomma dom och gå ut i strid innan dom gett ordern.

hade du sen haft den minska strategiska kunskapen om TW så hade du förstått både deras och vår position att denna striden är oundviklig.
 

DeletedUser

Guest
Hmm är inte på nått sätt bunden till detta krig, men har ändå en fråga vet lite vilka spelare som spelar i Og och ni är inte känd! för att vara fega och ge er p små spelare men nu måste jag kalla detta fegt. Ge er på några i er egen storlek.

finns inget som heter att vara feg i krig,, det handlar om att vara smart och göra det mest logiska draget,, vilket handlar om för OG att göra sig till den största stammen och totalt dominera K45, vilket dom gör genom detta medans tits regerar K44 själv.

Guess who´s next..
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Hmm är inte på nått sätt bunden till detta krig, men har ändå en fråga vet lite vilka spelare som spelar i Og och ni är inte känd! för att vara fega och ge er p små spelare men nu måste jag kalla detta fegt. Ge er på några i er egen storlek.

Tribalwars, Strategi, Problem?
 

DeletedUser

Guest
o tänderna på denna vithaj e inte o leka med ;)

Spelar inga roll om vilka tänder det handlar om, Jag är inte rädd för dem även om jag har blivit biten en gång i australien

Men TG blev upplöst pga Det blev dålig missnöjd mellan 2 stammedlemmar som gjorde att de agerade väldigt barnsligt och det blev ett internt bråk Men andra försökte lösa det men det gick helt urstyr då de började hota varandra ;) Ett spel liksom, Hot? Jösses!
God Luck med kriget, ni kommer att vinna väl pga dålig sammanhangning och tidspunkt, Även om jag blev eran fiende!

Kram
NR 8
 

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
Då ska du se v13 ;)

Men i övrigt önskar jag all lycka till vår förra grillmästare !:)
 

DeletedUser

Guest
lycka till O-G, dax o ta fram öl o chipsen, äntligen lite fredagsmys ( även att det är tisdag)


Ursprungligen postat av Tigern78
Hmm är inte på nått sätt bunden till detta krig, men har ändå en fråga vet lite vilka spelare som spelar i Og och ni är inte känd! för att vara fega och ge er p små spelare men nu måste jag kalla detta fegt. Ge er på några i er egen storlek.

o så va smuts/pajkastningen igång....I´m loving it!
 

Dead King

Member
Reaktionspoäng
0
Im löööööööööving it :)

Detta tar ju TG/~P~/-=V=-/flyktingar LÄTTTTTTTTT :sneaky:.

Eller va säger ni O-G?
 

Mexican Loco

Member
Reaktionspoäng
0
Hmm är inte på nått sätt bunden till detta krig, men har ändå en fråga vet lite vilka spelare som spelar i Og och ni är inte känd! för att vara fega och ge er p små spelare men nu måste jag kalla detta fegt. Ge er på några i er egen storlek.


HAHA. håller med dig vi är jätte fega XD <3
 

DeletedUser

Guest
en liten flykting rapport så här på morgon kvisten.


Duralex FD TG

Försvarare: DuraLex
Destination: 000. Creek Marys Blood (528|493) K45

Kvantitet: 0 0 5999 0 2714 0 300 0 0 3 0
Förluster: 0 0 5999 0 2714 0 300 0 0 3 0


Gott att ni kämpar på och till och med deffar med "allt" ni har.
 

Tjaboboy

New Member
Reaktionspoäng
0
Härligt!

All cred till O-G som kör på med öppna kort nu!

Vi vet ju alla att det är Ni som skall besegras om denna världen ska bli nåt kul att ha med att göra så varför sitta och rulla tummarna och vänta på att Ni förr eller senare ska komma

Bättre köra nu direkt ;)

Hittills har vi försvarat våra byar hyfsat framgånsrikt,
nån sa att det ryktades vara O-Gs sämsta spelare vi mötte, men vi har fått ett par-tre st att sluta redan, så det är väl lika bra vi fortsätter med resten med ;)

Påstå bara inte att det är vi eller ett förvirrat TG som ligger bakom kriget utan stå för Era egna metoder.

Rock on!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp