Off Topic @V32

John Guidetti

Member
Reaktionspoäng
1
Dem första 10 dagarna är ju knappast "extremt oviktiga" som vissa andra påstår allefall och det ser man ju dessutom när dem sitter å slösar såpass mkt som dem gör, starten har ju en enorm betydelse eftersom det här är .se, världen avgörs i start/midgame ju
 

DeletedUser

Guest
Dem första 10 dagarna är ju knappast "extremt oviktiga" som vissa andra påstår allefall och det ser man ju dessutom när dem sitter å slösar såpass mkt som dem gör, starten har ju en enorm betydelse eftersom det här är .se, världen avgörs i start/midgame ju

För någon som är värdelös så spelar det nog ganska ator roll.. om man överlever 10 eller 15 dagar kanske ;D

Men nej. Det är helt irrelevant, slösas gör det väl snarare för att det finns möjlighet ocv för att det är kul :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att man älskar noobs som bara kan spela med dem bästa och glida sig till en världsseger

Wow, du verkar inte veta vilken hjälte tjäder är...
jag blir ju rörd varje gång jag tänker på tjäder och vad han har gjort för mig och stammarna jag har spelat i:crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Du har ingen aning om vad ni gör, du gör det som du blir tillsagd att göra.
Om man inte förstår sig på siffrorna bakom tribalwars så har man heller ingen aning om vad man gör.

CryCryCrylias Please sign my boobs, u are a tw legend I wanna snipe like you, CRY CRY CRYLIAS Swordmen or spearsmen. For you it doesnt mather u can snipe with nooblemens.

Jag får intrycket utav att du älskar mig, jag älskar dig också <3
 

John Guidetti

Member
Reaktionspoäng
1
Ursäkta? Denna avundsjuka är så extrem..

Ansök i mentorsystemet, har du tur kanske du får oss.

Puss på dig.

Med det där menade jag inte bara du utan hela din stam som köper resurser ur börsen för fullt. ^^ Sa ju ändå kontinenten, den består väl inte bara av dig?

Är det kul att kasta bort pp på ingenting? Herregud vad ni motsäger varandra, först är det ena som kommer ahhh allt man gör gör man med en tanke bakom å nu kommer du, nooben på kontot å kastar iväg pp på vad som helst för att det är kul..... snälla grabben, lägg ner.
 

bajstank

Member
Reaktionspoäng
24
Med det där menade jag inte bara du utan hela din stam som köper resurser ur börsen för fullt. ^^ Sa ju ändå kontinenten, den består väl inte bara av dig?

Är det kul att kasta bort pp på ingenting? Herregud vad ni motsäger varandra, först är det ena som kommer ahhh allt man gör gör man med en tanke bakom å nu kommer du, nooben på kontot å kastar iväg pp på vad som helst för att det är kul..... snälla grabben, lägg ner.

Den ena kanske gör allt med en tanke bakom och den andra för att det är kul?
 

John Guidetti

Member
Reaktionspoäng
1
Men då ska ju inte den som gör allt med en tanke bakom komma å klaga på alla som bara gör vad som helst på kontot när han själv har någon sån själv på sitt konto, eller hur?
 

bajstank

Member
Reaktionspoäng
24
Men då ska ju inte den som gör allt med en tanke bakom komma å klaga på alla som bara gör vad som helst på kontot när han själv har någon sån själv på sitt konto, eller hur?

Varför inte? HAN gör ju fortfarande själv allt med tanke. Jag brukar jämt klaga på mina medspelare. Sen vet jag inte hur du har fått det till att han klagade. Det var snarare ett svar till all kritik mot förstaplatsen.

Alla spelar efter samma förutsättningar. Har ni inte pengarna för att ligga först, klaga hos Inno. Don't hate the players, hate the game.
 

DeletedUser

Guest
Detta spårar ju fan ut fullständigt nu.. hahhaha

Både jag och abel har coat förut och trivs jävligt bra med det,vi båda gör allt med väldigt mycket tanke, sen är det helt orelaterat till att vi även lägger er all tid för att vi tycker att det är kul att ligga så pass långt före i starten, även fast det är onödigt ;)

Ta en paus från tw nu,du kommer få en hjärtattack snart om du fortsätter vara såhär arg.
 

DeletedUser

Guest
Men då ska ju inte den som gör allt med en tanke bakom komma å klaga på alla som bara gör vad som helst på kontot när han själv har någon sån själv på sitt konto, eller hur?

Han klagar inte på att folk inte har en tanke bakom varje val, utan att folk anklagar han för fusk. Han klagar knappt för övrigt..
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att man älskar fakenickers som inte vågar stå för vad dom säger <3

Då får väl jag i egenskap av ett väldigt riktigt nick skriva också.

Varje timma som går då du kan bygga ressnivåer men ändå inte gör det tappar du den inkomsten de timmarna. Om jag halverar ner tiden från 8h ner till 1h tjänar jag 7hs bättre prodd. Ver inte hur det är med er andra men jag tycker att prembörsen är tom mest hela tiden så varje resurs är dyrbar. Jag har hela tiden suttit och räknat och satt alarm när vi skall bygga nästa byggnad. Tex sagt till min co "14.32 har vi totalt 95000 ress, det kostar 95000 för ressbyggnaden vi ska bygga så exakt 14.32 använder du marknaden för att byta ress och bygger den" varje minut vi inte bygger den har vi tappat en minut. Och vill säga att här på v32 nu har vi inte tappat många minuter.

Fast nu mäter du i olika värden, ett mätbart värde (resurser) och ett omätbart (premiumpoäng). Premiumpoäng är omätbart då det inte finns någon övre gräns, du kan helt enkelt slösa hur mycket du vill. Vilket ni uppenbarligen har gjort också. ¨

Summa summarum kan vi helt enkelt säga att TW bevisligen har blivit pay2win, och det är långtifrån samma prestige som förut. Ni är givetvis väldigt aktiva också, men alla premare hade förmodligen legat på ungefär samma nivå som stammen Bil om ni körde utan.
 
Topp